No 24 Tr to nebudú, pretože nič také tender nevyhralo, aj keby to šádovka zmanipulovala, ako sa len dá.
A tender sa musí vypísať, aj keby DPO-Solaris neexistoval, pretože sme v EÚ a tam je dodávateľov trolejbusov dosť. Somelier sa zabudol v socializme...
Mňa v tom prehľade výluk zaujalo najmä toto: "úplná výluka trolejbusov na Kramároch z dôvodu montáže novej trolejovej výhybky na Stromovej ulici". Pre vysvetlenie - na Stromovej ulici sú jedny z najneskôr montovaných výhybiek podvesného systému v Bratislave, ktorým nič nechýba. Možno sú zjazdené kríže, ktoré treba vymeniť. Debilný DPB miesto toho nainštaluje fungl novú ťahovú výhybku s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom a odťahom odbočnej stopy pomocou jednozávesovej pevnej svorky (po rekonštrukcii ma, prosím ,informujte, či môj odhad bol správny), zatiaľ čo Pri Suchom mlyne, na celom okolí Gaštanovej/Valačskej aj v okolí vozovne Hrobustovo budú aj naďalej visieť príšerné Kremnice, lebo ešte nespadli, takže sú dobré. Tak isto ako folklórny súbor "Debili ing. Paru" zavesil nesymetrické výhybky s pevným krížom na križovatku Záhradnícka/Svätoplukova, hoci tam boli takmer nové perfektné pseudokummlery, zjazdné 40 km/h v oboch smeroch, ale pre zmenu zjazdovú výhybku zo Slovinskej na Trnavskú (z Trnávky tzv. malým kolečkom do vozovne) zavesia symetrickú, hoci zaťaženie jednotlivých smerov je asi 1:10.000 (z Trnávky pravidelne nič nejazdí) a ešte okrem toho tak, že je zjazdná pomalšie ako pôvodná Kremnica.
Debili, kreténi, imbecili!!!
Na krátke trolejbusy je tender vyhratý už dávno, takže to budú 24Tr, a na Dlhé Diely na kĺbové nízkopodlažné je vypísaný tender a pravdepodobne ho vyhrá Trollino.
no jasné, len dopravný podnik bude mať viac autobusov ako trolejbusov, takže na uvedených linkách by asi nemalo čo premávať... Mimochodom tender na trolejbusy nebude, lebo jediným dodávateľom je Škoda Ostrov... ale z autobusov už tento rok budú nejaké peniažky... Ako z 415 a 435... ?
Zaujala ma hlavne L78 ako je navrhovaná. Je navrhnutá ako autobusová no od zastávka Čiližská až po zastávku Bosákova pôjde pod drátmi, čo sú viac ako 2/3 trasy. Nebolo by z dlhodobého hľadiska lepšie hneď ju zatrolejovať celú? (Bude to linka celodenná alebo len špičková?)
A potom ak by bola zatrolejovaná L78 tak zatrolejovať aj ten kúsok pre L80?
A úplne mimo, nebolo by dobré zatrolejovať aj L50?
Neviete či ľudia čo májú na starosti transparenty vytvorili aj obrázok nového loga Bratislavy? Lebo to by nebolo nič zložité, či hej? A pri tých 110 rokov MHD v Bratislave by sa to aj hodilo.
Martin Fundárek: Ak si to dobre predstavujem, tak aby mohli jazdiť v rámci Bratislavy a širšieho okolia budú musieť dostať od tej spoločnosti licenciu na danú trasu. Tú by mali dostať vo výberovom konaní. Takže pokiaľ budú chcieť jazdiť budú musieť platiť. Ale ako už Vševedko napísal, nikto to nebude jazdiť zo stratou a tak zrejme im budú vyplácať nejaké dotácie, ale ako to bude, v skutku neviem.
Ale už by to nemala jazdiť iba SAD Bratislava, ale do výberového konania sa bude môcť pirhlásiť zrejme akýkoľvek súkromník či napríklad aj iný SADisti,... Dokonca som počul, že aj Blaguss sa chystá zapojiť do integrovanej dopravy v Bratislave, ale čo je na tom pravdy...
Ten prehľad plánovaných výluk na rok 2005 je super. To DPB dal na svoju stránku? Ja žasnem, že by ďalší krok vpred v zmýšľaní? Skrátka česť a chvála zodpovedným zamestnancom.
pokračovanie-Martin Fundárek:poplatku budú musieť zaintegrovaným dopravcom vyplácať aj oprávnené náklady + primeraný zisk,čo bude približne 40 SKK/km u autobusov a 100 SKK/km u železnice.Za to si ponechá tržby z predaja cestovných dokladov IDS.Integrovaný dopravný systém je veľa dobrá vec,ale aj veľa drahá a súdruh Filikameň sa na tom nenapakuje,ako si myslí... Andy:Xoxotovi Parovi peachu rozbiť a medzi trolejbusármi vypísať súťaž o zvesenie výhybky s atraktívnou odmenou. Kua,kto to kedy videl,cez výhybky s drátolezom štyridsiatkov choďäť,však trombelus má byť pomalý,neohrabaný a zdržiavajúci objekt nenávisti všetkých vodičov IGK,NGK aj HGK,bo sa to tak vždy robälo.A že sa vo Švajčiarsku už šesťdesiat rokov jazdí cez výhybky bez pribrzdenia,je podlá imperialistická lož nepriateľov socialistického zriadenia,ničnerobivého vrchár
Martin Fundárek:To o tej nebezpečnosti bude mať na 110% súvislosť so včerajšou pražskou nehodou na Karlovom námestí.Mimochodom včera večer som miesto nehody navštívil s Martykom a konštatovali sme svorne (a v zhode s ešte jedným ex-električkárom),že výkoľaj NEBOLA spôsobená rýchlosťou na výhybke ani nesprávnou technikou jazdy.Rýchlosť jazdy síce podľa výpisu z rýchlomeru bola prekročená (25 km/h vs. 15 km/h) ale výhybka bola prejdená s vypnutou jazdou a vykoľajený podvozok išiel cca. 3 metre za výhybkou tesne vedľa koľají,až potom sa vybral,bohužiaľ,na protiľahlý nástupný ostrovček. Ad integrovaný dopravný systém:Možno súdruhovia dopravní odborníci,čo aj v železničnej doprave dokážu poskytovať ešte horšiu kvalitu ako Zločinecká Spoločnosť,akokoľvek sa to zdalo byť nemožné,nezaregistrovali,že okrem vyberania integračného
"Dopravcovia, ktorí budú smieť zabezpečovať integrovanú dopravu, budú tejto spoločnosti platiť poplatky"
??? Takže napríklad SADisti, aby mohli vykonávať integrovanú dopravu, za to majú platiť? Už vidím, ako sa do toho pohrnú.
Martin Fundárek
??? Takže napríklad SADisti, aby mohli vykonávať integrovanú dopravu, za to majú platiť? Už vidím, ako sa do toho pohrnú.