Mila Anna! Pokial zaplatite pozadovanu sumu, ktorukolvek zastavku pomenujem tak, ako si budete zelat. Vyznamne prestupne uzly premenuvam za 80.000,-SKK bez DPH pre pravnibke osoby podnikajuce v poistovnictve. Uvedte odbor Vasej specializacie a ja Vam spravim cenu. Pokial budete kozmetickou podlahovych krytin, tak cena za premenovanie celej Roznavskej bude za 29,70 vratane DPH ako pre Vas. Kontaktujte ma prosim na weigl.bronislav@dpb.sk
Mila krasnucka kvetinka. To ze mas auto ti gratulujem, sice sa lahko dostanes do cielovej stanice. Lenze si uvedom, ze ked takto tu budu jazdit prazdne autobusi a nedonuti tychto nasich papalasov a ostatnych pohodlnych rozmyslat normalnejsie o uspornejsich ekologickych nosnych systemov, aby tu nebolo tolko smradu z tych exhalatovych aut zachyteneho smradu v elektrickach, pretoze vsade koli tomu musia stat na cervenej.Takto urcite Bratislava bude najvätsim hendikepomv Europe postihnutych soferov.O 10 rokov sa nebudes kde pohnut a pojdes tak akurat krokom kdesto elektricka sa stane nenahraditelna v nosnom systeme. Lenze pretoze kazdy stat ma vo velkomestach poriadok mi si ho tu zacpeme autami po chodnikoch aby europsky turisti si pozreli ako dokazeme zabrat aj ten mali kusok travnika kde by sem tam mohla kraslit mesto nejakasi zvednuta kvetinka od pneumatyk a splodin ...
Volam sa dopravny podnik. Je mi luto, ale nemozem ti vyhoviet. Zastavky oznacujem podla toho, kto si za to zaplati, alebo podla toho, aka je spravidla najblizsia krizna ulica, alebo podla najblizsieho vyznamnejsieho objektu, podla ktoreho sa da orientovat. Ak je zastavka na vacsom namesti, tak ju oznacujem podla tohto namestia.
Ale napriklad v Berilne, tam si oznacujem zastavky trosku inac: napriklad zastavka Friedrichstrasse-Kaiserstrasse. Nasleduje zastavka Friedrichstrasse-Wilhelmstrasse. Keby som chcel, tak budem oznacovat v bratislavske zastavky takto: Roznavska-Slovinska, Vozovna Trnavka, Roznavska-Bojnicka a tak dalej a tak dalej. Ale ja, dopravny podnik, nechcem sa podobat Berlinu. Chcem byt Bratislavou... :-)))
nachadza sa tu len zoznam zastavok a kedze ziadna sa nevola podla Roznavskej ulice, ani tu nemoze byt uvedena. Na tej ulici sa nachadzaju viacere zastavky
- Slovinska (53, 63, 204, 205)
- Vozovna Trnavka (dtto)
- Bojnicka (53, 63)
- Shopping park Soravia (53)
a na hraniciach ulice najdete zastavky Trnavska a Zlate Piesky.
Keďže sú to Vaše stránky a uvádzate informácie vy, tak Vám chýba uvedená Rožňavská ul., ktorá si myslím, že by tam mala byť uvedená, nakoľko je to hlavná ulica. Hľadala som si spoj, ako sa tam dostanem, ale bohužial, nikde som ju nenašla. Prosím o zaevidovanie a uvedenie tejto ulice do zoznamu a spojov dopravy.
no, dobre, netvrdim, ze je to dokonale, ale zas je to lepsie, ako co tam bolo (aj ked to malo svoju hostoriu a atmosferu ;o) ), ale nie je to take zle. a v zime uz to tusim ani tak nestoji hocikde lebo mrzne...ci sa mylim. a to ma stve, ze u nas sa flakaju take veci ako zmeny v hlaseni a pod. to je typicke pre nas narod - provizoria, odflaknutia a pod... ? snad sa to skoro naucime, ze praca je aj sluzba inym a ze sa to casom aj vrati ?
Z Novej Lesnej hlasim, ze ani tie BUSE na serbloch radu 425.950 nie su nic moc, pretoze aj napriek tomu ze jazdia len po Stary Smokovec, stale maju na transparentoch Strbske Pleso, asi na zmatenie nepriatela Skoro ako "odborna" obsluha BUSE niektoymi vodicmi v BA A ta pauza medzi "next stop" a "Nova Lesna"...tiez skoro ako bratislavske hlasice A ta vyzbroj vozidiel...lepsie zvuky ako 7304
jo,jo, viiiim. ja to tu pisem tak na pol huby, bo musim makat ;o) ale sak vies co chcem napisat. a ja stale zdoraznujem, ze som lajk. koniec koncov, aj SAD poprad je dopravny podnik. este ze ked idem k rodine, mam k dispozicii elektricku TEZ ZSR "nasledujuca zastavka - die folgende halte stelle(?) - the next stop - nova lesna" ;o)
Financovanie nie je doriešené ešte ani na petržalskú električku - ani tú mesto neufinancuje zo svojich peňazí, ani z požičaných, zatiaľ akosi ticho ráta, že polovicu dostane od štátu. Čiže jediný spôsob financovania je taký, kde časť prostriedkov pôjde zo štátneho rozpočtu.
Prvým krokom na to by však musela byť jednoznačná požiadavka zo strany občanov a reprezentantov Bratislavy, teda museli by sa postaviť za takýto projekt, až potom sa dá hovoriť o možnosti presadenia na vyššej úrovni. Táto vec sa musí stať politickou témou.
Takže si myslím, že Bratislava by predovšetkým mala jednotne obhajovať svoje záujmy (ktoré sú ale záujmami celého Slovenska) a postaviť sa za projekt, ktorý bude riešiť dopravné problémy Bratislavy ako mesta otvoreného svetu. Teda rýchly dopravný systém by mal prepraviť nielen trvalých obyvateľov mesta, ale aj tých, čo do mesta prichádzajú cez všetky vstupné brány (železničné stanice, letisko, AS...). Ak rýchly a kvalitný nosný dopravný systém nebude existovať (a čokoľvek plaziace sa v centre medzi chodcami po povrchu rýchlym dopravným systémom nie je), predstava o zastavení lavíny automobilov (a výľudňovania centra) rýchlo zoberie za svoje.
podobného,tak predložte,prosím,aj nejaké realistické návrhy na financovanie.Pod realistickým návrhom NEMÁM na mysli frázy typu "peniaze sa musia nájsť".
yale:Vieš,v Dúbravke mi býva sestra aj pár známych.A väčšina z nich je veľmi spokojná,že im tam chodia električky,ktoré nestoja v zápchach.Expresný autobus by dnes nemal veľký zmysel,pretože by v tých najexponovanejších časoch stál v tých zápchach tiež.A preriedenie zastávok by vyžadovalo prekryvné vedenie obslužných liniek.To sa však bez problémov a bez veľkých nákladov dá realizovať kedykoľvek,keď sa vyliahnu peniaze na takúto redundantnú sieť.Tak isto ako sa dá hneď zajtra začať uskutočňovanie preferencie či zmenšovanie počtu úrovňových krížení.A záverom:Ja chápem nadšenie vás všetkých pre ďalekosiahle,veľkorysé a perspektívne riešenia NDS.Ale toto mesto má pobiede na prvú etapu NDS v podobe rýchlodrážnej električkovej trate.Takže až budete v budúcnosti ktokoľvek riešiť problematiku metra,podzemnej električky či čohokoľvek
Predovšetkým si pozri, čo vlastne tvrdím. A to, že MHD potrebuje zásadnú zmenu. A že petržalský projekt ňou nie je, pretože namiesto toho, aby začal riešiť problém dopravy v centre, iba do starého systému pripojí v problematickom bode ďalšiu radiálu a potom "nech sa deje, čo sa má diať". Plus, absencia ďalších etáp rozvoja systému - za ďalšiu etapu nepovažujem úvahu typu "keď budú peniaze, zbúrame štvrtinu toho, čo sme postavili a povedieme trasu inam".
Riešenie dopravy v trase A by som naozaj nechal až na neskôr, a určite je zaujímavejší segment A v úseku Filiálka - AS Mlynské Nivy - centrum, ako trasovanie v radiálach. Rýchla karloveská trasa nadobudne význam vo chvíli, keď sa rozbehne masovejšia výstavba na konci Dúbravky - Devínska brána a pod. Ale keďže nebude, tak nové obyvateľstvo asi nemá čo riešiť - autá smer tunel Sitina...
Na druhej strane tiež by som netvrdil, že karloveská radiála je práve ideálnou "električkovou rýchlodráhou", pretože momentálne to nie je nosná, ale skôr obslužná trasa s hustými zastávkami, častými prechodmi automobilov cez trať atď atď. Dúbravčania ktorých poznám príliš neskáču nadšením, že sa do centra dostanú za kvalitnú polhodinku... Kedysi chodili ako doplnok v špičkách expresné autobusy, tie boli zrušené...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vševedko samofandivý