Heh, to ozaj nevies, kde ich hladat?
T3M: 7602+7610, ex 7712+7716, ktore boli a su papierovo cokolvek (povodne T2 '59 po GO s vymenou skrine) len nie T3 zo '76, lebo nimi byt nemohli, vies preco
T3: 7703, 04, 06 - ten isty pripad
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.
Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu
Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
Mierne ta poopravim - dynamickou jazdou mal predpokladam Vsevedko na mysli mieru akceleracie a deceleracie, nie finalnu rychlost. Faktom totiz je, ze napr. v takej viedni sa na starych Duwagoch, ale ani na ULFoch zdaleka tak prudko nerozbiehaju ani nebrzdia, ako u nas v BA. Tu je to dane jednoducho podmienkami, ze jazda musi byt dynamicka, cize so snahou o dosiahnutie co najvyssej rychlosti na co najkratsom useku, pretoze hned za chvilu treba zas spomalit, a tak...inak by sme tu totiz mali doslova pomalodrahu v celom meste Dynamickou jazdou rozumiem jazdu v style prudka jazda - kratky vybeh - prudka brzda (samozrejme s ohladom na cestujucich a vozidlo)
☺ Dynamicku co? Akurat taku dynamicku, aku dynamicku mame aj preferenciu. Pri sucasnej hustote zastavok, neustalych kolajovych artefaktov (to slovo sa mi paci, myslel som tym najma lomy, chore vyhybky, etc.), vrbustich obmedzeni a pribrzdenych vodicov som veru NEZAZIL dynamicku jazdu ani v Bratislave. Jedine tak na 12/8, ale to bolo davnejsie. A vobec som nemal pocit, ze by bol komfort nejako priserne ovplyvneny rozchodom, skor neudrzbou: ako trati, tak vozidiel. ? Zato som zazil dynamicku jazdu na rychlodrahe v KE a vobec, vobec som nemal pocit, ze by vozidlo islo kvalitnejsie. Ta anakonda inak vrcala, cela sa triasla a to sme nesli ani 60 (odhad). Taktiez ma fascinovalo ukrutne pribrzdenie na nadjazd, ten prejazd tymy oblukmi.... A to sa vztahuje aj na obluky v meste. Ziaden kvalitativny posun k lepsiemu oproti BA. A to som porovnaval s T6, ktore MAJU tlmic. ?
Tak ten verdikt ma az tak neprekvapil. Je pekne ze hodnotil ako sa v DPB pracuje, ako sa tam robi, ale ci sa robi kvalitne uz neskumal... Ale pockajme si na kompletny audit...
Jonny:Diky si zlaty ? A poznas stranku kde by som nasla plan obci a dedin???Nie miest a vyslovene ze dedin(mozno aj nejake zapadakova o ktorych nikto nepocul napr.:nejaka horna dolna a tak)??? ?
BRATISLAVA - Slabým miestom bratislavských ciest sú autobusové zastávky. Dopravné prostriedky sa tu zabárajú do asfaltu. Vytvárajú sa ryhy a tie prekážajú v jazde vozidiel. Riešením je betónovanie zastávok!
Rekonštrukcia jednej zastávky je však finančne veľmi nákladná. Vyjde to zhruba na 700-tisíc korún. "Snažíme sa ich robiť postupne. Minulý rok sme takto opravili šesť zastávok," hovorí Marián Blaho, poverený vedením oddelenia cestného hospodárstva. Robia sa zastávky v najhoršom stave v centre mesta a najvyťaženejšie úseky v Petržalke. Ako povedal Blaho, vymieňa sa asfaltové podložie za betónové, aby sa dopravné prostriedky v letných horúčavách nezabárali do asfaltu. Dokopy je však v hlavnom meste i 182 autobusových zastávok. Zatiaľ sa však podarilo opraviť iba sedemdesiat zastávok.
Text k foto: Kolesá dopravných prostriedkov sa zabárajú do asfaltu.
Vrtacik
BRATISLAVA - Slabým miestom bratislavských ciest sú autobusové zastávky. Dopravné prostriedky sa tu zabárajú do asfaltu. Vytvárajú sa ryhy a tie prekážajú v jazde vozidiel. Riešením je betónovanie zastávok!
Rekonštrukcia jednej zastávky je však finančne veľmi nákladná. Vyjde to zhruba na 700-tisíc korún. "Snažíme sa ich robiť postupne. Minulý rok sme takto opravili šesť zastávok," hovorí Marián Blaho, poverený vedením oddelenia cestného hospodárstva. Robia sa zastávky v najhoršom stave v centre mesta a najvyťaženejšie úseky v Petržalke. Ako povedal Blaho, vymieňa sa asfaltové podložie za betónové, aby sa dopravné prostriedky v letných horúčavách nezabárali do asfaltu. Dokopy je však v hlavnom meste i 182 autobusových zastávok. Zatiaľ sa však podarilo opraviť iba sedemdesiat zastávok.
Text k foto: Kolesá dopravných prostriedkov sa zabárajú do asfaltu.