Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Kvačala

Martin Kvačala

?

Jsem velmi skormoucenej, protoze doprava v Bratislave je na figu!
Reply on: ufo #33097:
V Cityrunneri sú tie sedačky nad kolieskami. Čo bohužiaľ v ULFe nejde, bo nad kolieskami sa kardany, motory a....
Reply on: fobust #33094:
Vyzerá to ako 4402 v dráhovej úprave. ?
Reply on: BMko #33078:
treba si pozriet napr. 100% np Cityrunner v Linzi na 900mm, tam kde je podvozok to ma este aj sedacky po obidvoch stranach a uplne postacujucu ulicku na prechod.
Reply on: aNTI #33093:
Parameter priemerná záťaž na nápravu získač keď vydelíš hmotnosť vozidla počtom náprav. Zmysel takéhoto parametra je nulový, rovnako ako zmysel existencie FŘT a vlakov, v ktorých neplatí režijka ? .
Rozhoduje parameter maximálnej záťaže na nápravu, ktorý tam nie je uvedený.
Reply on: aNTI #33092:

No no no, T6 ma 4 napravy, nie dve. Takze prazdny voz ma smiesnych 4.875 tony na napravu. T3 je na tom este lepsie.
Reply on: S499.1023 #33091:

Idealne do Bratislavy by bolo aj toto:

http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Wurzburg/popis1.html

Aspon ak je to take zive... Ale zasa by sa to prepadlo na obchodnej do nejakej pivnice. ?
***** o com je parameter priemerna zataz na napravu?
take a look http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Variobahn/parametry1.html
a laminatka ozrejmi ma...
ak mozem jednu poznamku k tym salinam na tej page. pise sa tam toto k variobahnu> "Dalším nezanedbatelným problémem zůstává vysoká hodnota nápravového zatížení, kdy průměrná hodnota se pohybuje kolem 9,5 t na nápravu, avšak na středním článku bude ve skutečnosti podstatně vyšší."

tak som pozrel ze kolko ma T6A5 ton. Podla imhd.sk je to 19.5tony na dve napravy to jest 9.75 na napravu. Takze 9.5 nebude take zle... zle bude iba to ze stredny clanok je mozno zatazeny viac. No a u Würzburg by som sa zamyslel lebo tam je tato priemerna hodnota 13 ton.
Reply on: fobust #33088:
Keď už sme pri odkazoch na Fedaraci řidičů tramvají pána súdruha inžiniera Duba, pražského to Fecka, tak mne sa najviac páči toto: http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Socimi/popis1.html
Akurát že firma medzičasom skrachovala ? .
Re #33089 BMko, #33090 aNTI: No tak sa nebudú prechádzať. A kto bude chcieť, bude sa musieť pretlačiť úzkym priechodom.
Reply on: S499.1023 #33083:
to je ****vina... vlky su jenute a lozia hore dole ked vobec nie je dovod, a ked je (volne sedadlo) tak tam idu jak supy
Reply on: S499.1023 #33083:
Nezabudni na to, ze vlky velmo radi pri vystupe prechadzaju do predu a velice stavnate pi> rozpravaju. To by boli velice nespokojny 🙂
Reply on: BMko #33086:

Aha, iba do vysky 20 cm? A cez tie sedadla sa da chodit? Navyse sirka portalu by mohla ostat povodna, mozno aj sirsia, keby sa skrina rozsirila na 2.5 metra miesto Viedenskych 2.4.

Inac zaujimavy voz je aj toto:
http://www.frt.cz/tramvaje/vozidla/100nt/Cobra/popis1.html
Reply on: fobust #33084:
Najlepsie spravit ciastocne nizkopodlaznu T3 ved vela predkremacnych vlkov ma este sem tam vybornu kondicku, tak im netreba 100 centnu nizkopodlagovost.
Reply on: fobust #33080:
Ano je ale iba do vysky 20cm a nie do vysky 1m. Neviem neviem ci by potom niektory tu pritomny diskutery presli cez klb ?
Reply on: S499.1023 #33083:

Tiez si myslim.
Reply on: yale #33079:

Aspon by sa museli spravit vsetky trate. Ale aj Combino si potrpi na kvalitnej trati, to iba stara T3 ide po vsetkom moznom aj nemoznom.
Reply on: yale #33079:
Lenže tento popis je už hodne starý - dnes už ULF nie je veľmi drahší, než nejaké Combino, Citadis či Cityrunner. A keď budeš mať na každom dieli dvere, tak šírka prechodu až tak nezaváži - vlky vlezú priamo niekam a tam ostanú ? .
Reply on: yale #33075:
Nie je to až také tragické. Sťahujú sa kusy, ktoré majú prebeh nad určitý počet km. A úplne nová električka nebude - bude sa len upravovať Combino. To si nemôžu dovoliť, len tak prestať vyrábať električku, ktoráej vývoj stál strašné peniaze.
Reply on: Papyr #33072:
Áno, to je tá popraskaná. Sú schované na Zličíne skoro tak dobre ako Porsche Cayenne v Bratislave ? . Ako sa to mohlo stať už vedia - je to pomerne jednoduché - poddimenzovaná konštrukcia. Momentálne majú hlavnú starosť, či nezačnú praskať aj Desirá (motoráky pre železnicu s principiálne rovnakou konštrukciou).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.