Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marhal #32886:
V klude, okno sa da vyklopit ale da sa aj vytrhnut v pripade nudze.
re #32880, emo:
dobre ti to vychadza, ds-kn
Caute,

dnes rano mi to uz nedalo a musel som napisat.... Moj problem sa vola 78. Aby sa mi stalo dva krat za sebou ze sa nedostanem do autobusu c.78 ked je 07:45 hod tak to je sila. A ked sa tam nahodou dostenem ako je mozne ze vetracie okno sa od polovice autobusu da otvorit len jedno. Vsade je totiz nudzovy vychod.

co je ta za autobus ziadne okno na otvorenie, ziaden otvaraci poklop, ziaden ventilator....!

Marhal
Reply on: Martin Fundárek #32881:
Ja ešte doplním, že na Metodovej je do súčasnej doby znateľné topoľové stromoradie lemujúce trať a pás, kade trať viedla.

Re #32883 Emo: Áno, trať z Dunajskej Stredy viedla (pred tým, než sa postavila trať a stanica cez Nové Mesto,) po Trnavskej, Metodovej a Karadžičovej na stanicu Bratislava Nivy (pôvodne nazývanej Bratislava Nové Mesto). Zrušenie trate po Karadžičovej tiež znamenalo uvoľnenie priestoru na rozšírenie dvojprúdovej cesty na štvorprúdovú. Pri prestavbe sa taktiež stala minulosťou 37-ička hrkotajúca po mačacích hlavách na Karadžičovej (zmizli mačacie hlavy, 37-ička chodila naďalej ...)
Reply on: TeBeCe #32878:
Hmmmmm...... Pekné. ? ? Bolo by zaujímavé vidieť aj pohľad na Petržalku.
Reply on: Martin Fundárek #32881:
Už chápem. Ale viedla aj smerom na Dun. Stredu, nie? Lebo Esicko tu minule písal, že do Nív bola do r.1962 zaústená aj trať z DS. Hej, veď to by aj logicky sedelo, lebo z Nového Mesta sa dodnes jazdí smerom na Dun. Stredu, Komárno.
Reply on: TeBeCe #32878:
Och, to je normálne zle pozerať na tú železničnú trať, keď si človek predstaví ako všelijako sa dala po zrušení využiť pre potreby MHD.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #32880:
Ale kde. Viedla z Nív kúsok súbežne s traťou na Predmestie, za Záhradníckou odbočila doprava a išla po SZ okraji Metodovej (ešte nejaké štyri roky dozadu boli pri križovatke s Levickou pozostatky pražcov v miestach, kde je dnes parkovisko či autobazár či ktorý fras) a potom už len direkción po Trnavskej až ku križovatke s Krasinského, kde sa na ňu oblúkom napája dnešná trať od (dnešného) Nového Mesta.
Reply on: bigmac #32849:
Tá hlavná trať viedla z Nív na Predmestie a do Dunajskej Stredy? Lebo jedine takto mi to vychádza.
Reply on: bigmac #32843:
A dokedy tam fungovala premávka?
Reply on: Spectre #32875:
A prečo si v ňom sedel, mal si ísť do nefajčiarskeho.
A ja si pod uzavretým vzduchotesným pristorom predstavujem aj vagón.
Reply on: Andy #32870:
Som bol na ceste z Viedne v tom IC a bol otvorený vagón bez kupé, ktorý bol fajčiarsky. Klimatizácia tomu nepomohla, krásny nový vagón bol napáchnutý, že mi z toho bolo blbo...
Reply on: Andy #32871:
nezabúdaj na električkové linky a linky nočnej dopravy... ?
Reply on: Andy #32871:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Spectre #32869:
No však tak to aj je...
Reply on: aNTI #32863:
Na základe oblastného systému sa dozvieš akurát také novinky, že všetky trolejbusy vlastne majú konečnú v centre, keďže na mieste desiatok majú nulu...
Reply on: Spectre #32862:
V IC je to v pohode, keďže sú klimatizované, ten vagón neni až tak napáchnutý. A fajčiarske sú práveže staré, nie?
Reply on: S499.1023 #32867:
Keď aj by som to riešil, tak takým spôsobom, že by vo vlaku bola (podobne ako na pracoviskách) vzduchotesná fajčiarska miestnosť, alebo vyhradené kupé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.