Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jonny #40803:
Ano, 25Tr je klbova 24Tr.
A tou najlepsou cestou by som si nebol taky isty. Ikarusy mas pravdu ze v ziadnom pripade, navyse ak sa nemylim, tak neboli homologovane, lebo nevyhoveli nasim normam, nie som si isty ci kvoli izolacnemu stavu alebo niecomu podobnemu, a vyrobca skonstatoval neodstranitelnu konstrukcnu chybu.
Existuju vsak aj ine dostupne vozidla - Solaris Trollino 12/15/18 (na vyvoji 18-ky sa tusim este pracuje), ktorych karoserie vyraba polsky Neoplan, a vyzbroj do nich osadza DPO-Inekon. A osobne si myslim, ze Trollino je daleko lepsia cesta, nez 24/25Tr, a nielen co sa ceny tyka.
Reply on: Beus #40802:
Díky moc za objasnenie, ale ešte jedná vec ? 25Tr. je klbový 24Tr. ?
A ked už zanikla Škoda Ostrov aj tak asi ostáva pravdepodobne stále najlepšia cesta pre DPB cez plzenské troláky, nie ?Myslím tým cena/výkon, uberat sa cestou Ikarusov, ktoré tu boli testovane asi nemá cenu, že? A cenovo dostupné iné ani v tuzemsku nie su... ?
Reply on: Jonny #40799:
24Tr a 25Tr nikdy nemali byt takto oznacene, a nemaju moralne pravo toto oznacenie niest. Trolejbusy Skoda 1Tr - 23Tr totiz vsetky vznikli v Skodovke, a bol to kompletne vyrobok Skodovky, od vzniku zavodu v Ostrove nad Ohri vyhradne ostrovskej Skodovky (s vynimkou par unifikovanych autobuso-trolejbusov (T11, 17Tr), na ktorych ale Skodovka aspon spolupracovala). Ani Sanosy, co boli autobusy, do ktorych (ostrovska) Skodovka zabudovala elektricku vyzbroj, neniesli oznacenie zo skodovackeho radu.
Vozy 24Tr a 25Tr vznikli rovnako ako Sanosy - zabudovanim elektrickej vyzbroje (v Plzni, nie v Ostrove) do karoserie autobusu - konkretne Renault Agora, v nasich koncinach znameho pod krycim nazvom Karosa Citybus.
Pomenovat tento vyrobok 24Tr (25Tr) si mohla plzenska(!) Skodovka dovolit jedine vdaka zruseniu zavodu v Ostrove, a urobili tak preto, aby sa s tymto produktom dokazali uchytit na trhoch, na ktorych boli vozidla nesuce oznacenie Skoda *Tr uz davno zname svojou vysokou kvalitou a spolahlivostou. A prave tymito vlastnostami by som si u 24 a 25Tr nebol tak celkom isty.
K veku: Koncept 21Tr vznikol v pomerne nedavnej minulosti, na rozdiel od karoserie Renault Agora, ktora s kozmetickymi upravami vychadza zo zavodu Renault uz mozno aj vyse 15 rokov.
A 17Tr nie je prerobeny autobus, 17Tr/B831 je koncept, stavany rovnako pre trolejbus ako pre autobus, a nie je primarne ani jedno z nich.
V kazdom pripade, 21Tr a 22Tr maju niektore veci a vlastnosti dotiahnute priam k dokonalosti (napr. vysoko vyzdvihujem riesenie interieru, ale tiez vyzbroj), a je vecna skoda, ze sa tieto vozy prestali vyrabat. O 22Tr som presvedceny (moj osobny nazor) ze je to (po vacsine stranok) najdokonalejsi klbovy NP trolejbus snad v Europe, mozno aj dalej.
Reply on: Andy #40800:
No to je síce fajn, ale potom to asi nieje uplne jednoznačný King ? A 25 Tr ? Ten si nespomenul. Inak 17Tr je tiež prerobený z autobusu, že?A ked sa hovorí, že ide v našich končinách o najlepšie troláky, asi ani 25Tr. nebudu až tak zlé, na nie?
Reply on: Jonny #40799:
21Tr je staršia, to však má výhodu napr. v tom, že sú odladené niektoré chyby. A navyše 21Tr je čisto trolejbus, kdežto 24Tr je prerobený autobus na trolejbus. 24Tr má aj horší interiér. No v 21Tr sa zas ozývajú podivné zvuky, piskoty a podobne. A pri zastavovaní asi pri rýchlosti 2 km/h 21Tr nejako divne trasie. Takže každý má svoje výhody a nevýhody.
Reply on: Andy #40797:
prečo ??? Aký tam je rozdiel ??? Som myslel že čím vyššie číslo, tak je to novšie...
Podla čoho sa to potom označuje ?
Tak tomu ver 21Tr je KING
Reply on: Jonny #40796:
21Tr je asi zo vsetkych stredoeuropskych nizkopodlaznych trolejbusov najlepsia...
Reply on: Andy #40785:
To si ako myslel "aspon 25Tr" ??? 21Tr je lepši voz ako 24Tr alebo 25Tr ???
Reply on: nndro #40792:
Mne sa dizajnovo zvonku najviac paci 24Tr, akurat ze ma trochu stiesneny interier (este o chlp viac ako 21Tr a trochu vrzga) 🙂

Autobusy.. To nikto nikde netusi ci vobec niekedy budu.. 🙂 A elektricky sa kupia akurat po vystavbe trate do Petrzalky.. Zatial sa ich obnova riesi rekonstrukciami podobne ako pri 14Tr.
idem .. zatial sa tu majte...
A co bude s AUTOBUSMI a Elektrickami ?
Pekne... To je ako merkur pre nasich Dielenskych pracovnikov vo velkom...Nepaci sa my rit ( ass ) na 24 a 25 Tr .... ale inac je to pekne
Reply on: nndro #40788:
Skoda dodala skelet, a zaobstarane boli aj ostatne diely, niektore boli vyuzite zo stareho 6304 pricom trolejbus bol zostaveny tu v DPB.

Skoda Ostrov vyrobu neobnovi, lebo zavod bol tusim uz rozpredany...
Cooooooooo neveriim.... inac ja som cock... sak ja som sa v 24Tr viezol , boze... Ale tesim sa na Obnovu Vozoveho Parku ... Dakujem za info... Ale odkial mame 14Trm ? Diki moc
Odkial mame 14Trm ?
neverim ..... Dufam ze sa obnovi
Nejaka fotecka .... ??
Reply on: nndro #40783:
Vyrabala to Skoda Ostrov, teraz 24Tr a 25Tr vyraba Skoda v Plzni. Inak ak buduci rok postavia tie Dlhe diely, tak sa mozme tesit aspon na 25Tr... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.