info o novom trolejbuse som vcera dostal od Jara F... z udrzbarskej vozovne trolejov pri patronke, volal aby som potom narobil nejake fotky. Dnes tam pracuje. ?
Zeby sme tam mali aj ULF-y, no toto. Toto mi pripomina inac diskusiu spred niekolko dni, ked sme v dispecerskom fore hovorili o dodavke 10 + 3 trolejbusov. A teraz nielen troliky, ale aj elektricky sa dovazaju. No toto ?
Kokos, to si tu delate prdel, alebo co ? :)) Este cakam, ze dakto napise, ze v Krasnanoch stoja 4 nove Combina a v Juraku 3 nove Astry... ;)) Sa dnes s tym nejak vrece pretrhlo.
Zevraj prisli do Ba 4 Scanie 18 metrove...viete o tom niekto nieco???ak hej,tak mi napiste e-mail alebo rp alebo normalnu postu...tie busy videl moj spoluziak na nejakej pumpe s Bratislavskymi SPZ...vopred dakujem za informacie...Peto
No budese vyrazovat 14 nejhorsich vraku 14tr. Ale pokud vim ceka je povetsinou dlouhy zivot na vychode (ale podstatne dal nez BA ). Ze by tu strasila 24Tr nastesti nic nevim , staci ze hrozej 25tr . 24Tr by mela byt v pardubicich, ale nikdo ji nevidel venku.Pak by se mela asi natrvalo vratit do Marianek.
Mám info od PePa, že dnes má prísť DUOBUS, takže nie trolejbus, má tu byť asi týždeň. Značka neznáma, je možné, že to bude fakt 24Tr. To síce nie je duobus, ale ...
22Tr sa už nevyrába, tak nie je dôvod ju testovať.
Ešte v súvislosti s Brnom - odzajtra začína výluka, kde sa vraj zníži vypravenosť trolejbusov o 10-12 kusov, takže ešte by teoreticky bolo možné, že nám dačo na chvíľu požičajú. Ale to je blbosť, kto by to sem vláčil... Oni sú radi, že môžu vyradiť 14Tr.
A túto informáciu máš odkiaľ? Prečo by mal chodiť trolejbus z Brna? Oni sú radi, že stihli kúpiť 8 kusov 22Tr, tak si ich hádam nerozpredajú. No a ak by to bola 24Tr, tak to tiež neviem, čo má s Brnom, tam ešte nebola.
tr3mp: ja som to objavil cez vikend a hovoril som si, ze ten link tu postnem po vikende... vidim ze idem neskoro, miestna spionaz funguje lepsie
Navrh je zaujimavy, najma preto, ze podzemne useky vychadzaju pomerne kratko - spolu na obe trasy nejakych 7,5 km, a system nekopiruje existujuce radialy, trasa A sa vytvori podzemnym spojenim existujucej karloveskej a ruzinovskej radialy - ako podzemna elektricka.
Ako problematickejsiu vidim trasu B, a to najma z dovodu odklonu trasy z centra mesta cez Mlynske Nivy. Zmizlo tak zapojenie Hlavnej stanice do siete, ktora by zostala opat odkazana na nestastnu priecnu os. Navyse zeleznicna rychlodraha by duplikovala raciansku radialu. V rieseni trasy B sa skor prejavuje zelanie zeleznic nejako sa namontovat do nosneho systemu. Na druhej strane, umoznenie vyjazdu vlakov trasy B do stanice Petrzalka by krasne zapojilo do systemu zapadnu cast Petrzalky.