Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
kami-hej ja som kukal .. dispecerske ale nic tam premna .. nenajdem to co hladam ...
Reply on: Vševedko samofandivý #42145:
naprv bol tender na NPT a uzavrela sa ramcova zmluva na solo NPT Skoda. Nasledne bola zmluva na 1 kus 21Tr. Cize na zaklade ramcovej zmluvy sa dalej mozu kupovat NP Skody (24Tr).
Reply on: sommelier #42152:
To by najskôr museli do Petržalky postaviť trolejbusovú trať, aby bola 221 a s tým tak skoro nepočítam. Tie kĺbové budú na Dlhé diely, budú mať pomocný dieselový pohon. A 24Tr asi nebudú, prečítaj si pár posledných príspevkov...
Reply on: Andy #42137:
to sa do Blavy dovlečie po spustení mosta ? Lebo v tom pripade budu jazdiť 202 krátke a 221 dlhé ? Lebo myslim, že dlhych by bolo na 201,202,212 a 221 maaalooo. Koľko bude tych 24riek ?
Reply on: Vševedko samofandivý #42145:
To ako 6401 ?
Reply on: Ámos Keynes #42133:
pevne verim ze ten clovek co ten navrh robil si neuvedomil co to vlastne robi, pretoze L78 v navrhovanej trase je totalna debilina...
Reply on: Vševedko samofandivý #42141:
no ono v tendri na trolejbusy nejde až tak o veľa, ale netvrď mi, že EU je spásonosná, čo sa prehľadnosti týka. V prípade mosta Košická a toho mega tendra bola Európska rozvojová banka ticho (dávali tam 2 mld.) a rovnako ticho je aj teraz, keď sa pýtajú peniaze zo štátnej kasy... to len mimochodom... A ono je myslím dosť nákladná záležitosť pre akéhokoľvek výrobcu trolejbusov v EU robiť kvoli tým pár kusom za pár rokov z BA,KE,BB,ZA kompletné zastúpenie so servisom na Slovensku. Ale môžem sa mýliť a všetko môže byť inak...
Reply on: sommelier #42147:
V DPB zvládli už kadečo, napríklad namontovať do prezentačného MANu na druhý deň oranžovú tyč z Ikarusu... 🙂
Reply on: Andy #42138:
No neviem si predstaviť ako by sa pri sučasnej politike náhradných dielcov DP používali tie škodovácke do solarisov... ?
Reply on: Vševedko samofandivý #42145:
A nehovorilo sa v tendri niečo také, že tam je možnosť nákupu viacerých kusov?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Andy #42143:
Však ale to bol tender na EIN STüCK.
Reply on: Andy #42143:
Ale veď preboha na koľko kusov bol vypísaný ten vtedajší tender? Na dva?

Re #42142 Vševedko samofandivý: Ako viem, že v DPB je možné kadečo, ale týmto by prekonali aj samých seba...
Reply on: Vševedko samofandivý #42141:
Však ešte keď došla 6401, tak sa hovorilo, že tender je robený tak, aby mohli dojsť potom 24Tr. Takže to sa už zrušilo?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: galiyosha #42140:
To je samozrejme blbosť, aj keď modelári 1:1 z DPB by toho boli schopní, aby mali pestrejší vozový park na fotenie...Grrr....
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Andy #42137:
No 24 Tr to nebudú, pretože nič také tender nevyhralo, aj keby to šádovka zmanipulovala, ako sa len dá.
A tender sa musí vypísať, aj keby DPO-Solaris neexistoval, pretože sme v EÚ a tam je dodávateľov trolejbusov dosť. Somelier sa zabudol v socializme...
Reply on: Andy #42137:
Čo? Kedy bol tender na krátke trolejbusy? A to už je čo za kravinu nakupovať krátke trolejbusy od jedného výrobcu a kĺbové od druhého?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42131:
Mňa v tom prehľade výluk zaujalo najmä toto: "úplná výluka trolejbusov na Kramároch z dôvodu montáže novej trolejovej výhybky na Stromovej ulici". Pre vysvetlenie - na Stromovej ulici sú jedny z najneskôr montovaných výhybiek podvesného systému v Bratislave, ktorým nič nechýba. Možno sú zjazdené kríže, ktoré treba vymeniť. Debilný DPB miesto toho nainštaluje fungl novú ťahovú výhybku s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom a odťahom odbočnej stopy pomocou jednozávesovej pevnej svorky (po rekonštrukcii ma, prosím ,informujte, či môj odhad bol správny), zatiaľ čo Pri Suchom mlyne, na celom okolí Gaštanovej/Valačskej aj v okolí vozovne Hrobustovo budú aj naďalej visieť príšerné Kremnice, lebo ešte nespadli, takže sú dobré. Tak isto ako folklórny súbor "Debili ing. Paru" zavesil nesymetrické výhybky s pevným krížom na križovatku Záhradnícka/Svätoplukova, hoci tam boli takmer nové perfektné pseudokummlery, zjazdné 40 km/h v oboch smeroch, ale pre zmenu zjazdovú výhybku zo Slovinskej na Trnavskú (z Trnávky tzv. malým kolečkom do vozovne) zavesia symetrickú, hoci zaťaženie jednotlivých smerov je asi 1:10.000 (z Trnávky pravidelne nič nejazdí) a ešte okrem toho tak, že je zjazdná pomalšie ako pôvodná Kremnica.
Debili, kreténi, imbecili!!!
Reply on: sommelier #42135:
A ako že len jeden dodávateľ? A čo Solaris? Mimochodom Škoda Ostrov už neexistuje. 🙂 Keď tak Škoda Electric či čo je to.
Reply on: sommelier #42135:
Na krátke trolejbusy je tender vyhratý už dávno, takže to budú 24Tr, a na Dlhé Diely na kĺbové nízkopodlažné je vypísaný tender a pravdepodobne ho vyhrá Trollino.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Ámos Keynes #42131:
No to je teda debilita non plus ultra. Zaplatia poplatok a potom si ho vyberú späť na dotácii...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.