Tak pozor, páni z ČR!
Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.
DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.
Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....
**********
A teraz zopár lokálnych problémov:
KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.
tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).
TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.
Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.
DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.
Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....
**********
A teraz zopár lokálnych problémov:
KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.
tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).
TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.
COLOR
Spectre co je LTM10.08? Zeby K2S???
D3kO fotky tej deviny T6A5 nebudu?
All este nikto nepovedal, ktory bus to horel na moste...
All 7106 mala vcera problemy s druhymi dverami
D3kO, Spectre Ak sa poveziete 7103, necitajte tie billboardy (www.mestskadoprava.sk ich tam ma kopu). Neplanujete nieco take? (Inak, mohli by byt aj lesie graficky zvladnute)
All co je sedlo? (sorry ale este neviem)
All tiez by som povedal ze radsej rekonstruovat alebo kupit nove eliny ako busy (nehovorim ze LEN eliny ale mnohe su na tom horsie ako busy...)
All Moj kamos tvrdi ze TamBusy su pomale a SORy rychle... kto mu to vyvrati v porovnani s Ikarusmi a inymi busmi?
All PRECO vyradili 7070???