1) Skutočne neviem ako výmena ZBERAČA a úprava obvodov s tým súvisiacich zabráni spriahavaniu vozidiel.
2) To zase tvrdíš Ty a ja neverím. Ale aj keby si hneď mal pravdu, tak budeme v prípade potreby spájať výhradne A voz z jednej súpravy s B vozom inej súpravy.
3) Nie, to tvrdíš Ty.
4) V čom konkrétne melú z posledného?
5) Kým skončia modernizácie T3 na T3RP, tak tu už ani Ty, ani ja nebudeme:-P.
e #40675 Vševedko
1.Prečítaj si ešte raz bod jeden
2.Rozdiel je vtom že B voz nemôžeš zameniť za A voz
3.To tvrdíš Ty
4.Ziavne nevieš o čom hovoríš ,pri oprave v UDJD na TV1 melú z predposledného
5.Počkáme a po všetkých modernizáciách T3 na T3P uvydíme
Fobust: isteze jazdi! Sice 3x do tyzdna zdechne ale domovskym vykonom je fculeky ZV Ruzinov + 2/posledna, kurz neviem. A ak nenieje na Posni, tak ju dostanem ja ako trest za zlerobenie priamemu nadriadenemu
Tu nejde o to, kam bude jazdit SAD Presov. (Uz dnes jazdi Prahu, Brusel, Londyn, Rim, Uzhorod, Dusseldorf atd.) Tu ide o to, ze ten debil sa snazi zahranicnym dopravcom zamedzit obsluhovanie SR!
Vsevedko: ja sa nebojim o TV-E, len MAM STRACH aby to nepokracovalo sucasnym tempom a myslenim a aby tu nebol dalsi "uceleny" rad vozidiel, tentoraz T3P, menovite 7783, 7785, 7787, 7799, 7781 co sa suprav tyka, potom jedinecnie zvolenskie solo 7715 s este jedinecnejsiou VAR CB3 7703 a dost! Potomky i dve Dubnice sa tu vyskytnuvsie tu budu ako ucelenia typa, ved co na tom, ze kazda inak vyyera a ze ma inie motory. Na Slovensku po slovensky, nech pocuju, ze terazky tunaky Balkan zacina! Unifikacija bolsaja
Vsevedko: T6A5/3.seria: z rovnakeho dovodu nema TV14 ako dnes odmietaju TV-P a TV-E. TV14 nechceli preto, aby ju vzapäti mohli o rok neskor objednat do 6tich ks K2S a jednej supravy T3S (ktora odvtedy najazdila necelych 130tis km). To uz je len ucelena rada vozidiel. A tam tiez: co voz (niekedy aj dva) to prototyp.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko