Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vsevedko: nesnazim sa nic prekrucat, toboz nie Tvoje slova. Ta prirucka mala hlavicku CKD-DS Praha-Zlicin, klasicka hrebenova väzba. Sam dobre vies, ze za jednotny vozovy park sme minimalne dvaja a taktiez sam velmi dobre vies, ako to v DPB vyzera a ze Krasnany nie su ani Hloubetin, ani Motol, aj ked si to isti ludia myslia a tak sa aj tvaria a prave im tam vznika onen Salingrad, aj ked (si) to nikdy nepripustia a pri kazdej moznej prilezitosti sa budu vysmievat z rovnakych uchylov, ako su oni sami!
Reply on: Vševedko #40675:

Ja som sa dopocul ze sa uvazovalo o tom, ze 3. seria T6A5 pre Bratislavu sa vyhotovy v obojsmernom prevedeni, ako T6C5. Neviem ci to tak naozaj bolo alebo je to vymysel. Vies nieco?
Reply on: Bigmac #40673:
A neprevracaj význam mojich slov. Ja som nikdy a nikde netvrdil, že TV3 je bomba. Ja tvrdím, že je dobre mať jeden ucelený rad vozidiel aj s rovnakou výzbrojou a nie robiť z BA slovenský Šalingrad, ako by ing. Srnka určite veľmi rád...
Reply on: Lopez #40677:
V Karose nie je ziadne sedadlo bezpecne.. ☠
Reply on: Bigmac #40673:
Asi preto, že sa jedná o KOMPLEXNÚ rekonštrukciu. A neviem nič o snahách prezbrojiť T6 na Progress, nakoniec o tom, či má význam prechádzať z TV3 na Progress pred jej fyzickým dožitím, sa pobav s Jenkim.
Vidim, ze sem chodia odbornici, preto sa nieco asknem. Vzdy ma zaujimalo, kde v autobuse (napr. v Karose B732) je NAJBEZPECNEJSIE miesto na sedenie.
Vpredu to asi nebude v pripade celneho narazu, vzadu je sice tazky motor a nespevneny ram, co v pripade prevratenia na strechu.. ale to je malo pravdepodobne.. Celkovo sa mi zda, ze sediet na prvej pravej sedacke vzadu hned za "samotkami" na strane za soferom je najbezpecnejsie - z toho hladiska, ze v pripade narazu nestoja cloveku "v letku" ziadne tvrde prekazky (tato sedacka je unikatna tym, ze nie je pred nou dalsia) pred nim a teda stiha trenim kdesi ubrzdit trochu nez doleti dopredu. Takisto sedenie vzadu proti smeru jazdy sa mi zda bezpecne, avsak nasledne trhnutie hlavou pri naraze neviem ci nemoze poskodit miechu. Tiez som pocul, zevraj niekoho zabilo tak, ze sedel nad kolesom a praskla pneumatika, ktora rozrazila kryt nad nou a zabila ho.

Co teda myslite vy, ktora sedacka v buse je najbezpecnejsia?
Reply on: Bigmac #40671:
Hmm, a tie schémy a dielenská príručka boli z ČKD alebo od ing. Srnku? Lebo z ex-ČKĎákov nikto o žiadnej TV13 nevie:-P.
Iné spínacie prvky majú aj rôzne generácie TV3 (klasické vs. RCT tyristory), regulátory má ing. Srnka vo všetkých T6 aj tak už digitálne.
Reply on: QUAKEMAN #40670:
Doteraz som Ťa pokladal za jednoho z tých vzdelanejších:-(.
1) Ešte si nevidel spojené dva vozy s rôznymi zberačmi?
2) Aký je rozdiel medzi A a B vozom, ak nepočítam stierače, klimatizácie a iné veci neovplyvňujúce spriahavateľnosť.
3) Zatiaľ čo TR37 je úplne moderná, takže si ju aj naďalej ponecháme, čo?
4) Zatiaľ se dá bez problémov udržiavať aj TV1 - máloktorá súčiastka v takej výzbroji je totiž custom-fitted ,že by nebola zámenná a nahraditeľná inou.
5) Modernizovať sa budú ale o výmene výzbroje pochybujem.

