Reply on: Beus #40448:
Viac menej je to presne to, co navrhujeme vsetci. Este k Technickej univerzite. Obe sucasne zastavky by mali zrusit a vytvorit jednu novu, presne pri krizovatke pri NBSke. A je to. Zilinsku by som vsak nerusil, prestup na 203 musi byt zabezpeceny. Sice by bol relativne dlhy kus - z Vazovovej az na obchodnu, ale to iste mas aj na Spitalskej od dvoch levov az na Jesenskeho. A co sa Americkeho namestia tyka, tak to by som nerusil, nakolko je tam prestup na trolejbusy. Sice, na tie mozes prestupit aj na obchodnej / kollarku, ale tu je uz velika pesia vzdialenost. Je to komplikovanejsie. Zasa posuvat zastavku vysoka na Radlinskeho je dost nebezpecne, nakolko by to nutilo vsetkych ludi z obchodnej chodit cez krizovatku, kde by zavazdali este viac ako teraz. Ako vidis, je to komplikovane, ale nie neriestielne. Treba proste zohladnut vsetky prestupy aj na linky naokolo, nie iba mezdi dotknutymi elektrickami. Zaiste sa to vsak da.
yale
Šafárikovo nám. sa musí tak či tak riešiť pri výstavbe električky do Petržalky, Štúrova tak či tak nebude v budúcnosti pre inú dopravu prejazdná. Trnavské mýto - rekonštrukcia podchodu. Vazovovu (Radlinského) a Floriánske by som za prestupové uzly nepovažoval, prestupové uzly by mali byť čo najviac v súlade so stanicami plánovaného nosného systému, S-bahnu a prímestskej autobusovej dopravy, takže ich poloha sa dá vyčítať napríklad aj z výbornej mapky, ktorú nižšie zverejnil tr3mp ( http://hrady.sk/imhd/sbahn-lrt2.png ).