Grrr! ?
Som sa na tom namakal jak na kostole a potom si to niekto len tak vezme a pouzije.... je jedno ci decko alebo niekto iny... uvazujem ze ak to nestiahne, asi to ohlasim spravcovi domeny a bude....
Som sa na tom namakal jak na kostole a potom si to niekto len tak vezme a pouzije.... je jedno ci decko alebo niekto iny... uvazujem ze ak to nestiahne, asi to ohlasim spravcovi domeny a bude....
yale
Nosný systém MHD (rýchlodráha, metro) sa v plánoch objavuje už dlho a zatiaľ nebol problém posúvať termín realizácie Trasovanie je už pomerne dlho stabilizované a zatiaľ sa príliš lepší návrh neobjavil. Je zrejmé, že v prípade výstavby ľahkého dopravného systému by sa existujúce radiály začlenili do tohto systému. Jediný problém v trasovaní vidím v tom esíčku na trase A (odbočka Mlynská dolina a Dlhé diely) - dôvod odbočiek je zrejmý, ale toto sa dá realizovať výlučne pri vedení pod povrchom).
Severná tangenta je potrebná stavba, pretože zo severnej časti idú všetky mestské dopravné okruhy po Šancovej. So stavbou sa počíta už pomerne dlho a v časti oblasti pod železničnou stanicou je už dlhé roky stavebná uzávera. Tangenta sa už mala stavať, ale vzhľadom na finančné možnosti sa "hodilo kockou" a peniaze sa radšej investovali do mosta Košická s tým, že po dostavbe tunela Sitiny zo Šancovej zmizne tranzitujúca doprava a potom sa uvidí, či ešte tangentu treba (rovnaký prístup ako pri petržalskej električke). Lenže Šancová je zaťažená najmä mestskou prevádzkou (a aj tangenta samotná je koncipovaná ako mestský okruh), takže radosť asi dlho nevydrží, situácia sa o pár rokov ešte viac zhorší, iba náprava už bude stáť ďaleko viac.
Aj samotná severná tangenta je vo viacerých variantoch, v prípade variantu I. je tu príležitosť zároveň s tangentou postaviť príslušnú časť trasy B (od križovaty Štefánikova/Šancová po Račianske Mýto).