Tak jsem se koukal na vývoj trolejbusových a tramvajových tratí v bratislavě a musím říci, že se po roce 1990 skoro nic nepostavilo. To mě zaráží, když to srovnám s menšímy městy. Když už se nerozšiřovala tramvajová doprava mohla se aspoň rozšířit trolejbusová. Možná se neměla zastavovat stavba těžkého metra. Sice by se to trošku zadlužilo, ale to by se srovnalo. Vždyť další trasy by se už nemusely stavět. Obshluhovat 130 000 lidí autobusy mi přijde jako velmi nedostatčné. Také nechápu proč se nezavede taktový provoz na tratích železnic. Třeba městská železniční linka z Petržalky do centra apod. Jako náhrada zatimní, když už ty koleje tam jsou.
Ámos Keynes
Prečo však zmizli tie na Dvoroch neviem. Možno ich len ukradli a za to, už DPB nemôže.
A čo som myslel, tým, že v Prahe majú menej hustú sieť automatov? No keď mám na zastávke automat, ktorý má otvorené viac hodín do roka ako stánok, neviem prečo by som mal dávať stánkarovi ešte zarábať, keď v automate ide ten zisk DPB. Boli by sprostý, keby sa pripravovali o peniaze. O stánky, hlavne v centre, je dosť veľký boj a tak môžu byť radi, že tam sú, lebo rýchlosa nájde niekto, kto bude ochotný predávať lístky na MHD aj bez zisku ak si tam bude môcť predávať noviny, časopisy, hot-dogy, cigarety,... Ak nechcú byť nahradený, musia mať lístky a predávať ich bez zisku a čiže podiel z ceny mať len na úrovni nákladov.