re#33840, s499.1023: mna sa nepytaj preco. mam na to svoj nazor, velmo podobny tvojmu, ale slusnost mi nedovoli, aby som ho tu prezentoval, nakolko to tu citaju aj nezletile deticky... ano, je to para&vrbursti company Ltd.
construction of vodnak, (c)vodnak, 2004
construction of vodnak, (c)vodnak, 2004
yale
Ak ma byt v buducnosti na Safku dolezity prestupny bod, mohlo sa toto riesit uz vopred. Po dokonceni dialnice na Einsteinovej a mosta Kosicka by bolo mozne zo Sturovej a Vajanskeho nabrezia automobilovu dopravu vylucit, alebo aspon obmedzit len na obsluznu dopravu (kedze stary most uz nebude pre IAD, tranzit by sa dal odklonit z Dostojevskeho po Landererovej a moste Kosicka do Petrzalky).
Otazka tiez je, ako ma byt uzol na Safarikovom namesti rieseny. Ci sa petrzalska trat zausti do ostatnej siete, alebo ju iba vyvedu povedla ako kyvadlovu dopravu s prestupom. V kazdom pripade by to pytalo vystavbu solidnej stanice, napriklad vo forme polyfunkcneho objektu, kde by hore boli obchody a restauracie, odkial by sa schadzalo k jednotlivym nastupistiam: smer Petrzalka, smer KV/Dubravka, smer Vajnory a Ruzinov, smer Hlavna stanica a Raca. Jesenskeho by sa mohla ponechat bez prevadzky len na sluzobne jazdy, trasa cez tunel by bola zrejme tiez menej vyuzivana.
S dostupom na Hlavnu stanicu je trocha problem, po priecnej osi je to "osmotr goroda", ja stale lutujem, ze zrusili trasovanie stanice zo Stefanikovej, zdalo sa mi prirodzenejsie, viac kopirovalo dopravne poziadavky. Ak by bola uz postavena Severna tangenta, potom by sa elektricky dali zaviest aj po odlahcenej Sancovej, mozno by sa mohli vratit aj na Stefanikovu.
No, uvidime s akym riesenim nakoniec pridu odbornici...