Reply on: Beus #40418:
Ťažká otázka. VKÚ má pokrytých veľmi veľa miest, mapy ktorých snáď ani nikto iný neponúka. A keď už, môže byť ešte horší. Ak ale porovnáš starú mapu Bratislavy 1:20000 zo Slovenskej kartografie s harmaneckou 1:15000, zistíš, že tá SK má väčšiu mieru podrobností (napr. nezlievajú sa jej jednotlivé domy do celkov s garážami hodný kus od nich). V mape Bratislavy z VKÚ nájdeš ulice, ktoré ani neexistujú, a iné lahôdky. Ich turistické mapy tiež nie sú bez chýb, ale ujdú, a oproti mapám z čias socializmu sú výrazne lepšie.Kvalitou ma z máp miest v poslednom čase uspokojil špirálový atlas Bratislavy z Mapy Slovakia, i keď určite zohrala úlohu hovadská mierka.
yale
Šafárikovo nám. sa musí tak či tak riešiť pri výstavbe električky do Petržalky, Štúrova tak či tak nebude v budúcnosti pre inú dopravu prejazdná. Trnavské mýto - rekonštrukcia podchodu. Vazovovu (Radlinského) a Floriánske by som za prestupové uzly nepovažoval, prestupové uzly by mali byť čo najviac v súlade so stanicami plánovaného nosného systému, S-bahnu a prímestskej autobusovej dopravy, takže ich poloha sa dá vyčítať napríklad aj z výbornej mapky, ktorú nižšie zverejnil tr3mp ( http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png ).