Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #40602:

Dik za doplnenie, ja som jazdil este v dobe ked T6A5 mozno len nakladali na vagony....Takze o prevadzke tychto noviniek neviem vela
Tych samovrahov som poznal osobne, ale nebonznem, - aj keby som chcel - skleroza na mena pracuje ? . Najviac ma dojal jeden v Dubravke na konecnej ? odbrzdil supravu 2xT3sucs, s tym ze ma zablokovane celuste a bez cestujucich si v pohode trufne az do vozovne...... (dosiel vraj naozaj v pohode) ?
Re Vševedko #40932: Irisbus používa len Iveco Cursor 8, takže 7,8 l 180 kW. Čo sa týka alternátora, netuším. Aj tak je to už prerobené na baterky.
22. -24. 02. bude 61 mat konecnu az na letisku, alebo ju odstavia pri Hypernove?
Reply on: Jonny #40929:
elektrickova trat na Barrandov = 2,7 MILIARDY CESKYCH KORUN.

A intervaly sa predsa menia podstatne jednoduchsie, ako sa realizuje akakolvek dopravna stavba 🙂
prečo pri vyhľadávaní spojenia nie sú pri linke 96 smer ŽST Nové Mesto použité všetky linky z cestovného poriadku? ❓
Reply on: Vševedko #40939:

Pre uplnost, v 17 tich mestach v byvalom Ceskoslovensku boli tramvaje. V 11 tich z toho na 1000 mm rozchode. ?
Reply on: Vševedko #40931:

Ano, zle som si to precital...
Reply on: Jonny #40925:

V Liberci si uspesne rozbili siet na dve casti a jedna trat ostane aj na tisicke. A takisto ich to stalo obrovkse peniaze, ze nemali ani ne elektricky, tak pokovali vyradene T2 z Ostravy. U nas mame problemy s financovanim sucasnej MHD, takze akakolvek zmena neprichadza do uvahy.
Na zastavke Sturovo namestie je v pristresku nainstalovany telefonny automat na kartu. Je zaveseny na stojane, o ktorom sme sa tu pred casom bavili. (Ktora bola ta druha zastavka, kde to tiez bolo?)
Reply on: Nndro #40916:
Roku 1894 sa rozhodlo, prečo????
Reply on: Jonny #40907:
Nezmysly hlásaš. Najväčšie stúpanie na trati na Barrandov je 60%o, problém je v dĺžke úseku s rozhodným spádom. A jazdiť tam môže všetko, akurát KT8 trochu viac kúria, T6A5 aj T3RP tam normálne jazdia, žiadne tyristory sa neprehrievajú.
Reply on: si #40897:
NAŠŤASTIE nikto nedovolí prekopávať existujúcu trať s napájaním 15 kV/16,7 Hz na nejaké zvrátené 3 kV ani 1,5 kV. Takéto napájanie aj tak do mesta nesmie.
A ten Multikon je Praha-Kolín, nič s Plzňou to nemá:-P.
Reply on: No name #40888:
Akým jazykom hovoríš/píšeš?
Reply on: nndro #40877:
Ale ono je to úplne jedno, či si to Ty vieš predstaviť.
Reply on: Jonny #40864:
A vôbec, čo tu stále máš s tými Ikarusmi? Stále lepší Ik435 ako B741.
Reply on: Jonny #40864:
A aké majú nevýhody?
Reply on: Kami #40854:
Aj s nejakým 200 kW trakčným alternátorom? Cursor je označenie typového redu motorov Iveco s pomerne širokou paletou počtu valcov, objemu a výkonu.
Reply on: fobust #40853:
Čo? Cito? Si nepletieš s Citarom?
SME: príloha BRATISLAVA 8.2.2005
Business centrum rešpektuje plánovanú trasu metra
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1921861

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.