Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ok to som potreboval vediet.Spominal ze ma prava ma zadrzat v buse az na konecnu spomynal nieco o pokute 2800 ak bude blokova a este zaplatim vyjazd policajtov.Kde by som nasiel prava revizorov na cestujucich?
Yale: v principe mas samozrejme pravdu, ale da sa o tom diskutovat. Ak mozes, bud tu cosi po 21:00
Reply on: Majanko #38436:
asi tak ako napísal Bigmac.
Môžu mať so sebou SBSkárov, ale väčšinou nemajú. A ak by mali, tak by to bolo veľmi zvláštne, že by ti také niečo navrhoval SBSkár a nie revízor, nemyslíš? Snáď iba v prípade, že by ťa rejžovia chceli pustiť, on to tušil, tak sa uatváril, akože keď mu dáš 500, bude všetko OK. Ale bol to zrejme revizor.
Majanko, pokuty: cestujuci bez listka 1400,-sk, cestujuci zabudlivec s platnym casovym listkom, ktorym sa dodatocne preukaze 140, pes bez listka tolko isto a spoplatnovana batozina bez platneho cl 70 slovenskzch penazi. Ked to zhrnieme:
Ty si usetril, revizor mal s Tebou socialne citenie, on zarobil rovnako, ako keby Ta skasol za hotove na mieste, porusil zakony (minimalne 2-danovy a protikorupcny) a okradol dpb.
Reviyor nepytal uplatok priamo odo mna ale jeho sbs.Mozu mat revizory sbs?
Reply on: Bigmac #38427:
Vďaka za odpoveď.
Linka 50 Zastavka Mileticova cas okolo 13:30
Reply on: Majanko #38429:
Normálne je pokuta 1400,- Sk, pokiaľ máš platnú električenku, iba si ju vtedy nemal pri sebe, ak sa ňou do 30 tich dní preukážeš na Olejkárskej 1, zaplatíš iba 140,- Sk.
Dúfam, že vieš sl. číslo toho revizora, lebo tých 500 Sk do vrecka je úplatok a to trestné je. Tuším, ktorý ujo to mohol byť, ale kľudne to mohol byť aj hociktorý iný revizor. Kde a v akej linke sa ťa kontrolovali?
Reply on: yale #38430:

Neextremizuj laskavo. Z hladiska komfortu cestujucich je T3P a K2S na tom uplne rovnako, maju ten isty interier, tie iste schody, mozno ma T3 posuvne okna, ale to je iba plus, lebo tie ucinnejsie vetraju.

Zaiste sa pamatas, ako som tu ja sam vystupoval proti modernizaciam starych rachotin a presadzoval nakup novych. Ak ty nie, tak Vsevedko urcite. Nechal som si to vsak vyhovorit na zaklade argumentov. Stale si myslim ze by sa malo investovat skor do kvalitnej udrzby starych vozov, maximalne na nich vylepsit interier (sedacky) a inac kupvat vozy nove. Ale nemame peniaze, budme radi ze mame aspon modernizacie.

Dalej treba naozaj uviest, ze metro naozaj nepotrebujeme. Ale uplne suhlasim s tym, ze v CMO musi ist NDS pod povrch, nikdy som netvrdil nic ine, len dobre vieme ako je s financovanim (podledne desatrocia vravia za svoje). Budme radi ak vobec bude ta elektricka zo Safka cez Stary most do Peztrzalky. To ako prva etapa. Druhou by malo byt okamzite prestavanie starych povrchovych a vybudovanie aj novych podzemnych uskov v meste.

A o tych vozidlach som sa vyjadril vyssie.
Reply on: galiyosha #38423:
Nevyjadrujem sa ku kvalite K2S/T3S, ale k tomu, ze vo chvili, ked sa objavili v uliciach, ludia mali pocit ze sa konecne zacina nieco diat v obnove vozoveho parku. V pripade rekonstruovanej T3 nie je nic ani len vidiet (mozno niekto si povie, ze DPB uz dosla kremova farba a pouzili sedu, to je asi tak vsetko)...
Reply on: fobust #38426:
Vidis. A napriek tomu cestujuci v K2S maju pocit, ze ide o nieco lepsie, ako u beznej T3. A naopak, u zrekonstruovanej T3B/P nepoznaju nic, je to T3 ako kazda ina.

Prepac, nezdielam predstavu, ze bratislavsku MHD by spasilo to, ze tu budu vsetky T3/T6/K2 zrekonstruovane, Karosy CNGizovane a potom by to vsetko vlastne bolo v poriadku.

