naprv bol tender na NPT a uzavrela sa ramcova zmluva na solo NPT Skoda. Nasledne bola zmluva na 1 kus 21Tr. Cize na zaklade ramcovej zmluvy sa dalej mozu kupovat NP Skody (24Tr).
To by najskôr museli do Petržalky postaviť trolejbusovú trať, aby bola 221 a s tým tak skoro nepočítam. Tie kĺbové budú na Dlhé diely, budú mať pomocný dieselový pohon. A 24Tr asi nebudú, prečítaj si pár posledných príspevkov...
to sa do Blavy dovlečie po spustení mosta ? Lebo v tom pripade budu jazdiť 202 krátke a 221 dlhé ? Lebo myslim, že dlhych by bolo na 201,202,212 a 221 maaalooo. Koľko bude tych 24riek ?
no ono v tendri na trolejbusy nejde až tak o veľa, ale netvrď mi, že EU je spásonosná, čo sa prehľadnosti týka. V prípade mosta Košická a toho mega tendra bola Európska rozvojová banka ticho (dávali tam 2 mld.) a rovnako ticho je aj teraz, keď sa pýtajú peniaze zo štátnej kasy... to len mimochodom... A ono je myslím dosť nákladná záležitosť pre akéhokoľvek výrobcu trolejbusov v EU robiť kvoli tým pár kusom za pár rokov z BA,KE,BB,ZA kompletné zastúpenie so servisom na Slovensku. Ale môžem sa mýliť a všetko môže byť inak...
No 24 Tr to nebudú, pretože nič také tender nevyhralo, aj keby to šádovka zmanipulovala, ako sa len dá.
A tender sa musí vypísať, aj keby DPO-Solaris neexistoval, pretože sme v EÚ a tam je dodávateľov trolejbusov dosť. Somelier sa zabudol v socializme...
Mňa v tom prehľade výluk zaujalo najmä toto: "úplná výluka trolejbusov na Kramároch z dôvodu montáže novej trolejovej výhybky na Stromovej ulici". Pre vysvetlenie - na Stromovej ulici sú jedny z najneskôr montovaných výhybiek podvesného systému v Bratislave, ktorým nič nechýba. Možno sú zjazdené kríže, ktoré treba vymeniť. Debilný DPB miesto toho nainštaluje fungl novú ťahovú výhybku s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom a odťahom odbočnej stopy pomocou jednozávesovej pevnej svorky (po rekonštrukcii ma, prosím ,informujte, či môj odhad bol správny), zatiaľ čo Pri Suchom mlyne, na celom okolí Gaštanovej/Valačskej aj v okolí vozovne Hrobustovo budú aj naďalej visieť príšerné Kremnice, lebo ešte nespadli, takže sú dobré. Tak isto ako folklórny súbor "Debili ing. Paru" zavesil nesymetrické výhybky s pevným krížom na križovatku Záhradnícka/Svätoplukova, hoci tam boli takmer nové perfektné pseudokummlery, zjazdné 40 km/h v oboch smeroch, ale pre zmenu zjazdovú výhybku zo Slovinskej na Trnavskú (z Trnávky tzv. malým kolečkom do vozovne) zavesia symetrickú, hoci zaťaženie jednotlivých smerov je asi 1:10.000 (z Trnávky pravidelne nič nejazdí) a ešte okrem toho tak, že je zjazdná pomalšie ako pôvodná Kremnica.
Debili, kreténi, imbecili!!!
Na krátke trolejbusy je tender vyhratý už dávno, takže to budú 24Tr, a na Dlhé Diely na kĺbové nízkopodlažné je vypísaný tender a pravdepodobne ho vyhrá Trollino.
Kami