Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDF #37539:
810 je ako T3, alebo Ikarus 280 ... svojho času celkom dobré a použiteľné, ale v 21. storočí to na ulici/trati nemá čo hľadať (iba ak s nejakou úpravou, aby to vyzeralo ako tak k svetu)
Reply on: Spectre #37538:
Ok, OK, šak ja viem že som neni jediný, to chápem ☺ ☺ ☺
Reply on: SDF #37539:

Radsej TEZ hybrid.
Reply on: tr3mp #37536:
neviem, čím to je, ale trochu mi to pripomína našu Filiálku ?
Reply on: Jonny #37529:
Neboj sa, bude to, avsak vo fronte je spusta inych clankov spracovanych dopredu, takze wait 🙂
Reply on: Papyr #37535:
Odpověď je jednoduchá, zkrátka uzavřený tubus traťového úseku trasy metra chrání před vlivy počasí jako je déšť, sníh atd...navíc Sv typu 81-71 (a potažmo ani 81-71M, i když tam to není tak jednoznačné) nejsou koncipovány na povrchový provoz s cestujícími; prosím nezaměňovat typ 81-71 třeba s leningradským typem 81.572, ten na povrchový provoz uzpůsoben JE! Takže je to sice investice navíc, která má však svůj užitek... ?
BP metro na konečnej Ors vezér tére: http://hrady.sk/imhd/orsvezertere.jpg
Reply on: Jonny #37532:
Nastupistia a kolajnice metra su osvetlene priamym dennym svetlom na staniciach:
Vysehrad
Zlicin
Luka
Luziny
Hurka
Rajska Zahrada
Cerny most

cize na 7 staniciach z 53. Myslim teda, ze v tom to nie je. Naviac v Budapesti jazdia v podstate tie iste ruske supravy (aj starsie) bez problemov po povrchu aj za dazda. Akurat je tam oplotena trat.
Reply on: galiyosha #37438:
jj, vyzera to trochu ako dr.Monolog (dromolog), ale ten by _nikdy_ nevychvaloval nieco, co v CR maju a u nas nie, lebo ten je fanaticky slovakofil a bohemofob 🙂
Reply on: yale #37523:


Ruske vozy metra
(pre Prahu, BP, BA, Vychodny blok):
Ja som napisal, ze nie su vhodne a nie ze nemozu.
Ano su vinimky kedy jazdia na povrchu.
Napr v BP alebo v Moskve.
Kratky usek samozrejme nie je problem.
Ich nevyhoda je ta, ze su konstruovane na jazdu pre podzemie a nie na odrkyte tratove systemy.
Totizto maju len nutenu ventilaciu, tj cez otvory na streche a ich karoseraia nie je opatrena ochranou proti
poveternostnym vplyvom. A este jedna vec su to hmotnostne tazke svine, a maju nadmerne zbytocnu
spotrebu energie, nehovoriac uz o tom, ze
ich robustna konstrukcia je z 30 rokov 20 stor
prevzata z zeleznicnych vozidiel s viac menej tym istym
upravovanym designom.

Peter.
Reply on: Bigmac #37527:
Ja si zase myslím, že to je jednak tým, aby do kolajisk len tak niekto nevbehol, aby na kolaje až v takom rozsahu neposobili teplotne vplyvy ale za najvacsi dovod povazujem to, aby vodici nemali svetelný šok, raz to rozoberali ohladom tubusu na povrchu v oblasti staníc Černý most - Rajská zahrada, z tmy zrazu na denné svetlo, vraj to ma negatívne vplyvy alebo že by naozaj lobby ???
Reply on: Peter #37514:
Ak by sa to neobjavý tu, určite ti to pošlem, ale radšej by som bol keby to bolo už tu ☺ ☺ ☺
Reply on: Bigmac #37527:
Plny suhlas.
Reply on: Peter #37514:
No ja dúfam že to raz bude, totiž nikdy nieje nič na 100%, ale mám príslub od Webmastera ☺

Máš fakt zaujímavé info, moc sa od mojich poznatkov nelíši, ale su tam isté odlišnosti. Škoda, že neexstiju publikácia na túto tému, alebo je škoda, že sa nenašiel pre tento dosť výrazný i ked pozastavený mílnik bratislavskej dopravy priestor v knihe ku 100. výročiu MHD v Bratislave. Dala by sa určite spraviť zaujímavá publikácia, viem si to predstaviť ☺ ☺ ☺
Reply on: yale #37523:
Pre ťažké metro po povrchu netreba chodiť až do "Maskvý". Stačí toť do Budapešti. ?
pretože v Prahe vládne dogma, že metro musí byť uzavretý barak. Aj takto sa prejavuje betónová lobby.
Reply on: Unspecified #37524:
Vďaka, ja by som na to skoro zabudol... ? (kua, to už je vážne štvrtok???) ?
Takže všetkým Karolom (teraz nemyslím žiadneho konkrétneho) prajem aj do budúcnosti veľa pracovných úspechov pri organizovaní linkového vedenia a predlžovaní intervalov. A veľa zdravia.

A možno na Vianoce donesie Ježiško (Ing. Ján) aj nejaký ten Photoshop...
Reply on: yale #37523:
to, že jazdí na niektorých úsekoch na povrchu ešte nemusí znamenať, že nemá problémy jazdiť na povrchu... ?
Mne vždy vŕtalo hlavou, prečo na povrchu nejazdí pražské metro (ak nerátam úseky pred depami) , hoci sú úseky, kde by mohlo, napríklad taká linka B smerom na Zličín - to sídlisko mi vždy pripomínalo Petržalku, s metrom uprostred sídliska. Napríklad premostenie jazera - metro je v uzavretom tubuse. Prečo? Aby sa do trate nedostali deti alebo bezdomovci a preto, aby sa v koľajisku nevyskytoval sneh a voda. Alebo je ešte iný dôvod? ?
Reply on: Max #37521:
a dnesnym meninovym oslavencom poprajeme vela farebneho papiera a nejaky lepsi graficky program do pocitaca ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.