Max: napisal som "typicky to nie je mozne", ak si niekde skladaju supravy z uplne rovnakych vozidiel, je to samozrejme mozne, otazka je ci je to vzdy prakticke. Neviem, ako je to vo Viedni, ale v Prahe su fixne supravy.
Ked tu uz drístate podobné broskyňoviny, tak by mohla ísť z Komárna súprava 20ks krabičiek810/011 a na Novom Meste by sa delila na smer Trnava, Malacky a Viedeň. Nech žije Metrovagonmaš. ?
Este poznamka k rozpajaniu vagonikov: vozy v supravach metra su typicky spriahnute v stabilnych supravach, kazdy z nich plni inu funkciu, cize rozoberat a skladat supravy uprostred prevadzky nie je mozne.
vsetci cestujuci by sa rozculovali ake su tie schodiky vysoke , ako je tam teplo a hlucne podvozky , pritom uzke dvere a to uz ako hybaj robotnicka trieda a nefrfli! ?
Spectre: s tou trasou S-Bahn suhlas, ale este by som to doplnil o dobudovanie odbocky na letisko (lepsie ako tahat tam NDS). Prestupy na NDS - Hlavna stanica, Petrzalka zastavka, a samozrejme posilnenie MHD aj do ostatnych stanic. Dalsia mozna odbocka (napr. dalsia linka) - Podunajske Biskupice, a samozrejme uz zmienovane dalsie trasy z Filialky - smer Raca a Vajnory.
Vcera som isiel z petrzalky po moste k letisku a ta hypernovacka modra karosa ,sa podrz , si uhanala okolo stovky. Mali sme co robit aby sme to predbehli so skodovkou. ?
Nema zmysel tahat metro do Pezinka. Pokial sa spravi dobra regionalna Doprava, tak moze okolite dediny obsluhovat spominany S-Bahn.
Ja osobne vidim S-Bahn o stupienok vyssie nad metrom/rychlotramvajou, nakolko zastavok by mal iba tak jemne - DNV (zaujimave by bolo spravit odbocku do WV), Lamac, Patronka, HlSt, Nove Mesto, UNS (s prestupom na tramvaj do Slovnaftu ), Petrzalka (s prestupom niekde na rychlodrahu), ZST Petrzalka - To by mohla byt napriklad jedna z liniek
Peter...T