Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Lucia #36833:
Milá Lucia, mohla by si konkrétne uviesť, kde v úseku Molecova - Nový Most SNP ide električka krokom z obavy pred vykoľajením s výnimkou hneď toho prvého oblúka? O koľko sa so mnou stavíš, že tá hnusná stará električka bude pri tom moste podstatne skôr ako ten slávny tzv. Duobus?
Reply on: Erik #36820:
Ja som videl Zachara na Superblbovi, má aj jaguára? No to vieš, skromný kresťan - praktikujúci katolík:-D.
Reply on: Bigmac #36841:

Mne teoreticky zaujimali klasicke cervene muchotravky, o zelenych to viem. Prave kvoli tomu, ze to tu citaju aj ludia znaly tejto problematiky sa pytam. Nehladaj za tym nejaky hlbsi zmysel.
Re fobust, muchotrávky: veľa, veľmi veľa. Ale ak sa chceš (rýdzo teoreticky) zniesť zo sveta otravou hubami, tak skús to isté len v zelenom, to stačí nepatrné množstvo a prestane Ti fungovať pečeň. Otázky na tému toxikológie konzultuj s Papyrom určite má ako medik nejakú tú prednášku na túto tému absolvovanú.
Drobna off topic otazka:
Kolko klasickych cervenych muchotravok by som musel zjest, aby som sa otravil? Zaujima ma to ciste z teoretickeho hladiska.
Reply on: aNTI #36838:
Samozrejme sa nestratia ani nepôjdu do tunela. Pôjdu ďalej k Novému mostu. Je rozdiel, keď je najmenší počet súbežných jazdných pruhov na určitom úseku jeden, alebo keď sú dva. Semafor pri Novom moste bude vždy pôsobiť ako hrdlo, ale v súčasnosti sa pred ním zápchy netvoria, tie vznikajú kvôli jednému pruhu v Podhradí. Zápcha (ak vôbec) by sa po dobudovaní druhého pruhu na nábreží tvorila až pri Novom moste a možno vôbec nie, pretože tu by sa už autá rozložili do pruhov pre odbočenie do smerov Petržalka, Staromestská a tie idúce rovno.
Ďalšou komplikáciou bude výstavba Riečneho parku (čo je to dnes za doba, že parky staviame a nie sadíme ? ) a Podhradia.
Reply on: tr3mp #36834:
a kde sa tie auta stratia pri PKO? zajdu do tunela?? aj tak musia ist aspon k novemu mostu
Reply on: tr3mp #36834:
Prave ja som pocula, ze po nabrezi by chodili duobusy az pod N.most z DD /preto sa tesim, ze odpadne jeden prestup/, alebo az na Kol.nam. - ked sa tam toci autobus z Petrzky preco by sa tam nemohol tocit i z DD? Dufam ze som nepocula zle ved islo prave o to trochu zlepsit tu dopravu na DD, aspon povodne ta myslienka bola az pod N.most urcite nie len zvazat nas opat k elektrickam. A DD su pripravene na trolejb.dopravu /uz su tam osadene od zaciatku stlpy tohto typu/, len to treba dokoncit a duobusy by mohli /ak to teda fakt odsuhlasili ako prioritu to nam tvrdi i starosta /chodit vraj v r. 2006.
Reply on: Furbi #36835:
Nie je dôvod. Už sa pomaly dokončuje nadjazd Viedenskej nad Einsteinovou, na ktorý bude možné presmerovať 81 a následne môže pokračovať výstavba diaľnice aj v priestore súčasnej križovatky Einsteinova - Viedenská.
Chcel by som sa opytat ci autobusy linky 81 nebudu nejako presmerovane s trasy Kremnicka Einstainova,pocas vystvby dialnice.Nemôže to aj iné linky ovplyvniť?
Reply on: Lucia #36833:
V zásade máš pravdu, avšak je dosť možné, že duobusy budú premávať po trase (a v intervaloch) súčasnej 32 a 33 (aj keď to možno budú kĺbové vozidlá), teda nebudú riešiť problém presupu pri Riviére.
Lepšie riešenie by bola výstavba trolejového vedenia v trase DD - PKO - Staromestská - Hodžovo nám. Zápchy pri PKO do značnej miery vyrieši rozšírenie nábrežia, ktoré bude veľmi pravdepodobne skôr, ako TT na DD 😉
Reply on: mickey #36830:

