Reply on: Peter #37514:
Hm...to som nevedel,ze sme mali mat aj trasu C! ? Inak ked som davno len tak vylepsoval navrhovanu siet metra (trasy A a ,vymyslel som aj trasu C (v podstate bola od ASMN po Patronku aj so stanicami identicka s tou bolsevickou,len som ju potiahol do Dubravky cez Polianky a trasu A som skratil po Karlovku).Zaujimava zhoda... ? ?
A na margo siahodlhych diskusii metro-elina...Ta elektricka tu uz skratka BUDE (ak Durkovskeho medzitym nejaka neprejde ? ) a treba sa s tym zmierit!Mozno by nebolo od veci prediskutovat,co s elektrickou v centre,ale ziadne zahrabavanie prosim,lebo to tak skoro nebude!Ide mi o to,navrhnut nejake riesenie,ktore bude naozaj sluzit hned po dostavbe trate z Petrzalky (riesit rychly prejazd centra).Uvitam nejake prispevky do diskusie... ?
Daco som spominal v s skorsich prispevkoch (tusim z utorka),ale asi to este nie je celkom ono... ?
Aby som odisiel od kolajnic,spomeniem predlzovanie Vlarskej a moznost prepojenia Kramarov a Koliby trolejtratou... ?
PODME SA UZ BAVIT O REALITE,PROSIM! ?
Peter
Ruske vozy metra
(pre Prahu, BP, BA, Vychodny blok):
Ja som napisal, ze nie su vhodne a nie ze nemozu.
Ano su vinimky kedy jazdia na povrchu.
Napr v BP alebo v Moskve.
Kratky usek samozrejme nie je problem.
Ich nevyhoda je ta, ze su konstruovane na jazdu pre podzemie a nie na odrkyte tratove systemy.
Totizto maju len nutenu ventilaciu, tj cez otvory na streche a ich karoseraia nie je opatrena ochranou proti
poveternostnym vplyvom. A este jedna vec su to hmotnostne tazke svine, a maju nadmerne zbytocnu
spotrebu energie, nehovoriac uz o tom, ze
ich robustna konstrukcia je z 30 rokov 20 stor
prevzata z zeleznicnych vozidiel s viac menej tym istym
upravovanym designom.
Peter.