K2YU - namietal som len ohľadne zberača a sám si ma opravil, že v tom čase sa už dodávali K2 aj so zberačmi vpredu, voči čomu som už nemal žiadne námietky.
Na R-dráhe je povolená 60-ka.
T3M boli len 3 súpravy. Malo ísť skôr o skúšobnú prevádzku s tým, že v ďalších rokoch mali byť dodávané už len vozidlá s tyristorovou výzbrojou. V roku 1982 sa však ČKD začalo opäť s dodávkou odporových výzbrojí a o modernizáciach sa neuvažovalo. Dielne ani nevenovali starostlivosť, akú si TV vyžadovala, a tak aj pomerne rýchlo skončili.
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...A ešte ma napadla jedna vec-akú máte vlastne na rýchlodráhe povolenú rýchlosť?A prečo ste tam nejazdili s vozmi T3M,ktoré nepribrzďujú a namiesto toho ste si ich zlikvidovali?
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...
S499.1023:
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.
Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.
Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.
Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.
Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.
Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.
Dnes som dostal na hlavnej stanici informačný šok z vysokého počtu informácii na tej novej informačnej tabuli na autobusovom nástupišti. Je ich presne nula.
Prvy vagon je byvalý tramvajový parný! voz z ukorozch. tratí na Ostravsku (760mm), pozdejšie prerobený na elektrický, ešte pozd. na vlečný, dostal sa potom na pion.dráhu Prešov-Sigord. Skade je tá fotka? Niečo som počul, že snád to zachránili a je to v depozitári ČHŽ.
Na druhom obr. je mot. voz M21 (tiež760mm) pravdepodobne sa tiež jedná o jeden z tých, ktoré po demontáži motora jazdili ako osobné vozy na prešovskej pion.dráhe.
To si fotol teraz niekedy?
d' za ponuku, ale do Prahy a nazad je to viacej ako 100km a aj keby si tam tolko tych km mal, pochybujem zeby si mi ich dal len tak. A okrem toho treba v Prahe aj niekde byvat, zaplatit si (aspon) 24hodinovy listok na MHD a kopu dalsieho... mozno niekedy na jesen na to naskriabem, ale je to dost nepravdepodobne (v septembri xcem ist do tatier a budem rad ked to zvladnem zaplatit ; ak mate niekto zaujem sa pridat, tak miesta na chate bude myslim dost )
V Septembri, keď končila jedna výluka a dispečer mal riadiť dopravu na Rádiovej. Počuli sme cez vysielačku dispečera ako hlási ten CP a vtedy padol citát.
S499.1023