Hold, každá minca má dve strany takže nový systém otvárania dverí: bezúdržbový, programovateľny, bezporuchový a s ochranou proti privretiu je aj pomerne dosť zranitelný
Inak to "bezúdržbový", to sa mi páči ? ? ?
To nemuseli menit nič, totiž v DPB je bezúdržbové úplne všetko okrem platov. Bezúdržbové sú zastávky, vozový park, dielne, trate - všetko............... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Inak to "bezúdržbový", to sa mi páči ? ? ?
To nemuseli menit nič, totiž v DPB je bezúdržbové úplne všetko okrem platov. Bezúdržbové sú zastávky, vozový park, dielne, trate - všetko............... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
ufo
tak kolko miesta by si chcel na 900mm nad podvozkom, ja si aj tak myslim, ze toto staci: http://www.railfaneurope.net/pix/at/trams/Linz/CR_08.jpg
Zober si taku Vektru, ktora je na 1435mm, cast nad podvozkom je vyvysena, a aj tak tam musi byt 2+2. (a vznika chodbicka uzsia ako na Cityrunneri, ktory je 100%NP).
A neviem, preco si myslis ze bez klimy su nepouzitelne, v Linzi ti tak pripadali?