Okrem iného - DPB mal možnosť dostať poslednú sériu T6A5 s výzbrojou TV14 - prečo to tak neurobil?
To Amos: Nejsem! ? Jestli jsem tě něják pohoršil, omlouvám se. To Vševedko: To jsem po přečtení tamního fora taky zjistil, podstatu věcy to však nemění ?
Vsevedko: a pokial je ta TV3 taka bomba, preco sa jej DPP v inkriminovanej anakonde zbavuje a meni ju za Progress? A rovnako uvazuje aj o T6A5? Zdroj: Metrofil von Hrabovsky, leta pane 2003(!!) Jasne, ze odvtedy sa mohlo vela zmenit.
Vsevedko: a vyhovorka s poukazanim na to, ze TV3 dostaneme gratis a TV PROGRESS by sme si museli kupit je sialene zvratena a hodna len pohlavnych organov v spravnej rade DPB. Aj tak tie vozy budu jazdit v pevne radenej suprave a aj tak tu jazdia ine progressy. A pokial ing.Srnka drzi ND na digitalny a aj analogovy TVP, tak problem naozaj nevidim. On tam drzi ND aj na TR36, TR37, Kaceriaky, TV1, TV3, TV8, TV14, tak naozaj moze mat aj supravu 2xT6A5 s Progressom.
Vsevedko: ja netvrdim, ze TV3 a TV13 nie su vzajomne spriahatelne. Od vyroby iste ano, len mam obavy, ze aj v Kacerove. Taktiez netvrdim, ze su akesi horibilne rozdiely medzi TV3 a TV13, ale drzal som v ruke schemy a dielensku elektroprirucku, takze asi existovat predsa len bude, aj ked som rozdiely neporovnaval, pravdepodobne len ine spinacie prvky, mozno naledenie regulatora.
Vševedko: Ty si nejaký mudri .
1.máloktorá T6 sa dá spojiť s iným vozom s inej súpravy pretože sa T6 poupravovali a každá má iný pantograf a obvody tomu zodpovedajúce
2.všetky vozy T6 sa upravili na A B v súpravách
3.výzbroj TV3 je technicky a morálne zastaralá
4.za čas bude nedostatok niektorých náhradných dielov pretože sa nevyrábajú
5.po niekolkých rokoch sa aj tak budú modernizovať
Na novej križovatke Prievozská-Košická je niekoľko zvláštnych sivých kovových stĺpikov. Vyzerajú ako zmenšené radary na meranie rýchlosti. Nevie niekto, na čo budú slúžiť?
Reply on: Papyr #40657:
Po zrelej úvahe som zhodnotil, že ten bezkonkurenčne najväčší idiot a sviňa skorumpovaná, aký od prevratu sedel v našej vláde, poškodil a nechal rozkradnúť za pár rokov svojho vystrájania Slovensko viac ako Mečiar.
A kto vie, ako ja mám rád Mečiara, tak vie, že toto je ťažké obvinenie.
S tými linkami je to ale trochu inak - on nechce zakázať zahraničným dopravcom jazdiť na Slovensku, on im chce zakázať vnútroštátnu prepravu. Ja sám poznám najmenej dve metódy ako túto pxxovinu obísť. A v ČR nie je situácia o nič lepšia - stačí pozorovať rev okolo Student Agency do Liberca.
Ale všetci kritici sa dopúšťajú zásadnej chyby - vpustenie nedotovaného dopravcu na súbeh s dotovanou linkou má za následok zvýšenie straty dotovanej linky, keďže mu nedotovaný vyžerie lukratívne spoje a stratové mu samozrejme nechá. Preto treba aj bezdotačnému dopravcovi stanoviť presné podmienky - minimálny počet spojov v x, 6, +, prvý a posledný spoj, interval...
Reply on: Bigmac #40658:
1) Tú xoxotinu, ktorá sa neviem odkiaľ šíri, že akési T6 majú výzbroj TV13, som Ti už tisíckrát vyvracal. Žiadna výzbroj TV13 NEEXISTUJE, to, čo je v novších T6, je jemne modifikovaná TV3, čo nič nemení na ich vzájomnej spriahateľnosti. To isté platí o úpravách ing. Srnku.
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.
Reply on: TeBeCe #40662:
To sa ti podarilo ? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.