Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
m@rtin:Vševedko se česky řekne Všeználek a ne Vševědko?. nespokojný cestujúci:Máš úplnú pravdu ale prečo sa neobrátiš so svojou sťažnosťou na DPB ale na tieto NEZÁVISLÉ STRÁNKY O MHD???
nespokojny  cestujuci

nespokojny cestujuci

AKO JE MOZNE ZE REVIZORI ZNEUZIVAJU SVOJE PRAVOMOCI A PORUSUJU ZAKON TYM ZE OBMEDZUJU OSOBNU SLOBODU CESTUJUCICH??? TENTO TYZDEN SA UZ DRUHY KRAT KONTROLOVALI CESTUJUCICH A ICH CESTOVNE LISTKY A IUDELOVALI POKUTY ZA PREKROCENIE CASU NA LISTKOCH. bOHUZIAL NEPOSUDZOVALI CAS NA LISTKOCH PODLA PLATNEHO TRAFIKONU, ALE PODLA TOHO KOKO CESTUJUCI STRAVILI CASU V AUTOBUSE. NAPRIKLAD, CESTUJUCI, KTORY CESTOVAL ZO ZASTAVKY A DO ZASTAVKY B, KDE PODLA TRAFIKONU CESTA TRVA 8 MINUT, BOL NUTENY ZAPLATIT POKUTU ZHRUBA V POLOVICI TEJTO CESTY KVOLI TOMU, ZE AUTOBUS SA VLIEKOL V ZAPCHE A CESTA TRVALA ZHRUBA 2X TAK DLHO. NAVYSE NECHALI ZASTAVIT AUTOBUS A UZAVRIET DVERE, A NEPUSTILI CESTUJUCICH VON.
1. NA TAKETO KONANIE NEMAJU PRAVO - DA SA TO KLASIFIKOVAT AKO TRESTNY CIN OBMEDZOVANIA OSOBNEJ SLOBODY.
2. NEZAVOLALI ANI POLICIU, AJ NAVZDORY CESTUJUCIM, KTORY JU CHCELI PRIVOLAT A VYRIESIT TAK SITUACIU V NEPROSPECH REVIZOROV.
3. AKO TO ZE REVIZOR NA VYZVANIE CESTUJUCICH NEBOL OCHOTNY DODATOCNE UKAZAT SVOJ PREUKAZ, AJ NAPRIEK TOMU ZE JE TO JEHO POVINNOST?

TAKATO SITUACIA SA OPAKOVALAL UZ DRUHY KRAT TENTO TYZDEN.
PRVYKRAT SA TO STALO V UTOROK, 7.12.2004 V AUTOBUDE CISLO 85, PRI MLYNSKYCH NIVACH OKOLO 8:10 RANO. DRUHY INCIDENT SA ODOHRAL DNES PRIBLIZNE O ROVNAKOM CASE TIEZ NEDALEKO MLYNSKYCH NIV V AUTOBUSE CISLO 70.
rAD BY SOM SA OPYTAL KOMPETENTNYCH CO S TYM MIENIA ROBIT A KO CHCU VZNIKNUTU SITUACIU RIESIT???
MYSLIM ZE PRIPADNA MEDIALIZACIA TEJTO SITUACIE DOPRAVNEMU PODNIKU BRATISLAVA ASI NEPOMOZE. TAKZE CAKAM NA VYSVETLENIE A NAPRAVU/VYRIESENIE VZNIKNUTEJ SITUACIE!!!
Reply on: neli #38764:
Električkou č. 9 a v Karlovej Vsi prestúpiť na niečo, čo ide do Dúbravky.
ahojte!
Ako sa da najsikovnejsie dostat spojom z Ružinova ku DK v Dúbravke? ❓
Mám dojem, že DPB po tom, čo na nich primátor posiela kontrolu robí maximum pre "vyrovnaný rozpočet" a opodstatnené opätovné zvýšenie cestovného.
Pripájam sa k tomuto názoru > životná úroveň v Čechách je podstatne lepšia ako na Slovensku. A nie je to len o peniazoch, ale aj o kvalite služieb ...
Ámos Keynes alias bývalý J:
Nemůžu si odpustit reakci, že Vševědko zdrhl z bláta do louže. Ano v Čechách se nežije tak dobře jako v Rakousku nebo ve Švýcarsku, ale žije se tu o mnoho lépe než na Slovensku. Srovnej si platy, nezaměstnanost, srovnej si kolik lidí utíká za prací a za studiem od vás k nám. Je zajímavé po tvé letšní návštěvě, že tvrdíš, že v Čechách máme stejné hovno jako u vás.....To jsi potom slepý anebo nevidíš to co vidět nechceš. Nechme, ale toho, jen si mě zase vytočil, nevím proč se tak rozčiluju, tvé výpadky proti ČR jsou mi více než známé.
Reply on: yale #38759:
Ale prosim ta... Mas sice v mnohom pravdu, ale povedz mi, co pre toto mesto spravili poslanci a magistrat? A kolko toho popritom stihlo "zmiznut", pripadne sa predat miesto 2000 Sk/m^2 za 100 Sk/m^2. Preco samotni Bratislavcania, ktori vedu mesto, dopustili, ze sa tu uz naozaj parkuje vsakde, kde je to technicky mozne? Za to tiez mozu ludia mimo Bratislavy, ze mestska policia kona uplne minimum? Pravda je taka, ze samotnym Bratislavcanom, ktori su pri moci, vobec nezalezi na tomto meste. Tak co potom mozme chciet od tych, co sem pridu? Na www.bratislava.sk si v lamparni precitaj, ako to tu riadia Bratislavcania. Minule som sa napriklad od ODP dozvedel, ze preferencia v Dubravke je super a nikto vratane DPB sa na nu este nestazoval. A ze ak je tam nieco zle, tak je to preto, ze sa s tym len zacina (uz rok...). Tak takto vedu toto mesto bratislavski "odbornici"... A za to nemoze ani Orava, ani Liptov, ani Spis...
Reply on: Tatrovečka #38752:
zjednodušuješ veci, karikatúra je síce vďačná a vyslúži ti potlesk, situácia je ale úplne odlišná. Legenda o drzých blavákoch je naozaj iba mýtus, ich podiel v populácii nie je vyšší ako inde...

