Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...
S499.1023:
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.
Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.
Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.
Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.
Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.
Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.
Dnes som dostal na hlavnej stanici informačný šok z vysokého počtu informácii na tej novej informačnej tabuli na autobusovom nástupišti. Je ich presne nula.
Prvy vagon je byvalý tramvajový parný! voz z ukorozch. tratí na Ostravsku (760mm), pozdejšie prerobený na elektrický, ešte pozd. na vlečný, dostal sa potom na pion.dráhu Prešov-Sigord. Skade je tá fotka? Niečo som počul, že snád to zachránili a je to v depozitári ČHŽ.
Na druhom obr. je mot. voz M21 (tiež760mm) pravdepodobne sa tiež jedná o jeden z tých, ktoré po demontáži motora jazdili ako osobné vozy na prešovskej pion.dráhe.
To si fotol teraz niekedy?
d' za ponuku, ale do Prahy a nazad je to viacej ako 100km a aj keby si tam tolko tych km mal, pochybujem zeby si mi ich dal len tak. A okrem toho treba v Prahe aj niekde byvat, zaplatit si (aspon) 24hodinovy listok na MHD a kopu dalsieho... mozno niekedy na jesen na to naskriabem, ale je to dost nepravdepodobne (v septembri xcem ist do tatier a budem rad ked to zvladnem zaplatit ; ak mate niekto zaujem sa pridat, tak miesta na chate bude myslim dost )
V Septembri, keď končila jedna výluka a dispečer mal riadiť dopravu na Rádiovej. Počuli sme cez vysielačku dispečera ako hlási ten CP a vtedy padol citát.
re s499.1023: a nemohlo by to b1k2yucssu? ja len tak, ze ked u toho zazraku nikdy nevies, ci to nie je nahodou aspon ciastocny vlecniak. alebo tlacniak? vsak aj tak to treba tlacit, ked to zdechne. ledaze by prisla z rychlodrahy nejaka nova high technology, podla ktorej by zdochnuta tramvaj ani vlastne nebola zdochnuta a po vypnuti reverzu by sa skratovany samo opravil pripravou 360A, co by malo za okamzity nasledok v pripade vykolajenia samonakolajenie a tym pripravenost do premavky. no a preto je to priprava, lebo bud pripraveny! vzdy pripraveny?
terazky uz tomu rozumiem? rozumiem! sice gulove, ale ked o tom cosi napisem, tak budem dojit budny, ze ano.
Sarko
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.
Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.
Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.
Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.
Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.
Re #32700 - Viď, čo som písal k re #32697.
Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.