Jozo: Ďakujem za informáciu.
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 #6230 a Tr15 #6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 #6230 a Tr15 #6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
Spectre
Ak ma mestskadoprava v elektrickach reklamu, ich vec, avsak my take nievo urcite neplanujeme, kym to nebudeme mat odsuhlasene u DPB, a zatial nas to ani nenapadlo.
SORy nie su o nic rychlejsie, ako TAMBUSy, naopak, TAMBUSy su najvykonnejsie autobusy v Blave (Po Ikarusoch 280 a 283). Za to, ze tie dlhe Tambusy su nepohodlne a rachotia sa svet nezruti, avsak kratke Tambusy su idealne vozy.
S kupou novych elektriciek suhlasim aj ja, aj ked o tom zlom stave sa to neda povedat. Porovnaj si lubovolnu Karosu B732 a elektricku K2, ktora je 3x taka stara a uvidis jednoznacny vysledok. Navyse, horsie je to, ze Karosy nesplnaju ani zakladne kriteria bezpecnosti cestujucich, konkretne myslim dvere. Hadam jedina chyba nasich elektriciek je to, ze v lete trochu rachotia, ale pri momentalnej financnej situacii jednoducho nie su peniaze na vymenu tlmicov v podvozkoch.
TeBeCe:
O Tambusoch plne suhlasim, staci si vypocitat rychlost podla technickych udajov uvadzanych na stranke vyrobcu - Tambus totizto nema rychlostny limiter.
Cookies:
6617? To je vo hviezdach.....