Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yale #33255:
nie? možné to je, len sa to nerobí, práve z časových dôvodov. Ale jedna výnimka - pozri si Viedeň. To som čumel, ako sa s tým hrali.
Reply on: yale #33255:
Velmi dobry postrech ale kludne sa moze pripojit ku vagonom ci rusnu.
Este poznamka k rozpajaniu vagonikov: vozy v supravach metra su typicky spriahnute v stabilnych supravach, kazdy z nich plni inu funkciu, cize rozoberat a skladat supravy uprostred prevadzky nie je mozne.
Reply on: Juro #33252:
Ty to je nápad Tak teda presunme metro masinky do centra komarna a hned budu musiet byt tu v metre aj tie madarske preklady v ratane anglickych ? ? ?
Reply on: Juro #33252:
vsetci cestujuci by sa rozculovali ake su tie schodiky vysoke , ako je tam teplo a hlucne podvozky , pritom uzke dvere a to uz ako hybaj robotnicka trieda a nefrfli! ?
Reply on: si #33249:
Áno také, treba sa v tom previezť do Komárna a každého prejdú chutr na spájanie a rozpájanie metrovagónikov. ?
Juro: potom uz rovno nacpat do podzemneho tunela dunihlavy 🙂
Spectre: s tou trasou S-Bahn suhlas, ale este by som to doplnil o dobudovanie odbocky na letisko (lepsie ako tahat tam NDS). Prestupy na NDS - Hlavna stanica, Petrzalka zastavka, a samozrejme posilnenie MHD aj do ostatnych stanic. Dalsia mozna odbocka (napr. dalsia linka) - Podunajske Biskupice, a samozrejme uz zmienovane dalsie trasy z Filialky - smer Raca a Vajnory.
Reply on: yale #33242:
Ked sa tu spomínaju tie metro vagóniky, tak jedine 810 ?
Vcera som isiel z petrzalky po moste k letisku a ta hypernovacka modra karosa ,sa podrz , si uhanala okolo stovky. Mali sme co robit aby sme to predbehli so skodovkou. ?
Reply on: Spectre #33244:
Tak si trafil do cierneho, ma to logiku.
Reply on: Spectre #33244:
Jo, to co tu spominam je "mestska" S-Bahnova linka. Medzimestske linky by boli zase trochu o inom ...
Reply on: Peter...T #33241:
Nema zmysel tahat metro do Pezinka. Pokial sa spravi dobra regionalna Doprava, tak moze okolite dediny obsluhovat spominany S-Bahn.

Ja osobne vidim S-Bahn o stupienok vyssie nad metrom/rychlotramvajou, nakolko zastavok by mal iba tak jemne - DNV (zaujimave by bolo spravit odbocku do WV), Lamac, Patronka, HlSt, Nove Mesto, UNS (s prestupom na tramvaj do Slovnaftu 😉 ), Petrzalka (s prestupom niekde na rychlodrahu), ZST Petrzalka - To by mohla byt napriklad jedna z liniek 🙂 🙂 🙂
Reply on: yale #33242:
A to by kludne mohlo fungovat aj tu ?
Juro: keby si aspon napisal 840-ka... 🙂 to uz je light rail pre regionalnu dopravu, ale samozrejme je to diesel.

Zaujimava stranka na temu Light Rail:

http://www.xs4all.nl/~rajvdb/lra/index.html
Reply on: yale #33238:
Tymto návrhom beriem ohlad ze taky osobak je voz na viac a je to voz ktory tiez nieco stojí a nedokaze ist do centra pezinka. A tu mi islo o to preco potom prestupovat?... Centrum + centrum je ako pokrok aj v techologii cestovania. Cim viac takto pospajame mesta s uspornými vozHami si mozeme v takto v regionoch podat len ruky. Je to sice neprehladne , ze aha , ten prave ide do pezinka.Ale preco by nemohli byt tie Metro vozne trocha odlisne a inak oznacené ved pohodlne sa nimy mozem odviezt omnoho dalej s plnou taskou nakupu kufrikom ci batozinkou. Toto je buducnost cestovania a nie vecne delenie spojov. Tak a teraz ocakavam velké Buuum. ? ?
Reply on: Vladimír #33237:

Ano, ta trat bola naprojektovana, az na to ze sa nikdy nepostavala a bola nahradena trolejbusom, ktory tiez zrusili, aby ho tam mohli obnovit, nasledne zasa zrusit a strcit obchadzkou cez Kramare. A stale a stale ho nechcu obnovit.
LIGHT RAIL je aj 810-na? ?
Ja tiez nevidim prakticky vyznam toho, aby z metra (rychlodrahy, NDS, S-bahn, whatever) vychadzal vlak do Pezinka. Vlaky metra v staniciach stoja tak do 10 sekund, cize staci aby si cestujuci do Pezinka nevsimol oznacenie vlaku a moze cakat dalsich napr. 20 minut na dalsi...
naozaj lepsie riesenie je rozdelit systemy na mestsku cast s hustymi intervalmi a zabezpecit pohodlny prestup na regionalnu dopravu - cize vlak do Pezinka bude pri nastupisti stat aj 10 minut, medzitym mu nosny system navozi dost cestujucich a urobi niekolko taktov.

Podla mna cele tie kecy o tom, ako nosny system bude chodit az do regionov su iba politicke "filistinstvo", resp. v skutocnosti nie su myslene tak, ze tie iste vozy budu riesit naraz MHD aj regiony.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.