Yale uz napisal za mna charakteristiku honosneho terminu "nosny system" s ktorym sa tak velavyznamne operuje vo vsetkych vyhladovych i zdovodnovacich materialoch ohladom MHD. Je to skutocne tak ze nosnym systemom je a v Dubr a Karlovke aj dlho bude stary elektrickovy system co sa tyka samot.elektriciek i kolaji. Nosny system predsa nemoze ist na vela usekoch trate pesou rychlostou - krokom z obavy, ze sa opat vykolaji... A mam to premyslene. Cas od prichodu na zastavku na DD po moment nastupu do "nosneho systemu" mi niekedy samozrejme nie vlastnou vinou trva i 20 min. za ten cas by som urcite v duobuse uz postupila aspon k PKO aj v neviem akej zapche a odpadlo by mi to nemozne prestupovanie na Segnerovej. A co sa tyka malych duobusov to by bolo zle - pocula som o klbovych velkych, tie ako trolejbusy by do kopca vytiahli... Takze dufam ze budu velke s intervalom ako 33 - to by uz snad pre DD malo stacit, aj tym som si nie celkom ista vzhladom na neustalu mohutnu vystavbu na DD, pri ktorej ked sa zdovodnuje MHD projektant napise, ze je tam existujuca MHD ale uz sa nezaobera jej dostatocnostou.
Reply on: Lucia #36829:
O. K. Tak si zober/te, že Vám/Ti dojde na zastávku na DD namiesto autobusu trolejbus(DUOBUS) s rovnakou kapacitou ako autobus (možno menšou -( sólo TAMy majú veľmiveľkú kapacitu)). A navyše, duobus bude chodiť v tom isto intervale ako autobus dnes (32 +33). ☺
mickey: obavam sa, ze takto volba medzi elektrickou a autobusom (duobusom) nestoji. Pripojove linky su fajn vec, ale iba k nosnemu systemu, ktory premava s dostatocnou kapacitou, frekvenciou a rychlostou. Preplnene, zanedbane a zastarane elektricky nie su nosnym systemom a mnohi cestujuci radsej obetuju par minut, o ktore by elektricka bola rychlejsia, ako vystavovat sa loterii, kedy elektricka pride, ci sa do nej dostanu atd. Najma ak budu mat na vyber medzi novym modernym duobusom a rachotiacou hrdzavejucou elektrickou.
Reply on: Lucia #36829:
Sice je to uz trocha zatuchnuta tema, ale ked si sa v tom uz zacala vrtat, tak si skus premysliet toto:
Ked sa uz dostanes dole z DD na Molecovu, radsej ostanes sediet v duobuse, ktory bude postavat v zapche celu trasu po nabrezi, alebo na Molecovej presadnes na elektricku, ktora ma az do mesta kolaje oddelene od cesty a zapchy ju az tak netrapia?
Reply on: spokojný čitateľ #35599:

Nesuhlasis s duobusmi na DD ? Keby si tam byval suhlasil by si so vsetkym co by navrhli pre zlepsenie lebo je to tam hrozne. Nikde v BA nevidis tolko ludi na zastavke ako ked pride autobus z DD a cely sa rve potom do elektriciek, ktore su uz z Dubravky celkom zaplnene s tymi co idu z Karlovky je to trochu lepsie... A to si predstav ze este sme len na zaciatku cesty do centra uz mas jednu jazdu v preplnenom malom autobuse za sebou, nervy na dranc, potom cakas na elektricku, vlecies sa s nou do centra a potom zasa cakas na dalsi prestup bud na autobus alebo trolejbus dalej do mesta. Ja nutne musim pouzit na cestu do fy na Ml.Nivy 3 spoje! Kto este z akehokolvek aj vzdialeneho kuta BA musi na Ml.Nivy pouzit 3 spoje a vobec do centra odkial z BA sa musia pouzit nutne vobec dva spoje? Na kazdy si daj cakanie 8-10 min a zrataj si to plus este samotna cesta. Ze naco sa zadlzovat? S prihliadnutim ze platime tomuto statu nemale dane ocakavame aj aspon trochu adekvatne sluzby. Takze ja s tvojim navrhom ohladom Patronky /hoci tadial zatial! mozno pri tychto genialnych dopravnych napadoch aj k tomu raz pride/suhlasim.
Reply on: Ike #36827:
Obidve firmy vyrábajú aj Horalky aj Tatranky, ale ja si vždy kupujem tie SEDITAcke, lebo sú lepšie..
Reply on: aNTI #36826:
Horalky su slovenske a Tatranky ceske... :)) aj tak mam najradsej Milu:)
uz som si myslel ze je to dalsi matuci nickchange....
ad maily: podla mna je jasne ze su to uz profici v odpisovani.... proste kecy kecy kecy... saq co ine...

Re 36812: Nooo, zaujimave.... aj Opavia s Seditou sa na predaji horaliek dohodli ustne a hen jak to vyzera (Opavia sux)
Erik: Aby nedoslo k omylu, ja sa sice tiez tak volam, ale sem pod svojim menom nepisem. To iba pre informaciu. Co sa Erikvoich nazorov tyka, tie zatial nekomentujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.