Reply on: Anna #41925:
Volam sa dopravny podnik. Je mi luto, ale nemozem ti vyhoviet. Zastavky oznacujem podla toho, kto si za to zaplati, alebo podla toho, aka je spravidla najblizsia krizna ulica, alebo podla najblizsieho vyznamnejsieho objektu, podla ktoreho sa da orientovat. Ak je zastavka na vacsom namesti, tak ju oznacujem podla tohto namestia.Ale napriklad v Berilne, tam si oznacujem zastavky trosku inac: napriklad zastavka Friedrichstrasse-Kaiserstrasse. Nasleduje zastavka Friedrichstrasse-Wilhelmstrasse. Keby som chcel, tak budem oznacovat v bratislavske zastavky takto: Roznavska-Slovinska, Vozovna Trnavka, Roznavska-Bojnicka a tak dalej a tak dalej. Ale ja, dopravny podnik, nechcem sa podobat Berlinu. Chcem byt Bratislavou... :-)))
yale
Predovšetkým si pozri, čo vlastne tvrdím. A to, že MHD potrebuje zásadnú zmenu. A že petržalský projekt ňou nie je, pretože namiesto toho, aby začal riešiť problém dopravy v centre, iba do starého systému pripojí v problematickom bode ďalšiu radiálu a potom "nech sa deje, čo sa má diať". Plus, absencia ďalších etáp rozvoja systému - za ďalšiu etapu nepovažujem úvahu typu "keď budú peniaze, zbúrame štvrtinu toho, čo sme postavili a povedieme trasu inam".
Riešenie dopravy v trase A by som naozaj nechal až na neskôr, a určite je zaujímavejší segment A v úseku Filiálka - AS Mlynské Nivy - centrum, ako trasovanie v radiálach. Rýchla karloveská trasa nadobudne význam vo chvíli, keď sa rozbehne masovejšia výstavba na konci Dúbravky - Devínska brána a pod. Ale keďže nebude, tak nové obyvateľstvo asi nemá čo riešiť - autá smer tunel Sitina...
Na druhej strane tiež by som netvrdil, že karloveská radiála je práve ideálnou "električkovou rýchlodráhou", pretože momentálne to nie je nosná, ale skôr obslužná trasa s hustými zastávkami, častými prechodmi automobilov cez trať atď atď. Dúbravčania ktorých poznám príliš neskáču nadšením, že sa do centra dostanú za kvalitnú polhodinku... Kedysi chodili ako doplnok v špičkách expresné autobusy, tie boli zrušené...