tr3mp: ja som to objavil cez vikend a hovoril som si, ze ten link tu postnem po vikende... vidim ze idem neskoro, miestna spionaz funguje lepsie
Navrh je zaujimavy, najma preto, ze podzemne useky vychadzaju pomerne kratko - spolu na obe trasy nejakych 7,5 km, a system nekopiruje existujuce radialy, trasa A sa vytvori podzemnym spojenim existujucej karloveskej a ruzinovskej radialy - ako podzemna elektricka.
Ako problematickejsiu vidim trasu B, a to najma z dovodu odklonu trasy z centra mesta cez Mlynske Nivy. Zmizlo tak zapojenie Hlavnej stanice do siete, ktora by zostala opat odkazana na nestastnu priecnu os. Navyse zeleznicna rychlodraha by duplikovala raciansku radialu. V rieseni trasy B sa skor prejavuje zelanie zeleznic nejako sa namontovat do nosneho systemu. Na druhej strane, umoznenie vyjazdu vlakov trasy B do stanice Petrzalka by krasne zapojilo do systemu zapadnu cast Petrzalky.
Navrh je zaujimavy, najma preto, ze podzemne useky vychadzaju pomerne kratko - spolu na obe trasy nejakych 7,5 km, a system nekopiruje existujuce radialy, trasa A sa vytvori podzemnym spojenim existujucej karloveskej a ruzinovskej radialy - ako podzemna elektricka.
Ako problematickejsiu vidim trasu B, a to najma z dovodu odklonu trasy z centra mesta cez Mlynske Nivy. Zmizlo tak zapojenie Hlavnej stanice do siete, ktora by zostala opat odkazana na nestastnu priecnu os. Navyse zeleznicna rychlodraha by duplikovala raciansku radialu. V rieseni trasy B sa skor prejavuje zelanie zeleznic nejako sa namontovat do nosneho systemu. Na druhej strane, umoznenie vyjazdu vlakov trasy B do stanice Petrzalka by krasne zapojilo do systemu zapadnu cast Petrzalky.
Andy