Andy #3890): Dve brzdy maju z jednoducheho dovodu - elektrodynamicku (cize brzdi trakcnym motorom) a mechanicku - celustovu. Pedal EDB (pravy) je v spodnej polke zdvihu mechanicky spriahnuty s pedalom celustovej brzdy (lavym), takze v poslednych fazach brzdenia musi stlacit brzdu viac nez do polovice, alebo tuknut po lavom pedali. A preto je to tak, aby boli tie brzdy nezavisle ovladatelne, su situacie ked nie je vhodne brzdit EDB.
S tymi tlacitkami: to prave som si nie isty, ze ako to vlastne maju, neviem ci to vobec maju, a ci vobec vo vsetkych vozoch, a mozno to maju tak, ze kazdy voz inde (co bolo bezne u novoprirobenych tlacitok na SM-kach) :))
S tymi tlacitkami: to prave som si nie isty, ze ako to vlastne maju, neviem ci to vobec maju, a ci vobec vo vsetkych vozoch, a mozno to maju tak, ze kazdy voz inde (co bolo bezne u novoprirobenych tlacitok na SM-kach) :))
Beus
b) U busov neviem, viem ti povedat len ako funguju eliny v Krasnanoch. V podstate to maju na svedomi posunovaci a vyhybkari, ktori pocas postupneho odstavovania vozov rozdeluju, ktory voz na ktoru kolaj a za/pred ktory voz pojde, a menia im tabule. Ti to robia tak trochu aj po dohode s vodicmi, pokial sa to vodicom podari dohodnut, ale asi najskor po dohode s vypravnou. Po naskladani vsetkych vozov odovzdaju na vypravnu Vypravnu knihu, kde je presne napisane, ktory voz je pripraveny na ktoru linku a poradie. Podla toho si to potom vodici rano rozchytavaju.