BRATISLAVA - Slabým miestom bratislavských ciest sú autobusové zastávky. Dopravné prostriedky sa tu zabárajú do asfaltu. Vytvárajú sa ryhy a tie prekážajú v jazde vozidiel. Riešením je betónovanie zastávok!
Rekonštrukcia jednej zastávky je však finančne veľmi nákladná. Vyjde to zhruba na 700-tisíc korún. "Snažíme sa ich robiť postupne. Minulý rok sme takto opravili šesť zastávok," hovorí Marián Blaho, poverený vedením oddelenia cestného hospodárstva. Robia sa zastávky v najhoršom stave v centre mesta a najvyťaženejšie úseky v Petržalke. Ako povedal Blaho, vymieňa sa asfaltové podložie za betónové, aby sa dopravné prostriedky v letných horúčavách nezabárali do asfaltu. Dokopy je však v hlavnom meste i 182 autobusových zastávok. Zatiaľ sa však podarilo opraviť iba sedemdesiat zastávok.
Text k foto: Kolesá dopravných prostriedkov sa zabárajú do asfaltu.
Mimochodom, len tak na margo: 24.januara 1927 dostala vtedajsia BRATISLAVSKA ELEKTRICKA UCASTINARSKA SPOLOCNOST licenciu na prevadzkovanie nepravidelnej autobusovej dopravy. O 5 (slovom: PÄT) dni neskor objednavala 11ks autobusov.
BTW, neviete, ktorej zakladnej alebo strednej skole patri adresa edu2-d.195-146-142.telecom.sk? Asi by som im tam poslal pozdravny mail, potom by uz nebolo tazke vypatrat toho, kto si tu schizofrenicky dopisoval sam so sebou...
Ked myslis pana direktora DPMP, tak ten by asi do BA neprisiel, ma rodinny dom a zda sa byt na vychode celkom spokojny... A nechces radsej pozvat do BA presovske mestske zastupitelstvo?
Vsevedko: najprv som si vsimol Tvoj prispevok o presovskom generalovi a rozmyslal som, ze predsa samozrejme, preco by tam chodil, ved vojenske platy su predsa rovnake na celom Slovensku, ale naklady na zivot su vyssie v Bratislave Az ked som si precital Keynesov prispevok, som pochopil o akeho "generala" ide V Presove totiz sused nad nami ma hodnost general
Vrtacik
BRATISLAVA - Slabým miestom bratislavských ciest sú autobusové zastávky. Dopravné prostriedky sa tu zabárajú do asfaltu. Vytvárajú sa ryhy a tie prekážajú v jazde vozidiel. Riešením je betónovanie zastávok!
Rekonštrukcia jednej zastávky je však finančne veľmi nákladná. Vyjde to zhruba na 700-tisíc korún. "Snažíme sa ich robiť postupne. Minulý rok sme takto opravili šesť zastávok," hovorí Marián Blaho, poverený vedením oddelenia cestného hospodárstva. Robia sa zastávky v najhoršom stave v centre mesta a najvyťaženejšie úseky v Petržalke. Ako povedal Blaho, vymieňa sa asfaltové podložie za betónové, aby sa dopravné prostriedky v letných horúčavách nezabárali do asfaltu. Dokopy je však v hlavnom meste i 182 autobusových zastávok. Zatiaľ sa však podarilo opraviť iba sedemdesiat zastávok.
Text k foto: Kolesá dopravných prostriedkov sa zabárajú do asfaltu.