Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jonny #40098:
"samozrejme ale v klbovom prevedení" to akože by si chcel kupovať iba kĺbové autobusy? Aj na L29 či L180 a iné linky v súčasnosti s krátkymi vozmi??!! ❓
Reply on: Jonny #40102:
To nemusí byť len v rozchode ale aj v podvozkoch.
Reply on: Ámos Keynes #40104:
Zabudol som dodať, že keby Bratislava mala aspoň s polovice údržbu ako je v Prahe, tak by si mal o Ik400 iný názor. Keby všetky boli ako 1803 či 4831,4803, a zopár ďalších, tak iné vozy do Bratislavy ani nechcem.
Reply on: Jonny #40100:
Ik400 sú 100 rokov za opicami. Prvý bus tohto typu bol kupovaný v roku 1996. Pozri sa kde vtedy bola Karosa. ev. číslo 1320-1322 a 2320-2323. Karosa svojimi vysokopodlažnými vozidlami dobehla Ikarus400 až minulý rok, kedy konečne začali dávať lepené sklá, ale aj tak dizjanovo na neho podľa mňa stále nemá.
A Ik412 okrem toho, že má málo miesta pre ľudí na státie ničím nezaostáva za takým Citybusom, čiže tým Renaultom čo tu bol minulý mesiac.
A Ik400 vyzerajú tak ako vyzerajú kvôli bratislavskej údržbe a bratislavským cestám. No odvze sa Citybusom po pražských dláždených cestách. To je ako keď sa sype železiarstvo ☺ bohužial Praha iný povrch mať nemôže.
Reply on: fobust #40101:
Pozri, čo sa týka rozchodu, už sa o tom velmy vela diskutovalo a diskutovat bude, je jasné, že DPB bude obhajovat 1000 mm rozchod. Ja sa necítim na to aby som to mohol hodnotit, ale fakt je ten, že ak porovnam napríklad useky trate v Bratislave, ktore sú v najlepšom stave, čerstvo po rekonštrukcii a porovnam to s podstatne starším a horším zvrškom s rozchodom 1435 mm v Brne , Ostrave alebo Prahe, ten širší rozchod je lepší, eliny su kludnejšie, tichšie a ide to fakt hladko, a nemyslím že to je v udržbe, lebo nove useky v BA su od novoty po všetkých strankach o dost horšie na tom, ale to je moj nazor, z pohladu dajmetomu cestujuceho, ktorý nehladí na iné fakty...ale to je podla mna najpodstatnejšie - komfort cestujucich ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Jonny #40100:

Ale niektory si myslia ze su taky bohaty, aby menili rozchod...
Inak, neviem čo tu diskutujete stale o dajakych Cityrunneroch, rozložením sedačiek a klimatizácii, ked aj tak nakoniec budu pretrvavat investície do prehnitých busov Karosa a Ikarus 280, a budu kupovat Ikarusy 4xx, ktore su 100 rokov za opicami a po roku vypadaju ako 10-ročné. Mnohí bohužial ešte velmy dlho nebudú rozumiet heslu:nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci.......... ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: galiyosha #40097:
Preco je cityrunner nepouzitelny bez klimatizacie ? Ma vacsiu presklenu plochu ako ostatne elektricky (nepomohli by potom determalne skla)?

Alebo nebodaj kuri do salonu od trakcnych motorov ?
Podla mna by bol uplne super bus pre Bratislavu ten Renault alebo čo to bolo, čo tu asi pred cca mesiacom jazdil ako test, samozrejme ale v klbovom prevedení ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: ufo #40094:
Pokial myslis napriklad Cityrunnery v Linzi, tak pravda je, ze usporiadanie 2+2 skutocne nikde nemaju, ale v mieste podvozkov je tam chodbicka siroka asi rovnako, ako keby tam bolo usporiadanie 2+2, len tam dokazali narvat len 1+1 sedacky, aj to sikmo. Malicherna poznamka na okraj: Cityrunnery su bez klimatizacie _absolutne_ nepouzitelne a zabudnime na to, ze by sem niekto niekedy kupil elektricky s klimou. Cityrunner je uz beztak sialene drahy.
Reply on: ufo #40093:
No veru 412 rovnako ako vsetky 4xx Ikarusy maju dost malo miesta na nohy.. Aspon ja mam taky pocit. 🙂
Reply on: ufo #40094:
no taky je jedine ULF myslim...
Reply on: fobust #40081:
existuju 100% np elektricky, ktore nikde nemaju 2+2 usporiadanie (ak si ho neobjednas) aj na rozchode uzsom ako je v BA a su osvedcene mnohokusovymi zakazkami. Znovu opakujem, zalezi, co si sem vyberieme. (teda DPB s magistratom co si vyberie)
Reply on: Vševedko #40079:
tak ale daju sa, alebo dali sa vybrat znacky, ktore boli celkom dobre, napr. Ikarus 412 alebo Skoda 21Tr nemali nikde problem s miestom na nohy, a predna polovica mala sedacky bez schodov. Treba si len spravne vybrat.
Reply on: Beus #40078:
tak hej, ale predsa povazujem nizkopodlaznost za vacsiu vyhodu, ktora vykompenzuje tebou spomenute nedostatky. A aj keby sme chceli kupovat nie NP vozidla- na vyber uz toho moc nie je v mestskom prevedeni. (Karosa...)
Dobrý den mam 13 rokov a mojim snom je dostat sa do hociktorého MHD depa v bratislave .Ak by ste mali moznost,cas a zaujem tak by som bol velmi vdacny keby ste nam to tam mohli ukazat ako to tam vyzera. Dakujem pekne

P.S.: email tomassamko@pobox.sk
Reply on: Ámos Keynes #40089:
No, pri tej druhej fotke by si sa musel posunúť ku vchodu do kostola a potom by mohlo byť vidieť to miesto odkiľa bola fotená tá fotka.
Toto by ti mohlo pomôcť, ale má to otočený negatív
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=kolajove_trate&no=4&id=27302aeef9f8f02a212c2f2b&text=%8Apit%E1lska&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku=

Ďalšia, pri druhom aute je kostol Alžbetínok. Vlastne keby neboli budovy tak z tohto miesta pohľadom medzi Kyjev a pravú budovu ministrestva by si mohol vidieť miesto odkiaľ fotograf fotil tú fotku:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=beus_31-45&no=1&id=27302aeef4f021f4f425&text=%8Apit%E1lska&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku=
si: Ale ty si moc posunutý. To čo spája Kyjev a novú budovu Prioru už nie je vidieť. Jednoznačným dôkazom je veža kostola Alžbetínok. Mžeš pri robení fotky otočiť negatív a zmeniť pravú stranu v ľavú, ale nikdy nezmeníš hĺbku a veža kostola je ďalej ako MPSVaR čiže to musí byť fotené spoza neho. MPSVaR je usporiadané jedna budova v zadu (pohľad od zastávky Marianska) a dve v popredí, nie naopak ako je to na tejto fotke. Jednoznačne to je Kyjev. A tá nízka budova, ktorú vidíš, v tej zrejme bol Charlies

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement