No ale veď on sa nie Teba vypytoval. Inak, všetky vozy T3/IV, resp. všeobecne všetky vozy, ktoré mali v okne oceľovú priečku, mali prvé okno neotváracie. Takže 7610, keď som ju už mal ja, mala prvé okno otváracie, lebo bola spravená po nehode zo 7716.
Ano, hej. Ja som si chcel iba trosku rypnut do BMka, ked sa tak vypytoval s troma otaznikmi. To s tou Prahou a Brnom som mal dat ako tip, ale to by bolo potom uz moc jednoduche. ?
Ja presne viem ze to tak je. To som iba tak napisal. Inac, povodne T3M tam mali cele okno. Pokial si pamatam. Neviem co to mali aj orginalne T3 zo 1960-tych rokov, ale napr. 76xx to mali. Chapem ze substrat je sprosty a bude tam vytrcat paprce a gebule, ale lepsie ako tukanie kladivkom a podobne upravy by bolo dat tam cele okno a basta. Nevidim v tom problem. Iba neviem preco napr T3P tam maju normalny posuvny vetrak. Uvidime dokedy bude funkcny.
Tak ja Ti to napíšem. V Prahe, Brne aj vo všetkých iných mestách s električkami T3 je v mieste 1. okna za 1. dverami neprerušený rad sedačiek. V Bratislave je medzera na kočík. Keď tam kočík nie je, tak čo spraví Canis Lupus Posoniensis? Pristúpi k oknu, otvorí ho, a vyloží si doňho ruku, prípadne aj svoju sprostú gebuľu, čím definitívne zabráni vodičovi vo výhľade na dvere a na upozornenie sa ešte osopuje. V časoch vodičských som navrhoval toto okno meniť za celé, dnes by tam mohol byť ten všivavý Moderný Informačný Systém, lenže "Vieš, to sa nedá".
Kde by som mohol vidiet schemu zapojenia elektrickej vyzbroje T3 so zrychlovacom ? Princip mi je jasny (mam za sebou elektro skoly), ale konkretne zapojenie som este nikde nevidel. Vdaka za info.
Na letnú prevádzku by som tie maličké okienka odmontoval a keby za ozimilo, zase by som ich dal späť. Najviac ma vytáča, keď je natlačený autobus, nedýchateľný luft, vonku 35 stupňov a dojde stará rakovina, ktorá musí to okno zavrieť, lebo.... za to by som asi vraždil ?
mne sa viac paci, ked tie okna nejde otvorit ako ked vypadavaju tie malicke okienka ? a elektricky su na okna najvacsi experti. tam to mas ohnutim pliesku zablokovane ?
dnes rano mi to uz nedalo a musel som napisat.... Moj problem sa vola 78. Aby sa mi stalo dva krat za sebou ze sa nedostanem do autobusu c.78 ked je 07:45 hod tak to je sila. A ked sa tam nahodou dostenem ako je mozne ze vetracie okno sa od polovice autobusu da otvorit len jedno. Vsade je totiz nudzovy vychod.
co je ta za autobus ziadne okno na otvorenie, ziaden otvaraci poklop, ziaden ventilator....!
Ja ešte doplním, že na Metodovej je do súčasnej doby znateľné topoľové stromoradie lemujúce trať a pás, kade trať viedla.
Re #32883 Emo: Áno, trať z Dunajskej Stredy viedla (pred tým, než sa postavila trať a stanica cez Nové Mesto,) po Trnavskej, Metodovej a Karadžičovej na stanicu Bratislava Nivy (pôvodne nazývanej Bratislava Nové Mesto). Zrušenie trate po Karadžičovej tiež znamenalo uvoľnenie priestoru na rozšírenie dvojprúdovej cesty na štvorprúdovú. Pri prestavbe sa taktiež stala minulosťou 37-ička hrkotajúca po mačacích hlavách na Karadžičovej (zmizli mačacie hlavy, 37-ička chodila naďalej ...)
Už chápem. Ale viedla aj smerom na Dun. Stredu, nie? Lebo Esicko tu minule písal, že do Nív bola do r.1962 zaústená aj trať z DS. Hej, veď to by aj logicky sedelo, lebo z Nového Mesta sa dodnes jazdí smerom na Dun. Stredu, Komárno.
S499.1023