Motory:
-Autobusy majú vždy jeden vzadu okrem Ik280 a 283 ktoré majú motor pred druhou nápravou.
-Električky majú 1 motor na každú os.
-Trombelusy majú 1 motor (14Tr a 21Tr) a 2 motory (15Tr)
Električky:
Hádam ti odpovie BM, alebo niekto znalý
Zabezpečovacie zariadenie:
Kde žiješ, v BA na MHD nič také nie je
Jo... ostatné otázky skús formulovať trošku presnejšie.
PROSIM LUDI, KTORI VOZIEVAJU LINKY ALEBO DEPAROV : ELEKTRICKY, AUTOBUSY, TROLEJBUSY Z COHO SA TO CELE SKLADA?
ELEKTRICKA MA KOLKO MOTOROV, A OSTATNE VECI NA POHYB? TROLEJBUS? AUTOBUS?
CO SA VYKONAVA , AKE UDRZBY NA LINKACH MHD, A PO KOLKYCH KILOMETROV IDE DO TZV. NULKY, REVIZIE A VELKEJ REVIZIE-REDUKOVANEJ.
ZAUJIMA MA TO!
JA PRACUJEM NA ZELEZNICI A ASPON POROVNAME 2 ZATIAL STATNE PODNIKY NAVZAJOM.
DAKUJEM ZA OCHOTU AJ ZA NEOCHOTU TZV. ODPIS!
SAMOZREJME AKO JE SPREVODOVANY KOKPIT S DVERAMI A CELKOVO , KED JE SPOJ POROZOBERANY SKORO NA SUCIASTKY? PREVODY? VZ-ZABEZPECOVACIE ZARIADENIE?
ESTE RAZ VDAKA AK NIEKTO ODPISE! ? ? ? ? ? ? ? ?
Tak potom by bolo dobre keby sa vodici vzburili (lebo dpb ich vystavuje nebezpeciu ze ohrozuju cestujucich) a prost nechali dpb krachnut. Potom by nasledovalo to ako si hovoril ty, verejna sutaz, pomer kvalita/cena a ideme...
Tá výluka je už dosť bežná, takže kvôli tomu sa mi nechce ísť von. S tým počasím si to uhádol. No napriek tomu asi pôjdem, lebo sedieť doma celý deň nie je moc zdravé.
Nechápem, podľa čoho usudzuješ, že by som mal byť vodičom autobusu ? možno niekedy v budúcnosti, ale v tomto podniku radšej nie. Ale trafil si presne to, na čo som poukazoval: keby som bol vodičom, tak tiež neviem, čo by som robil - vyhadzovať ľudí z vozu za to, že stoja na schodoch je nereálne, to mi potvrdí ako každý vodič (česť výnimkám, niektorí by to určite robili radi), tak každý cestujúci, ktorý pozná bratislavské pomery pri cestovaní, napr. takou linkou 21, ale platí to v špičke na väčšinu liniek. Takže ľudí by som vyhadzovať nemohol, ani by som nechcel a nerobil by som to keby som aj mohol, nedokážem si to predstaviť, aj zrealizovať to by bolo dosť obtiažne, tým pádom by som nerobil nič a každý deň by som jazdil a prepravoval stovky cestujúcich s tým, že kedykoľvek sa môže niekto prepadnúť cez schodíky, ja ako vodič by som to sotva zbadal a následne by som čelil viacerým obvineniam, došiel by som o vodičák a vykopli by ma z práce. Keby som si dovolil povedať niečo na adresu nevyhovujúceho technického stavu vozidla, tak by ma policajti udupali s tým, že som nemal s takým vozom výjsť z vozovne. Lenže prax v tomto podniku je holt taká, že dostaneš akýkoľvek voz schopný pohybu a môžeš byť rád, že to má volant a brzdy. Nemá zmysel sa niekde sťažovať, čo všetko na tom voze nefunguje, buď ťa pošlú do **** alebo ti dajú ešte omnoho horší voz, ak nejaký vôbec nájdu...
Tým som chcel poukázať len na to, že bratislavskí vodiči MHD to nemajú také ľahké ako sa niektorým cestujúcim môže zdať. Amen
Podla zastavkoveho CP je jazdna doba medzi zastavkami Pri Suchom mlejne a Slavicie udolie 0 minut. Znamena to, ze ked zrusili chodnik v Mlynskej doline, je tam doprava zadarmo??
Vodic nie je zodpovedny za zly technicky stav vozidla pri preberani, ale je zan zodpovedny vozmajster, ktory ten voz dovolil vypravit. to ale neznamena, ze ak je to evidentne viditelne a zretelny nedostatok, tak je povinny dat to vodic odstranit. to ze sa prepadnu schody by mal na starosti revizny technik, ktory dovolil vypravenie vozidla
Max
bol si pozrieť 202ky na Hodžovom? (že sa vôbec pýtam, pri takomto počasí...)