Bratislava je ekonomicky silný región, ale jeho politické zastúpenie je ďaleko slabšie, takže pri prerozdeľovaní financií vždy "utrie hubu" - v slovenských podmienkach podporiť niečo "bratislavské" je politická samovražda. Slováci jednoducho neakceptujú funkciu hlavného mesta resp. metropoly, do Bratislavy mnohí prichádzajú, ale len ako jej užívatelia. Nadávajú na dopravu, na infraštruktúru, ale zároveň vždy uprednostnia rozvoj "u nich doma" pred čímkoľvek v Bratislave, bez ohľadu na to, aký význam by to malo celospoločensky.

Jednoducho, nie je tu spoločenská vôľa a Bratislava musí počítať s tým, že z celoslovenského hľadiska bude vždy prebiehať egalizácia, t.j. inam bude tiecť viac zdrojov na jej úkor. To sa netýka len Bratislavy, ani v prípade, že by sa hlavné mesto presunulo inde, nechuť prispievať na jeho prevádzku by bola rovnaká.

Problémom je však vzťah obyvateľov k mestu - denne je v Bratislave okolo 650 tisíc ľudí, z ktorých značná časť má k mestu iba "užívateľský" vzťah. Neidentifikujú sa ako bratislavčania, dokonca majú pocit, že mesto im musí byť zaviazané, pretože oni doň prichádzajú pracovať. Z toho vyplýva neochota akokoľvek sa podieľať na rozvoji mesta, pretože to nie je ich mesto, je to iba lokalita, kde sa vyskytujú. Toto je problém, ktorý sa musí riešiť z oboch strán - tí ľudia si musia uvedomiť, že sa musia zaujímať o prostredie kde žijú a mesto im musí dať najavo, že o nich stojí. To ale nesúvisí ani s dotáciami lístkov MHD, ani s akciami "byť Bratislavčanmi nás baví".
Reply on: fobust #38757:
prevadzkovanie MHD sa im uz neoplati, tak zakladaju stavebnu firmu ?
Reply on: Unspecified #38755:

To naco to vsetko potrebuju? ❓
unspecified:Tak začínam mať taký neurčitý ale veľmi intenzívny pocit,že tie autobusy,čo sa raz možno kúpia,tiež ponesú ten znak Keltošovej na prednej maske...
Dalsie nove vozitka pre DPB:

Renault Midlum 180.08 - valník s plachtou a hydr. čelom
Renault Midlum 180.08 - valník s plachtou a hydr. čelom
Renault Midlum 270.18/D (stav. ramenný náklad. na prev. kont.)
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Mascott 120.55 - podvozok
Renault Midlum 180.13 - nadstavba: valník s plachtou
Renault Mascott 120.55 Furgon
Renault Midlum 270.18/D (stav. trojstranný sklápač)
Reply on: Tatrovečka #38752:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ámos Keynes a všetci ostatní, čo sa ich to týka :

Toto sa z iMHD fórum zachvílu môže premenovať na Xenofórum, Nacifórum, prípadne Halucinofórum. Ak je na nete takýchto podobných názorov viac, ani sa nedivím, že treba každému nie bratislavskému človeku na počkanie siahodlho vysvetľovať, že my sme v tej BA tiež normálni ľudia a nie len zbierka ťažkých intelektuálov, nafúkaných odľudov a namyslených sleprčiniek, ako sa to šíri ústnym podaním od Trnavy po Čiernu nad Tisou... ☠
Dlhým dielom pomôžu duobusy a nový tunel
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1852421
Reply on: Ámos Keynes #38748:
Sak hovorim. Stavajte, stavajte vysoke skoly, platte, platte dobrych ucitelov. A hlavne nech po skole maju kde ostat. A ked neostanu a pojdu za lepsim do (dajme tomu) Holandska, tak nech nam holandska socialna poistovna vzhladom k trvalemu pobytu svojho zamestnanca niekam na Slovensko poukaze. Tak by som to bral.

