Jaj ano, za to moze prevadzkovatel MHD, ze sa na ceste zrazili 2 auta a jedno z nich skoncilo na kolajniciach, ze? Keby som rozmyslal ako ty, tak to mozem rovno rovnakym stylom vynadat ja tebe, pretoze za to mozes asi tak rovnako ako DPB. Okrem toho by som rad vedel, ci si siel zo Safka do Dubravky cez Podunajske Bisk ****, alebo si sa niekde zastavil v krcme, lebo nahradna doprava bola zabezpecena, takze ti to rozhodne 3 hodiny nemohlo trvat, ani 2 a ani 1. ☠
Vcera som videl pobehovat na Kapucinskej nejaku testovanu reko T3 supravu , predny voz bol 7799? zadny nemal ani cislo. V prednom vozni sedeli aj nejaky ludia a v kabine vodica v zadnom vozni sedeli dvaja robotnici v presivakoch a sledovali riadiaci panel ? Co som to videl za T3 klon?
Zaujimave, ze prvy prispevok po obnoveni chodu servera je prave od takehoto inteligenta.. Urcite pol dna iba drzal F5, aby to sem mohol napisat.. Prajem pekne sviatky! ?
vy curaci v MHD Vam to uz uplne ***e tazke penaize platime ako ***nuty a dnes som cestoval zo Safka do dubravky 3 hodiny.
Ste uplne vy******** k********. ?
No však rozumiem. To by bolo v poriadku. Ešte to má aj výhodu, že aspoň v jednom smere ostane úrovňový prístup. Len potom treba mať výhybky štíhle a vchodové návestidlo ľudsky umioestnené, prípadne cesťáky, lebo ísť kilometer od vchodu až ku krajnej výhybke 40 km/h, ako žiada dnešný predpis, nie je to pravé orechové.
Na juznom tahu som robil v jednej z dvoch stanic juzneho tahu, z ktorej su ovladane dialkovo az 2 vyhybne medzi jedno a dvojkolajnymi usekmi, cez vyhybky ktorych sa jazdi 100 km/h do odbocky. Inak pri jazde na masine to pekne zhupne na takej vyhybke Co sa tyka Trnavy, predpokladam, ze sa tam preraba zhlavie od Cifera kde boli anglicaky v hlavnych kolajach a na "nove" osobne kolaje a perony sa uz sahat nebude. Po kolajach 101 a 102 je tam 70-tka, tak aspon na zhlavi od Brestovian mohli dat na perony 60-tkove vyhybky do odbocky.
Ved Trnavu, celu rekonstruuju, ale som zvedavy, ci daju do poriadku aj toto zhlavie. Cela Trnavska stanica bola sprznena komancami, tou uchvatnou papundeklovou budovou, ktora je pol kilometra od peronov a stanicou v obluku.
Inak na juznom tahu sa frci do odbocky aj 100km/h
Takto genitalne je to prave v Trnave, kde ides pri vchode od Brestovian kilometer 40-kou. Bleeee. V Cechach mas aj v obycajnych staniciach na koridore na prve odbocne kolaje + spojky na zhlaviach stihle vyhybky pre 80 km/h do odbocky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PV