Je zazitok sledovat, ako sa krasne daju znizovat naroky v postupnosti
"Bratislava nepotrebuje metro, chceme rychloelektricku, ved moderne vozidla su rovnako komfortne a rychle"
"Rychloelektricka vlastne ani nemusi chodit v centre pod zemou, to je hrozne drahe. Treba ju viac preferovat, prisposobit linkove vedenie a bude to"
"A vlastne ani nove vozidla nepotrebujeme, radsej zgeneralkujeme T3ky"
(v dalsich krokoch prideme na to, ze vlastne aj tie opravy netreba robit naraz, atd. - vlastne staci realizovat par zlepsovacich navrhov a mame tu MHD ako lusk... ale vsetci sa budu divit, preco vlastne ti cestujuci maju iny nazor a radsej prestupuju do aut)

Ja som toho nazoru, ze jedine vystavba realneho nosneho systemu (vratane podzemneho vedenia v CMO, a samozrejme osadeneho vylucne novymi vozidlami) moze priniest systemovu zmenu, v opacnom pripade bude vsetko nadalej fungovat zlepsovatelsky, a rozni ludia sa budu vyzivat v tom, ako lacno mozu postavit elektricku ked kupia taky a taky podvozok, kastlu, pantograf atd. a ako sa na tom ohromne usetri.
Prave som isiel na mhd na obed a chytil ma revizor ktory mal so sebou pana silnejsieho vyhladu.Po odovydani obcianskeho preukazu som vystupil s nimi a tento silnejsej postavy pan ma vzal nabok s recou ze by sme sa mohli dohodnut.Vraj 500sk.Je to tresne?Kolko su vlasne tarify pokut?Kde ich najdem?
Galiyosha: ja som sa to snazil rozvinut v podobnom duchu, ale sudruhom Orangeovym zdochol wery amatery product ihned po pridani prveho prispevku, takze nebo ako. Ked dojazdim, budem s Tebou suhlasno-oponovacne diskutabilny 😃
Miro: mince do automatu
Reply on: yale #38422:

No, ked is vezmes interier, tak tam rozidel uz nenajdes. Jediny je naozaj iba v kotasiom cele a natere. Z hladiska komfortu cestovania su tie vozy totozne, ba dovolim si tvrdit, ze v istych ohladoch je T3P lepsia ako K2S. To, ze zvonka je jasne vidiet ze je to reko mi nevadi. T3S co mame je uz v horsom stave ako nas T3P. ?
Reply on: yale #38422:
Niekedy cca. v roku 1988 som ako študent FiFUK v BEÚSe brigádujúci konal službu na linke 11 s káčerom rovnoplechým extrémne vrakóznym tesnepoVPoidným 7001. Na Šafku mi nastúpila spolužiačka a hovorí "Ty máš dnes ale krásnu novú električku!"
Reply on: galiyosha #38419:
Vlky si myslia, že sú to nové tramvaje (vlastná skúsenosť).
Reply on: yale #38422:
Len ja sa pridavam k nazorom, ake tu uz padli aj v minulosti, a sice, ze K2S vobec nie su zlepsenim kvality, ale robia elektrickam medvediu sluzbu. Preco? Lebo niektori cestujuci ich skutocne vnimaju ako nove elektricky. A to je chyba! Lebo potom si myslia, ze nove elektricky maju stale niekolko vysokych schodov, sialene buchaju a vrzgaju, su relativne lenive...

Okrem toho sa mi *****asie cela na skrini K2/T3 vobec nepacia a su to vyhodene peniaze... ?
Reply on: galiyosha #38419:
Dobra poznamka. Pred casom prisla navsteva zo zahranicia a po case hovoria "dokonca uz mate aj nove elektricky"... Ja na to COOO?
Ukazalo sa, ze mysleli K2S... Cize tu nejde iba o generalky T3, ale aj o jednoznacnu komunikaciu zmeny kvality k (potencialnemu) cestujucemu. T3B/P nikto ani nezaregistruje, pre cestujuceho nie su pridanim hodnoty.
Reply on: galiyosha #38419:
Výborne píšeš! Do Dúbravky som chodil niekoľko rokov na strednú školu, takže poznám situáciu dôverne. Tramvaje chodia ráno z Dúbravky relatívne menej obsadené, zatiaľ čo sa väčšina vlkä tlačí v gumokoloch. Problém ale nie je v T3, ale v tom, kde ich tramvaj dovezie a aký majú prestup. Pokiaľ idú do mesta, tak radšej uprednostnia L83 a prestup na niečo iné. Na tramvaj chodia najmä tie vlkä, ktoré cestujú bez prestupu, resp. tie, ktoré sa chcú dostať pod Most SNP, alebo na Šafárikovo nám.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.