tak s tým súhlasím. Viď autobusy linky 88 a 95 na Šafku - keby mali čakať s otvorenými dverami na každého dobiehajúceho cestujúceho, tak by sa zo zastávky nikdy nepohli...
Je to len o tom, že ak vlčák vidí na Šafku stáť autobus, podmienený reflex mu hovorí: musím ho stihnúť!!! a tak začnú bezhlavo utekať, aby ho stihli. Zvyčajne idú len 1 alebo 2 zastávky, takže by sa im nič nestalo, keby si počkali na ďalší autobus. ?
Máličko poopravím a doplním:
Slučka el. na Vinohradoch sa nebude prekladať kvôli Predmestiu (hoci to tam niekto tvrdil), ale kvôli križovatke s preložkou cesty II/502.
Prestavba električiek na 1435 mm je tiež hudba ďalekej budúcnosti. Keď sa zistí, že to treba, a keď na to budú peniaze...
Podávať pripomienky k návrhu ÚP je síce možné, ale žiadnu už (vraj) nemožno do neho zapracovať, lebo už prešiel akýmsi súborným pripomienkovaním a meniť sa (vraj) nemôže. Budú (vraj) zohľadnené pri aktualizáciach ÚP v budúcnosti. Takže verejné prerokovanie je iba formalita, aby si mesto mohlo urobiť čiarku.
K nastupovaniu a zvoneniu. Precitaj si vyhlasku 315 o zakone na pozemnych komunikaciach, dalej mestsky prepravny poriadok. A pochopis, ze ked vodic uzna, ze vozidlo je plne ma narok zatvorit dvere po odsignalizovani zatvarania dveri. To ked cestujuci nastupuje do vozidla pocas signalizacie, nastupuje na vlastne riziko, lebo vodic je chraneny zakonom.Ak by sa takto nezachoval tak tam bude kvasit este 5 minut pokial sa vlkom ludoopim uraci uvedomit, ze MHD jepreplnene a je lepsie pockat na dalsi spoj. Dalej k tej zenskej, ak uz dvere takmer priliehali a ona tam vopcha ruku, je to jej chyba lebo vodic sa uz venuje vychadzaniu zo zastavkoveho boxu a musi sa venovat vyjazdu.
Diky za vysvetlenie a za užitočné rady do života ? ,verím,že to na niečo bude.A sorry za tie vulgarizmy,ale nepoteší ma keď sa niekto až moc zastáva vodičov a vinu zvaluje na cestujúcich(viď. Tomáš).Ešte raz diky,maj sa.
nie som Beúsák. Len poznám viacerých vodičov, o. i. aj z linky 89. Tiež netvrdím že systém je dokonalý. Len nepokladám za najšťastnejšie riešenie hneď nadávať a za všetko viniť vodičov, tí sú v tom väčšinou nevinne. Pojem "autobus išiel skôr" je tiež relatívny. Každý voz ide presne podľa času, ktorý majú centrálne nastavený z centrály v palubnom počítači. Tento čas musí dodržiavať, inak by prišiel o prémie za to, že išiel predčasne alebo s meškaním. Tento tzv. "Beús čas" sa však od reálneho času veľmi často líši. Za to však vodič nemôže. Takisto fakt, že v tomto podniku nie je možné si zakúpiť cestovný lístok priamo u vodiča. Nie si jediný, kto by takúto možnosť privítal. Občas sa tiež stane, že údaje v cestovnom poriadku sú v rozpore s údajmi v cestovnom poriadku, ktorý má vodič v pal. počítači. A pokiaľ máš dojem, že voz mešká, alebo ide skorej, môžeš sa sťažovať na lampárni dopravného podniku na čísle 5950 5950 alebo na dispečingu 5950 5555 a zistíš, kde je problém (v tej istej budove kde sídli dispečing, pozn. autora)
Alebo sa skús vodiča opýtať, prečo ide skorej ako by mal. Buď sa ti to pokúsi vysvetliť, alebo ti vulgárne vynadá. V tom druhom prípade odporúčam ten telefón a podaj sťažnosť.
Prajem pekný víkend!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ALBI