Este k bodu 7: tam ma byt: kde ... mi dokazes narast len poctu bytov o cislo, ktore by zodpovedalo prirastku obyvatelov 100-150 tisic (samozrejme, nechcem aby si mi dokazoval 100 tisic bytov, ved v byte zije viac osob).
LONG OFFTOPIC

Re #38747 Ámos Keynes:

2. Ved od toho ma byt a je stat. Pride nejaky vychodniar makat do BA. V BA za neho zinkasuje Socialna poistovna prispevky, ktore potom rozda Ciganom mozno len par km od povodneho bydliska toho vychodniara. Cesi nam radi prizvukuju, ako do nas liali peniaze. A my im kontrujeme, ze tam predsa pracovali a pracuju nasi ludia, takze asi z toho nieco mali. To iste je teraz medzi BA a vychodom.

Ano, ja viem, ze ludi zamestnanych v BA je vela, takze velka cast pritoku do Socialnej poistovne je odtial. A ludi nezamestnanych na vychode je tiez vela, takze vacsina odtokov je tamtym smerom. Ale jednak sa najdu jednotlivci z vychodu (mozno viac nez len jednotlivci), ktory si tento mysleny "dlh vychodu voci BA" idu do BA "odmakat" (a akeho sa im dostane v BA prijatia?), a jednak by sme mohli zacat polemizovat o tom, ze ci Bratislavcania mozu za to, ze u nich sidli kazda podstatna firma, a ze ci vychodniari mozu za to, ze ti kotni Cigani sa usidlili zrovna v ich regione.

3. Vzdelanost obyvatelstva ti neni infrastruktura? Ako to, ze BA "nedokaze a nikdy sa jej nepodari" absorbovat viac studentov? Malo budov na VS? Dobudovat! Malo vyucujucich? Zaplatit! Aj doviezt! NA TOTO PENIAZE BYT MUSIA, aj keby na chleba nebolo!

Poznamka petitom: Znamy bol v Irsku v roku 1967 a hovoril, ze Irsko 1967 vyzeralo tak, ako by si predstavoval Slovensko 1918. A kde su oni a my teraz? A kvoli comu?

5. Ten stat mi dal moznost studovat medicinu v Bratislave (300 miest), Martine (100) a Kosiciach (180). V rokoch 1997 az 1999 som robil prijimacky 1x v BA, 3x v KE a 2x v MT. Vzhladom k tomu, ako malo miesta je na slovenskych VS (odstavec 5) a k prebujnelej korupcii na tychtiez VS (videne na vlastne oci, niekolkokrat) tam bol test pisany za dost hroznych podmienok, nutne bolo dosahovat 96 a viac %. Tak som sa uz na to chcel vykaslat, ked v roku 1999 otvorili ceske VS zdarma brany pre slovenskych studentov. Tak som na blind isiel do CR, kde nemam nijakych znamych, a v cestine sa mi podarilo urobit prijimacky na 3 zo 4 fakult, kde som ich robil (1. LF, 2. LF, LF Hradec Kralove). Testy boli ferove a obcas boli zamerane aj sirsie, nielen na ucivo. V Motole, ktory berie 160 ludi (porovnatelne s KE) som bol v celkovom hodnoteni 31. a prijaty, v Kosiciach (o sest dni skor!) 343. a neprijaty.

Nezda sa ti, ze je tu MALO moznosti studovat? Podotykam, ze uz to mozno nie je pravda, ja som este populacne silny rocnik 1979.

7. Pytam sa opat. Kde na zapadnom Slovensku, pokial mozno v Bratislave a okoli Bratislavy, mi dokazes narast len poctu bytov! o 100 az 150 tisic? To su tie rodinne domceky po dedinach od Kutov cez Trnavu az po Dunaszerdu?
Reply on: Papyr #38745:
Joj a ešte 2000 Papyrov síce raz môže chýbať, ale v súčasnosti naše VŠ nevedia pohltiť ani všetky prihlášky. Ročne sa hlási tuším 100.000 ľudí a príjmu tretinu. Alebo je to 30.000 ľudí a príjmu tretinu? Teraz som si neni(krásne bratislavské slovo) istý, ale jednoducho aj keby tu 2000 Papyrov chcelo ostať nemajú kde. A je to škoda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.