Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vševedko #40700:
prva seria ma ovladanie zberaca riesene v kuplovacke cez kabel vlakoveho rozhlasu, takze asi by sa nedal ovladat zberac druheho voza z prveho, keby sa to spriahlo s inou seriou 🙂 ale to je len detail.
Ak sa chcete pobavit (alebo zaplakat), skuste zavolat na mestsku policiu (159), ze na nejakom chodiku parkuje auto. Dozviete sa, ze o tom uz roky vedia, ale nic sa neda robit, lebo inde vraj nie su parkovacie miesta (20 metrov odtiaľ však bolo poloprazdne parkovisko). Nakoniec sa clovek uz len dozvie, ze v Petrzalke je to bezne, a ze sa to tam toleruje... Potom uz len s velkou nechutou prislusnik povie, ze tak to teda oznami petrzalskej mestskej policii, nech si s tym robia co chcu... Dobre, nie?
Reply on: SDF #40702:
Aha. To sú ale detaily a spraseniny spôsobené vedeckotechnickou činnosťou ing. Srnku...
Reply on: SDF #40703:
Aha. Sú kompatibilné, aj keď na T6 trocha iné ale plne zámenné. Predpokladám, že na 7957/58 prídu fungl new Komforty.
Reply on: Vševedko #40701:
vid #40695 ?
Reply on: Vševedko #40700:
Myslim, ze problem okrem ineho v BUSE Transparentoch a kabelazi, preto sa nedaju menit A a B T6ky
Reply on: SDF #40694:
???
Reply on: QUAKEMAN #40699:

1) Skutočne neviem ako výmena ZBERAČA a úprava obvodov s tým súvisiacich zabráni spriahavaniu vozidiel.
2) To zase tvrdíš Ty a ja neverím. Ale aj keby si hneď mal pravdu, tak budeme v prípade potreby spájať výhradne A voz z jednej súpravy s B vozom inej súpravy.
3) Nie, to tvrdíš Ty.
4) V čom konkrétne melú z posledného?
5) Kým skončia modernizácie T3 na T3RP, tak tu už ani Ty, ani ja nebudeme:-P.
Reply on: Vševedko #40675:
e #40675 Vševedko
1.Prečítaj si ešte raz bod jeden
2.Rozdiel je vtom že B voz nemôžeš zameniť za A voz
3.To tvrdíš Ty
4.Ziavne nevieš o čom hovoríš ,pri oprave v UDJD na TV1 melú z predposledného
5.Počkáme a po všetkých modernizáciách T3 na T3P uvydíme
Podvozky T6 vyrobia nové ,tak ako prišli z SKD nové polrámi na podvozky T3
Fobust: isteze jazdi! Sice 3x do tyzdna zdechne ale domovskym vykonom je fculeky ZV Ruzinov + 2/posledna, kurz neviem. A ak nenieje na Posni, tak ju dostanem ja ako trest za zlerobenie priamemu nadriadenemu 😃
Reply on: pista #40669:
Ak myslis toto: http://www.metroba.sk/sk/images/projects/kosicka/dec04/03_dec.JPG, tak to su vetracie hlavice kolektora.
Reply on: SDF #40694:
... malo byt z T3 na T6A5... sorry ?
Reply on: Vševedko #40688:
Tak ma napada, su podvozky z T3 kompatibilne s T3? Mozno len zrepasuju nejake stare... ?‍☠️
Reply on: Vševedko #40675:
No uz menovany Ing. ma oboznamil o tom, ze nic nove do toho nepojde, bude to klasicka TV3
Reply on: aNTI #40661:
Tu nejde o to, kam bude jazdit SAD Presov. (Uz dnes jazdi Prahu, Brusel, Londyn, Rim, Uzhorod, Dusseldorf atd.) Tu ide o to, ze ten debil sa snazi zahranicnym dopravcom zamedzit obsluhovanie SR!
Reply on: Bigmac #40690:

Ozaj, dubnicka posmta zasa jazdi? 7304 myslim. Dlhsie som ju nevidel. Co na tom furt nejde?
Vsevedko: ja sa nebojim o TV-E, len MAM STRACH aby to nepokracovalo sucasnym tempom a myslenim a aby tu nebol dalsi "uceleny" rad vozidiel, tentoraz T3P, menovite 7783, 7785, 7787, 7799, 7781 co sa suprav tyka, potom jedinecnie zvolenskie solo 7715 s este jedinecnejsiou VAR CB3 7703 a dost! Potomky i dve Dubnice sa tu vyskytnuvsie tu budu ako ucelenia typa, ved co na tom, ze kazda inak vyyera a ze ma inie motory. Na Slovensku po slovensky, nech pocuju, ze terazky tunaky Balkan zacina! Unifikacija bolsaja
Reply on: Vševedko #40688:

Jasne... ?
Reply on: fobust #40686:
Z Moskvy. na 1524 mm:-D.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.