treba si pozriet napr. 100% np Cityrunner v Linzi na 900mm, tam kde je podvozok to ma este aj sedacky po obidvoch stranach a uplne postacujucu ulicku na prechod.
Parameter priemerná záťaž na nápravu získač keď vydelíš hmotnosť vozidla počtom náprav. Zmysel takéhoto parametra je nulový, rovnako ako zmysel existencie FŘT a vlakov, v ktorých neplatí režijka ? .
Rozhoduje parameter maximálnej záťaže na nápravu, ktorý tam nie je uvedený.
ak mozem jednu poznamku k tym salinam na tej page. pise sa tam toto k variobahnu> "Dalším nezanedbatelným problémem zůstává vysoká hodnota nápravového zatížení, kdy průměrná hodnota se pohybuje kolem 9,5 t na nápravu, avšak na středním článku bude ve skutečnosti podstatně vyšší."
tak som pozrel ze kolko ma T6A5 ton. Podla imhd.sk je to 19.5tony na dve napravy to jest 9.75 na napravu. Takze 9.5 nebude take zle... zle bude iba to ze stredny clanok je mozno zatazeny viac. No a u Würzburg by som sa zamyslel lebo tam je tato priemerna hodnota 13 ton.
Keď už sme pri odkazoch na Fedaraci řidičů tramvají pána súdruha inžiniera Duba, pražského to Fecka, tak mne sa najviac páči toto: http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Socimi/popis1.html
Akurát že firma medzičasom skrachovala ? .
Re #33089 BMko, #33090 aNTI: No tak sa nebudú prechádzať. A kto bude chcieť, bude sa musieť pretlačiť úzkym priechodom.
Aha, iba do vysky 20 cm? A cez tie sedadla sa da chodit? Navyse sirka portalu by mohla ostat povodna, mozno aj sirsia, keby sa skrina rozsirila na 2.5 metra miesto Viedenskych 2.4.
Najlepsie spravit ciastocne nizkopodlaznu T3 ved vela predkremacnych vlkov ma este sem tam vybornu kondicku, tak im netreba 100 centnu nizkopodlagovost.
Lenže tento popis je už hodne starý - dnes už ULF nie je veľmi drahší, než nejaké Combino, Citadis či Cityrunner. A keď budeš mať na každom dieli dvere, tak šírka prechodu až tak nezaváži - vlky vlezú priamo niekam a tam ostanú ? .
Nie je to až také tragické. Sťahujú sa kusy, ktoré majú prebeh nad určitý počet km. A úplne nová električka nebude - bude sa len upravovať Combino. To si nemôžu dovoliť, len tak prestať vyrábať električku, ktoráej vývoj stál strašné peniaze.
Áno, to je tá popraskaná. Sú schované na Zličíne skoro tak dobre ako Porsche Cayenne v Bratislave ? . Ako sa to mohlo stať už vedia - je to pomerne jednoduché - poddimenzovaná konštrukcia. Momentálne majú hlavnú starosť, či nezačnú praskať aj Desirá (motoráky pre železnicu s principiálne rovnakou konštrukciou).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko