Velmi jednoducho - tak, ze sa don proste nezmestis, lebo ma nizsiu kapacitu Alebo ma uplne debilne usporiadany interier, s tym ze na NP sa to lepsie neda
Petert: ocakavas zmenou rozchodu nejake prudke znizkopodlaznenie vozidiel? Np vozy prinesu zleprenie? Rozchod ako taky za nic nemoze a pri rychlostiach do 65km/h je to aj tak jedno. Myslis, ze kolko vydrzi nova trat 1435 alebo 1524 prip 1676 pri dpb udrzbe? Rovnako ako 1000, len sa budu VIAC opotrebovavat obluky. Np vozy iste treba, ale nie viac ako 10-20% na jednotlive linky a hlavne ich vypravenost treba garantovat. Tych 10-20 je percento ludi, ktorym npvoz zvysi komfort prepravy, u ostatnych ho znizuje.
Bavime sa tu o zmene rozchodu mozno niekolko mesiacov.Hlucne motory trolejbusov nas akosi odradzaju, vodici maju co robit aby nespadli palice a stale nam vyhovuje ten tradicny rozchod a ako bolo pri sluboch to metro zrejme taka bude aj Elektricka. A turista si bude dvihat nohy nad kolena nadalej , aby cim skor nastupil do tej mizerne voziacej sa skrinke a to este s predlzenymi intervalmi a nabuduce sa vsak poisti radsej autom alebo...Babky budu pomalsie nastupovat po schodov, kde komu padne palica vo dverach, a male deti maju tiez hotovy trening. Skoda ze sa musime niektori takto blbo vyjadrovat. Nie je to len o peniazoch, je to o tych, kto jak to tam vo vedení vedia. Nic ich netrapi, ved v aute v teplucku sa vozia ? Tak, samozrejmä , ze by sa mal urobit iny rozchod kolajnic a vsetko vymenit, lebo na uzkom, sme mi cestujuci aj tak na uzko. ? Kedze posoby tento prispevok dost drazdivo, ocakavam protichodne nazory,s usmevom- Len tak dalej DP BA. A budete v EU v Spicke NO1 ?
áno, Tomášikova má byť predĺžená, ale má slúžiť hlavne gumokolom (ako inak) takže s električkovou traťou sa tam zrejme nepočíta, pre nedostatok miesta, peňazí a záujmu...
Kompetentné osoby určite usúdia, že tá trať by bola zbytočná, lebo by tade aj tak nič nejazdilo... no bežní ľudia majú určité skúsenosti s tým, ako to vyzerá, keď je na Račianskej alebo Vajnorskej pre nehodu zastavená premávka električiek - v takom prípade by sa tá prepojka oboch radiál veľmi hodila.
Ja som zvedavy, ako prebuduju tu krizovatku pri Kuchajde, kde pri odboceni vlavo k Polusu treba sakra dlho cakat. Npravo sa tiez bude stavat, takze by nebolo odveci, keby sa trocha porypali aj v elektrickovej trati, ked uz budu mat lopaty v rukach ?
V planoch 2006-2008 som nasiel predlzenie Tomasikovej ul. az po Raciansku nebolo by na skodu tiez potiahnut elektrickove kolaje.Co asi padne za obet, par rodinnych domov alebo stary areal Tesly.
no to fakt nemá chybu:
V Bratislave aktuálne jazdí na zemný plyn v mestskej hromadnej doprave 42 autobusov krátka Karosa v tzv. "krátkom vyhotovení" a, 59 kĺbových autobusov kĺbová Karosa, pričom ročne pribudne 25-30 plynových autobusov.
? ? ?
Na tej tramvaji je povodny len technicky preukaz. Podla pravnej stranky je to iba rekonstrukcia, ale ked v ramci "rekonstrukcie" sa pouziju uplne vsetky diely nove, od podvozkov cez motory, vyzbroj, interier, zberac az po samotnu karoseriu, tak to de facto mozeme povazovat za fungl novu T3 vyrobenu v roku 2004.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mickey
Toto asi nebude stavba hotela Kyjev, skor je to stavba budovy ministerstva o kus dalej po Spitalskej.
http://www.imhd.sk/ba/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f6f2f0edf5f0f0f2&no=8&id=27302aeef2f9f1f0f0ef2122