pokračovanie-Martin Fundárek:poplatku budú musieť zaintegrovaným dopravcom vyplácať aj oprávnené náklady + primeraný zisk,čo bude približne 40 SKK/km u autobusov a 100 SKK/km u železnice.Za to si ponechá tržby z predaja cestovných dokladov IDS.Integrovaný dopravný systém je veľa dobrá vec,ale aj veľa drahá a súdruh Filikameň sa na tom nenapakuje,ako si myslí... Andy:Xoxotovi Parovi peachu rozbiť a medzi trolejbusármi vypísať súťaž o zvesenie výhybky s atraktívnou odmenou. Kua,kto to kedy videl,cez výhybky s drátolezom štyridsiatkov choďäť,však trombelus má byť pomalý,neohrabaný a zdržiavajúci objekt nenávisti všetkých vodičov IGK,NGK aj HGK,bo sa to tak vždy robälo.A že sa vo Švajčiarsku už šesťdesiat rokov jazdí cez výhybky bez pribrzdenia,je podlá imperialistická lož nepriateľov socialistického zriadenia,ničnerobivého vrchár
Martin Fundárek:To o tej nebezpečnosti bude mať na 110% súvislosť so včerajšou pražskou nehodou na Karlovom námestí.Mimochodom včera večer som miesto nehody navštívil s Martykom a konštatovali sme svorne (a v zhode s ešte jedným ex-električkárom),že výkoľaj NEBOLA spôsobená rýchlosťou na výhybke ani nesprávnou technikou jazdy.Rýchlosť jazdy síce podľa výpisu z rýchlomeru bola prekročená (25 km/h vs. 15 km/h) ale výhybka bola prejdená s vypnutou jazdou a vykoľajený podvozok išiel cca. 3 metre za výhybkou tesne vedľa koľají,až potom sa vybral,bohužiaľ,na protiľahlý nástupný ostrovček. Ad integrovaný dopravný systém:Možno súdruhovia dopravní odborníci,čo aj v železničnej doprave dokážu poskytovať ešte horšiu kvalitu ako Zločinecká Spoločnosť,akokoľvek sa to zdalo byť nemožné,nezaregistrovali,že okrem vyberania integračného
"Dopravcovia, ktorí budú smieť zabezpečovať integrovanú dopravu, budú tejto spoločnosti platiť poplatky"
??? Takže napríklad SADisti, aby mohli vykonávať integrovanú dopravu, za to majú platiť? Už vidím, ako sa do toho pohrnú.
to by chcelo par poslancov NRSR a panov Romana, Ďurkovskeho, Zachara a spol dobre nakopat tam, kde sa chrbat na anal meni, nasadit puta a mesiac v kuse ich proti ich vlastnej voli vozit tym, co DPB nazyva dopravnymi prostriekami vozit. Mozno by potom pochopili, ze to co MHD nazyvaju ma vyzerat trocha inak.
Exhiphopko: uz mi zacinas liezt na nervy s tym vyplakavanim. Skusim Ti zohnat tie nestastne masnibusove grafikony, ale nic Ti neslubujem. Ake linky to chces?
a Tebe sa co nepaci na malodrazke v lunaparku? Napajanie trolejovym drotom v osi kolaje? Jeho napätie 230V,50Hz? Rozchod 750(760)mm? Ja mam totiz opacne obavy ako Ty, a to, ze v tom lunaparku je ta kolaj kvalitnejsia ako kdekolvek v sieti DPB. Zial, asi mas(-me) pravdu.
Na Mostovej pred chvíľou nemohla 14ka pokračovať v jazde kvôli bielej dodávke zaparkovanej tak, že presahovala až na trať. Policajti prišli okamžite, asi ich volala vodička eliny a vec vyriešili bez pokuty. Aha pardon, hovorí sa tomu "vyriešili to dohovorením". Čo na tom, že doprava na chvíľu stála.
kde si prisiel k hodnote 1450mm? Kupil si si rozchodku a premeral torzo kolaje pred panelakom v Karlovej Vsi alebo na Dolnych honoch? A nebola ta kolaj nahodou zo stavebneho zeriavu? Hodnota tzv.normalneho rozchodu je totiz o 15mm menej a to 1435mm (slovom: jedentisicstyristotridsatpät milimetrov). Alebo Ta spaluje vnutorny pocit, ze 1450 je s 1435 o cosi kompatibilnejsie ako 1000? Ak ano, tak ho urychlene uhas, nie je to totiz pravda.
kde si prosim Ta, vo Vajnoroch videl elektrickove kolaje? Ad2: mas predstavu, ake vysoke poplatky uctuju ZSR za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty??! Ad3: mas predstavu, co vsetko musí splnat drazne vozidlo na to, aby mohlo mat prechodnost do siete ZSR? Ad4: technologia tvorby GVD, vravi Ti to cosi? Ad5: ako chces napajat 600V= elektricku zo siete 25kV,50Hz? Ad6: koho alebo co tam chces v takych relaciach vozit? Vzduch a prazdne miesta na sedenie?
Amos, ikace: priblizne rovnaka, zalezi ci 283 s reko ekomotorom alebo povodnym, (pre-vy)tazenosti linky, jej pozdlzneho profilu, cestovnej rychlosti a x dalsich faktorov. Ak to budes pocitat orientacne, tak to mozes vzajomne nahradit
Včera v televízii prebehla správa o umiestnení svetových miest podľa štandardu na bývanie. Na prvých troch miestach bola Ženeva, Zurich a Viedeň(v tomto poradí). Bratislava spolu s Prahou bola na 58 mieste. Odborníci rozhodovali na základe 37 kritérií, pokiaľ si dobre pamätám.
pista