Uvažoval si napríklad aj nad tým, že v spleti množstva spojov rýchlodráhy budú vybrané spoje s pokračovaním do Pezinka výrazne obsadenejšie ako ostatné?
Stále stále stále si ma nepresvedčil o potrebe prepájania rýchlodráhy s regiónom. Ak v centre Bratislavy sadnem do NDS a na nejakej na prestup určenej stanici sa pár krokov presuniem do regionálneho vlaku s prestup NA HRANE, nevidím žiaden dôvod proti prestupovaniu.
Max: napisal som "typicky to nie je mozne", ak si niekde skladaju supravy z uplne rovnakych vozidiel, je to samozrejme mozne, otazka je ci je to vzdy prakticke. Neviem, ako je to vo Viedni, ale v Prahe su fixne supravy.
Ked tu uz drístate podobné broskyňoviny, tak by mohla ísť z Komárna súprava 20ks krabičiek810/011 a na Novom Meste by sa delila na smer Trnava, Malacky a Viedeň. Nech žije Metrovagonmaš. ?
Este poznamka k rozpajaniu vagonikov: vozy v supravach metra su typicky spriahnute v stabilnych supravach, kazdy z nich plni inu funkciu, cize rozoberat a skladat supravy uprostred prevadzky nie je mozne.
vsetci cestujuci by sa rozculovali ake su tie schodiky vysoke , ako je tam teplo a hlucne podvozky , pritom uzke dvere a to uz ako hybaj robotnicka trieda a nefrfli! ?
aNTI