Ten co ma zajtra linku 83 z Ovsista cas 4:56 tak by som ho poprosil , aby zobral take vozidlo, ktore bude vnutri temperovane. Nie zas moc, ale ,aby sa v nom dalo vydrzat.
Niekedy mi to pripada tak, ze do busu sa nastahovala pani zima a nechce vystupit, tak si tam dalej mrzne.
Este prosim vodica, ktory bude mat linku 83 rano z Ovsista o 4:54 a na Blagoev. 4:56 , tak trochen vnutro predkurit.
Ak take vozidlo nema kurenie v poriadku tak aspon nech ma 100%nu akceleraciu, aby sme rychlo a bezpecne dosli na konkretne miesto.
Dakujem aj kolegom, ktori vedia o vodicovi, co ma linku 83, ze mu to dako daju vediet.
Dakujem este raz! Vsetko dobre na Bratislavskych cestach. ? ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Tu uz prichadza prosba na webmastra nech tu spravi poriadky, lebo vsetci ty infantilne sa chovajuci, vulgarne nadavajuci a CAPSLOCKujuco pisajuci kreteni mi lezu na nervy... alebo je to len jeden schizoš?
tak s tým súhlasím. Viď autobusy linky 88 a 95 na Šafku - keby mali čakať s otvorenými dverami na každého dobiehajúceho cestujúceho, tak by sa zo zastávky nikdy nepohli...
Je to len o tom, že ak vlčák vidí na Šafku stáť autobus, podmienený reflex mu hovorí: musím ho stihnúť!!! a tak začnú bezhlavo utekať, aby ho stihli. Zvyčajne idú len 1 alebo 2 zastávky, takže by sa im nič nestalo, keby si počkali na ďalší autobus. ?
Máličko poopravím a doplním:
Slučka el. na Vinohradoch sa nebude prekladať kvôli Predmestiu (hoci to tam niekto tvrdil), ale kvôli križovatke s preložkou cesty II/502.
Prestavba električiek na 1435 mm je tiež hudba ďalekej budúcnosti. Keď sa zistí, že to treba, a keď na to budú peniaze...
Podávať pripomienky k návrhu ÚP je síce možné, ale žiadnu už (vraj) nemožno do neho zapracovať, lebo už prešiel akýmsi súborným pripomienkovaním a meniť sa (vraj) nemôže. Budú (vraj) zohľadnené pri aktualizáciach ÚP v budúcnosti. Takže verejné prerokovanie je iba formalita, aby si mesto mohlo urobiť čiarku.
K nastupovaniu a zvoneniu. Precitaj si vyhlasku 315 o zakone na pozemnych komunikaciach, dalej mestsky prepravny poriadok. A pochopis, ze ked vodic uzna, ze vozidlo je plne ma narok zatvorit dvere po odsignalizovani zatvarania dveri. To ked cestujuci nastupuje do vozidla pocas signalizacie, nastupuje na vlastne riziko, lebo vodic je chraneny zakonom.Ak by sa takto nezachoval tak tam bude kvasit este 5 minut pokial sa vlkom ludoopim uraci uvedomit, ze MHD jepreplnene a je lepsie pockat na dalsi spoj. Dalej k tej zenskej, ak uz dvere takmer priliehali a ona tam vopcha ruku, je to jej chyba lebo vodic sa uz venuje vychadzaniu zo zastavkoveho boxu a musi sa venovat vyjazdu.
n3r0