Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Cestujuci a dedulo Vsevedko v Prahe! #38102:
No ak poznáš bigmaca tak sa tam asi vyskytne tiež - ak nebude práve trápiť T3RP. Na 99% prídem.
V Prahe pracujem ako niečo úplne iného - MHD som opustil, peniaze treba na život:-). Ale stále robím svojho koníčka, len iného.
Cestujuci a dedulo Vsevedko v Prahe!

Cestujuci a dedulo Vsevedko v Prahe!

Reply on: Vševedko #38085:
No Ok tak piatok mozme skocit na pivko. Z Prahy dojdes EC133 Slovenskou strelou s prich.do Ba 20:47. Daj vediet do stvrtka, kdyby se neco zmenilo. Co stoji cestovny listok z Ba do Prahy a z Prahy do Ba v ECkach?
Stretneme sa potom na hlavnej pri predaji CDciek a kavomatoch! Ak by sa nieco zmenilo daj vediet! V CR pracujes ako co? Riadis metro? Pozdravuj vsetkych Cechov a daj si pravy Prazdroj a Krusovice. Nazdravie a nech Ti padne na uzitok! ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Ike #38097:
akoze by celu cestu zatvaral vlkom pred nosom po tom co dojde na zastavku? no to by bolo LOL
Ako hodnotite zmenu vodorovneho dopr. znacenia pri Dome sv. Martina na vyjazde spod Noveho mosta? Myslite si, ze sucasny stav prispeje k vacsej bezpecnosti premavky na tomto mieste? ❓
Reply on: Vševedko #38096:
nemá chybu, fakt sranda - zlaté Sanosy... ?
Reply on: Vševedko #38096:
Toto je zatiaľ jedna z najlepších príhod vodičov MHD, čo som kedy počul. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reply on: Vševedko #38096:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ty vole.... ja byt vlk na tej zastavke tak sa ukosim od smiechu.... 🙂 hehe... blbe by bolo, keby si to zistil az na konecnej 🙂
Reply on: Ike #38089:
No, priznám sa, raz sa mi podarila taká vec so Sanosom, našťastie bez dôsledkov.
Začnem od začiatku - Sanos mal dverové kontakty priamo v obvode potenciometra jazdy, takže keď bolo blokovanie jazdy, tak to neťahalo, skákalo a podobne, ako som už dnes písal. Tak som jazdil s vypnutým blokom a sledoval kontrolky. Lenže tie boli špeciálnej juhoslovanskej konštrukcie a v slnku ich moc nebolo vidieť. A dvere sa na Sanose otvárali aj zatvárali tým istým tlačidlom (nie vypínačom) - pôvodne každé zvlášť ale keďže tlačidlá boli od ruky, tak sa to prerábalo na jedno tlačidlo po ľavej ruke vodiča. Okrem toho Sanosie dvere mali takú vlastnosť, že vo vonkajšom zrkadle sa nedalo rozoznať, či sú otvorené alebo zatvorené - v otvorenom stave sa úplne schovali dovnútra vozidla.
Došiel som na konečnú Zimná Aréna a tam som stál v otočke s otvorenými dverami, reku nech sa voz vyvetrá. Prišiel čas odchodu, tak som natiahol do nástupnej zastávky, ťukol na tlačidlo dverí, pozerám do zrkadla, vlky nenastupujú., hoci postávajú pri dverách. Hovorím si - asi čakajú na 215. Zazvonil som, Ťukol na tlačidlo a odfrčal. No a pri odbočovaní doprava z Jégého na Záhradnícku som zistil, že mám všetky dvere otvorené:-D. Takže spätne som rekonštruoval takýto dej: Natiahol som do zastávky s otvorenými dverami, zastavil, zatvoril. Vlky bezradne popostávali pri dverách, ja som zazvonil, otvoril a odišiel:-P. Tajže odvtedy som dával pozor na kontrolky ešte väčší...
Reply on: Tomáš #38091:
ako inak.... ?

Andy no... 🙂 alebo tie Ikarusacke, najprv ma oplieskaju, potom sa zaseknu, potom vystriela a rozbiju.... 🙂 aj to sa mi stalo, potom sofer 21ky vylozil vstkych na kralikoch... 🙂
Reply on: Andy #38093:
Ja uz som mu to prezradil aj do oci, ale zial neuspesne to dopadlo na jeho psychyku ?
Reply on: Tomáš #38088:
My si to o ňom myslíme všetci, ale ohovárame ho súkromne. 🙂
Reply on: Ike #38089:
V tomto majú výhodu trolejbusovotambusové dvere, buď sa nezavrú vôbec, alebo sa zavrú úplne. 🙂
Reply on: Ike #38090:
Tak ak myslis COLOR-ove tak tomu ver, hehe! ?
Reply on: Tomáš #38088:
hehe.... to vies... komplexy... ? ?
Reply on: Vševedko #38083:
Inak ked ste pritom, dnes si vodic (teraz vaham, ci mam napisat cislo..., ale bola to karosa) isiel s otvorenymi dverami.
Teda ono dosiel na S kralika mrte narvaty. Ja som nastupil (nebudem sa drzat pravidla ze pockam na dalsi-prazdnejsi spoj, lebo taky by sa najskor dostavil asi o 11.00 a o 8.00 musim byt v skole 🙂 )tak, ze som stal na poslednom schodiku. Baba co bola vedla mna ale bola moc tlsta a dvere neprilahli (bola tam asi 7cm fuga), potom sa ale dala tak, ze dveram nic nebranilo aby sa zavreli, no napriek tomu ostali polootvorene. Vodicovi asi nesvietila kontrolka alebo to ignoroval, ja som sa samozrejme uz videl pod kolesami. Ktovie kebyze sa take nieco stane, a niekto zahynie, koho to bude chyba.
Reply on: Ike #38087:
kaaaamo konecne!!! Ja som mu to tiez chcel napisat, ale drzim sa radsej bokom, lebo by som mu asi skarede vynadal... A na mensiich dovolovat to hej ?
Reply on: COLOR #38079:
akoze Kolorko, sorry, ale ty tu pises absolutne... ehm... ved vies co, uplne nepostatne veci, furt tu floodujes, nikoho nezaujimas, pouzivas smajle, co ani nie su na vyber, a ked si niekto nahodou dovoli to co ty, hned sa stazujes...
Reply on: Vševedko #38083:
No vsak jasneee ano chapem tvoju myslienku... Treba byt pozorny viac ?
Ale ked mi kamos pricvikol na konecnej nohu v tom ikaci tak som skuvinal, dost sleha 😃
Reply on: DEDULO Vsevedo Cestujuce #38080:
Nebol som ani dobrým ani zlým železničiarom, nebol som nikdy žiadnym modrogumníkom:-).
A na pivo s Tebou môžem ísť najskôr tak v piatok večer po príchode EC133, takže zatiaľ všetko dobré aj Tebe:-P.
Reply on: Juro #38076:
Nie, zodpovednosť je na vlakovej čate, to je jednoznačné. Ale keď už tam výpravca je, tak by nemal prihliadať porušovaniu predpisov. A môj všeobecný názor na červenočapičiarov poznáš - kde sú samostatné odchodové návestidlá, nemá červená čapica, tretí spôsob brzdenia, čo pohľadávať:-P.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement