re #39540 Beus: Neviem, nie som vodič ale nikdy zdraví rozum nebude projektovať budovu tak, aby lenivé zadky vodičov sa nemuseli zdvíhať,že či majú ešte niekoho vo voze. Pokiaľ viem, vodič je na konečnej povinný si voz prejsť a skontrolovať ho, nie?
Jediný dôvod, ktorý by som uznal je bezpečnosť cestujúcich.
Ale pripomienkové konanie bolo, mohol si tam poslať pripomienku s tým, že vodič električiek nebude vidieť cestujúcich a že môže cestujúceho privrieť vo dverách.
Mám pocit, že všetky naše električky majú blokovanie rozjazdu. A tiež by mali mať, že keď dvere niekoho privrú tak sa znovu otvoria a zatvoria. Ale to neviem či majú všeky. Videl som to len na K2S.
Okrem iného obratisko je podľa toho výkresu rovnaké ak nie väčšie ako to súčasné.
Jediný dôvod, ktorý by som uznal je bezpečnosť cestujúcich.
Ale pripomienkové konanie bolo, mohol si tam poslať pripomienku s tým, že vodič električiek nebude vidieť cestujúcich a že môže cestujúceho privrieť vo dverách.
Mám pocit, že všetky naše električky majú blokovanie rozjazdu. A tiež by mali mať, že keď dvere niekoho privrú tak sa znovu otvoria a zatvoria. Ale to neviem či majú všeky. Videl som to len na K2S.
Okrem iného obratisko je podľa toho výkresu rovnaké ak nie väčšie ako to súčasné.
Beus
A to nudzove zvonka - mozno na to, ze ak su vsetci doriadeni tak, ze nikto nema sil nielen rozbit sklo kladivkom, ktore tam nie je, ale ani len pootocit tu cervenu packu nad dverami, ktora tam nie je, lebo by to cestujuci zneuzili Ale pravdupovediac, funkcnost a zapojenie tychto vonkajsich tlacitok mi vobec nie su jasne
Dozab: Ano, poznam, myslimze sme sa aj stretli uz
Inak, fakt uchvatny voz, ten Ik293 Tiez som nevedel, ze take realne existovalo ale bol by IMHO krajsi, keby vychadzal z Ik283, nie z Ik280 Ja mam (na papieri) tiez Ik295 a 298 (moje znacenie, vtedy som nevedel ze take aj bolo), ale aj SM22, B751, 706RTO-2K, 10.5Tr, 16Tr, ... (vsetko duplacsuklos)