Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #32900:
No ale veď on sa nie Teba vypytoval. Inak, všetky vozy T3/IV, resp. všeobecne všetky vozy, ktoré mali v okne oceľovú priečku, mali prvé okno neotváracie. Takže 7610, keď som ju už mal ja, mala prvé okno otváracie, lebo bola spravená po nehode zo 7716.
Reply on: S499.1023 #32899:

Ano, hej. Ja som si chcel iba trosku rypnut do BMka, ked sa tak vypytoval s troma otaznikmi. To s tou Prahou a Brnom som mal dat ako tip, ale to by bolo potom uz moc jednoduche. ?
Reply on: fobust #32898:
Tou prvou vetou mi veľmi prudko pripomínaš Sarka, nevieš prečo ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #32896:

Ja presne viem ze to tak je. To som iba tak napisal. Inac, povodne T3M tam mali cele okno. Pokial si pamatam. Neviem co to mali aj orginalne T3 zo 1960-tych rokov, ale napr. 76xx to mali. Chapem ze substrat je sprosty a bude tam vytrcat paprce a gebule, ale lepsie ako tukanie kladivkom a podobne upravy by bolo dat tam cele okno a basta. Nevidim v tom problem. Iba neviem preco napr T3P tam maju normalny posuvny vetrak. Uvidime dokedy bude funkcny.
Reply on: S499.1023 #32896:
Jéééj! Canis Lupus Posoniensis. To sa mi veľmi páči ☺
Reply on: fobust #32895:
Tak ja Ti to napíšem. V Prahe, Brne aj vo všetkých iných mestách s električkami T3 je v mieste 1. okna za 1. dverami neprerušený rad sedačiek. V Bratislave je medzera na kočík. Keď tam kočík nie je, tak čo spraví Canis Lupus Posoniensis? Pristúpi k oknu, otvorí ho, a vyloží si doňho ruku, prípadne aj svoju sprostú gebuľu, čím definitívne zabráni vodičovi vo výhľade na dvere a na upozornenie sa ešte osopuje. V časoch vodičských som navrhoval toto okno meniť za celé, dnes by tam mohol byť ten všivavý Moderný Informačný Systém, lenže "Vieš, to sa nedá".
Reply on: BMko #32893:

No napis. V Prahe ani Brne som sa s tym nestretol.
Reply on: V. #32892:
Vo vozovni Krasnany alebo Jurajov Dvor. Ak chces mozem ti ju niekedy ukazat
Reply on: aNTI #32889:
Ale vies dovod preco to tak je???
Reply on: bigmac #32458:
Kde by som mohol vidiet schemu zapojenia elektrickej vyzbroje T3 so zrychlovacom ? Princip mi je jasny (mam za sebou elektro skoly), ale konkretne zapojenie som este nikde nevidel. Vdaka za info.
Reply on: aNTI #32889:
Na letnú prevádzku by som tie maličké okienka odmontoval a keby za ozimilo, zase by som ich dal späť. Najviac ma vytáča, keď je natlačený autobus, nedýchateľný luft, vonku 35 stupňov a dojde stará rakovina, ktorá musí to okno zavrieť, lebo.... za to by som asi vraždil ?
Reply on: Andy #32876:
Stačí tadiaľ prejsť keď prechádzaš cez vlak a poviem ti nič extra... Dosť škoda, že pekný nový vagónik je celý napáchnutý 😞
Reply on: Marhal #32886:
mne sa viac paci, ked tie okna nejde otvorit ako ked vypadavaju tie malicke okienka ? a elektricky su na okna najvacsi experti. tam to mas ohnutim pliesku zablokovane ?
Reply on: Marhal #32886:
V klude, okno sa da vyklopit ale da sa aj vytrhnut v pripade nudze.
re #32880, emo:
dobre ti to vychadza, ds-kn
Caute,

dnes rano mi to uz nedalo a musel som napisat.... Moj problem sa vola 78. Aby sa mi stalo dva krat za sebou ze sa nedostanem do autobusu c.78 ked je 07:45 hod tak to je sila. A ked sa tam nahodou dostenem ako je mozne ze vetracie okno sa od polovice autobusu da otvorit len jedno. Vsade je totiz nudzovy vychod.

co je ta za autobus ziadne okno na otvorenie, ziaden otvaraci poklop, ziaden ventilator....!

Marhal
Reply on: Martin Fundárek #32881:
Ja ešte doplním, že na Metodovej je do súčasnej doby znateľné topoľové stromoradie lemujúce trať a pás, kade trať viedla.

Re #32883 Emo: Áno, trať z Dunajskej Stredy viedla (pred tým, než sa postavila trať a stanica cez Nové Mesto,) po Trnavskej, Metodovej a Karadžičovej na stanicu Bratislava Nivy (pôvodne nazývanej Bratislava Nové Mesto). Zrušenie trate po Karadžičovej tiež znamenalo uvoľnenie priestoru na rozšírenie dvojprúdovej cesty na štvorprúdovú. Pri prestavbe sa taktiež stala minulosťou 37-ička hrkotajúca po mačacích hlavách na Karadžičovej (zmizli mačacie hlavy, 37-ička chodila naďalej ...)
Reply on: TeBeCe #32878:
Hmmmmm...... Pekné. ? ? Bolo by zaujímavé vidieť aj pohľad na Petržalku.
Reply on: Martin Fundárek #32881:
Už chápem. Ale viedla aj smerom na Dun. Stredu, nie? Lebo Esicko tu minule písal, že do Nív bola do r.1962 zaústená aj trať z DS. Hej, veď to by aj logicky sedelo, lebo z Nového Mesta sa dodnes jazdí smerom na Dun. Stredu, Komárno.
Reply on: TeBeCe #32878:
Och, to je normálne zle pozerať na tú železničnú trať, keď si človek predstaví ako všelijako sa dala po zrušení využiť pre potreby MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.