Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Max: napisal som "typicky to nie je mozne", ak si niekde skladaju supravy z uplne rovnakych vozidiel, je to samozrejme mozne, otazka je ci je to vzdy prakticke. Neviem, ako je to vo Viedni, ale v Prahe su fixne supravy.
Prosím vás, musia si dôchodcovia nad 70rokov zakúpiť cestovné lístky alebo električenku. Dík
Reply on: Juro #33258:
Vsak sa zobud, kto by to tam posielal len tak dajaky madar A s takym cestovanim by ti to mohlo akurat jazdit prazdne to za zeleznice este nezrusili.
Reply on: Peter...T #33254:
Ked tu uz drístate podobné broskyňoviny, tak by mohla ísť z Komárna súprava 20ks krabičiek810/011 a na Novom Meste by sa delila na smer Trnava, Malacky a Viedeň. Nech žije Metrovagonmaš. ?
Reply on: yale #33255:
nie? možné to je, len sa to nerobí, práve z časových dôvodov. Ale jedna výnimka - pozri si Viedeň. To som čumel, ako sa s tým hrali.
Reply on: yale #33255:
Velmi dobry postrech ale kludne sa moze pripojit ku vagonom ci rusnu.
Este poznamka k rozpajaniu vagonikov: vozy v supravach metra su typicky spriahnute v stabilnych supravach, kazdy z nich plni inu funkciu, cize rozoberat a skladat supravy uprostred prevadzky nie je mozne.
Reply on: Juro #33252:
Ty to je nápad Tak teda presunme metro masinky do centra komarna a hned budu musiet byt tu v metre aj tie madarske preklady v ratane anglickych ? ? ?
Reply on: Juro #33252:
vsetci cestujuci by sa rozculovali ake su tie schodiky vysoke , ako je tam teplo a hlucne podvozky , pritom uzke dvere a to uz ako hybaj robotnicka trieda a nefrfli! ?
Reply on: si #33249:
Áno také, treba sa v tom previezť do Komárna a každého prejdú chutr na spájanie a rozpájanie metrovagónikov. ?
Juro: potom uz rovno nacpat do podzemneho tunela dunihlavy 🙂
Spectre: s tou trasou S-Bahn suhlas, ale este by som to doplnil o dobudovanie odbocky na letisko (lepsie ako tahat tam NDS). Prestupy na NDS - Hlavna stanica, Petrzalka zastavka, a samozrejme posilnenie MHD aj do ostatnych stanic. Dalsia mozna odbocka (napr. dalsia linka) - Podunajske Biskupice, a samozrejme uz zmienovane dalsie trasy z Filialky - smer Raca a Vajnory.
Reply on: yale #33242:
Ked sa tu spomínaju tie metro vagóniky, tak jedine 810 ?
Vcera som isiel z petrzalky po moste k letisku a ta hypernovacka modra karosa ,sa podrz , si uhanala okolo stovky. Mali sme co robit aby sme to predbehli so skodovkou. ?
Reply on: Spectre #33244:
Tak si trafil do cierneho, ma to logiku.
Reply on: Spectre #33244:
Jo, to co tu spominam je "mestska" S-Bahnova linka. Medzimestske linky by boli zase trochu o inom ...
Reply on: Peter...T #33241:
Nema zmysel tahat metro do Pezinka. Pokial sa spravi dobra regionalna Doprava, tak moze okolite dediny obsluhovat spominany S-Bahn.

Ja osobne vidim S-Bahn o stupienok vyssie nad metrom/rychlotramvajou, nakolko zastavok by mal iba tak jemne - DNV (zaujimave by bolo spravit odbocku do WV), Lamac, Patronka, HlSt, Nove Mesto, UNS (s prestupom na tramvaj do Slovnaftu 😉 ), Petrzalka (s prestupom niekde na rychlodrahu), ZST Petrzalka - To by mohla byt napriklad jedna z liniek 🙂 🙂 🙂
Reply on: yale #33242:
A to by kludne mohlo fungovat aj tu ?
Juro: keby si aspon napisal 840-ka... 🙂 to uz je light rail pre regionalnu dopravu, ale samozrejme je to diesel.

Zaujimava stranka na temu Light Rail:

http://www.xs4all.nl/~rajvdb/lra/index.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.