áno, Tomášikova má byť predĺžená, ale má slúžiť hlavne gumokolom (ako inak) takže s električkovou traťou sa tam zrejme nepočíta, pre nedostatok miesta, peňazí a záujmu...
Kompetentné osoby určite usúdia, že tá trať by bola zbytočná, lebo by tade aj tak nič nejazdilo... no bežní ľudia majú určité skúsenosti s tým, ako to vyzerá, keď je na Račianskej alebo Vajnorskej pre nehodu zastavená premávka električiek - v takom prípade by sa tá prepojka oboch radiál veľmi hodila.
Ja som zvedavy, ako prebuduju tu krizovatku pri Kuchajde, kde pri odboceni vlavo k Polusu treba sakra dlho cakat. Npravo sa tiez bude stavat, takze by nebolo odveci, keby sa trocha porypali aj v elektrickovej trati, ked uz budu mat lopaty v rukach ?
V planoch 2006-2008 som nasiel predlzenie Tomasikovej ul. az po Raciansku nebolo by na skodu tiez potiahnut elektrickove kolaje.Co asi padne za obet, par rodinnych domov alebo stary areal Tesly.
no to fakt nemá chybu:
V Bratislave aktuálne jazdí na zemný plyn v mestskej hromadnej doprave 42 autobusov krátka Karosa v tzv. "krátkom vyhotovení" a, 59 kĺbových autobusov kĺbová Karosa, pričom ročne pribudne 25-30 plynových autobusov.
? ? ?
Na tej tramvaji je povodny len technicky preukaz. Podla pravnej stranky je to iba rekonstrukcia, ale ked v ramci "rekonstrukcie" sa pouziju uplne vsetky diely nove, od podvozkov cez motory, vyzbroj, interier, zberac az po samotnu karoseriu, tak to de facto mozeme povazovat za fungl novu T3 vyrobenu v roku 2004.
A este stale si za zmenu rozchodu na 1435 v BA? Akoze ak uz menit rozchod, tak preco nie rovno na 2140 mm? To by bolo este lepsie, este rychlejsie, este pohodlnejsie, nie? ?
Vševedko