Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko #40849:

Mne sa zda ze mal 4-stupnovu prevodovku s hydraulickym menicom. ?
Reply on: Vševedko #40843:
Vidis a ty si na klobasach radsej jazdil ☺
Reply on: Andy #40838:
Prečo? Po dostavbe diaľnice v Mlynskej doline by to nemal byť až taký problém. Alebo existuje iná prekážka?
Reply on: d3k0 #40814:
Chceš oklamať fyziku? To sa ešte nikdy nikomu nepodarilo. PowerPack v 24Tr má výkon 100 kW. Väčší výkon má aj Š706RTO:-P.
Reply on: Beus #40816:
Taký autobus Mercedes Cito asi podľa Teba nebude autobus, keď má elektrický prenos výkonu???
Reply on: Beus #40816:
Hlásaš nezmysly.
Reply on: d3k0 #40809:
Čiže zlepšenie pre cestujúcich bude 0,00%. A nebudú to duobusy, to sa len zase nejaký opitý inžinier v BEÚSe zamiloval do toho názvu.
Reply on: nndro #40836:

Moj nazor je uplne opacny.
Reply on: Beus #40802:
Stihomamy???
Reply on: nndro #40781:
Ja by som bol veľa rád, keby po BA magyarské škatule Ik412T jazdili... Ale tie sa už tiež nevyrábajú...
Reply on: nndro #40761:
V 14Tr0 boli nejakí krajší vodiči alebo čo:-D?
Reply on: Beus #40816:

Takze napr. brejlovec je masina s pomcnym naftovym pohonom? Podla mna je uplne jedno, ci mas presnos vykonu elektricky alebo mechanicky. O ucinnosti toho ktoreho systemu mozeme tiez debatovat. Elektricky prenos vykonu je dobrou alternativou k mechanickemu, akurat predrazuje vozidlo. Ale ked ma ist o vozilo, ktore je schopne ist aj zavislo pod vedenim, tak to je uz jedno, nakolko musi mat schopnost ist vylucne na elektirnu. A ked chces aby ti islo aj na naftu, tak je jednoduchsie dat tam motorgenerator a je to. Alebo by si chcel montovat tam dalsiu prevodovku s menicom, etc...? To by bolo strasne neekonomicke, vozidlo by bolo este tazie.
Reply on: Jonny #40737:
No - a kde je ČKD? ČKD je v Janoviciach nad Úhlavou, zožraté Siemensom. A súdruhovia z NDR by nám terazky nejaké minigumometro VAL vnucovať chceli...
Reply on: Verusha #40732:
Já bych si dovolil upřesnit - není rozhodující způsob přenosu výkonu od dieselu. Rozhodující pro definici pojmu duobus je, zda je vozidlo schopno jezdit jako PLNOHODNOTNÝ autobus. Toto žádný trolejbus české produkce nesplňuje. Ani 21TrACI se svým 55 kW traktorovým motůrkem, ani 24/25Tr se svým 100 kW PowerPackem.
Na hlavnej stanici otvorili novú predajňu cestovných lístkov. Nachádza sa pod dispečermi. Cesta k nej je dobre vyznačená 🙂
ASpojenie Patronka - Dlhe Diely nebude mozne vobec
Tipujem , ze to nikto nebude vediet. Co by stalo spojenie PATRONKA - DLHE DIELY trolejmi ? A co stoji 1 km tolej vedienia oboj stranne ❓
Ja som za 24/25 Tr.... ziadne Trollina ?
Reply on: Jonny #40832:
No a teda ake nove trolejbusy chces kupovat, ked sa ti tamtie zdaju drahe? Uved sem aspon jeden dnes vyrabany typ, ktory by sa ti do Bratislavy pacil a nebol by "zapadoeuropsky". Som zvedavy, co najdes.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.