Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RwMan #32667:
Skoda ze tomu textu nerozumiem ?
Ahojte!

Mám novy album na mojej web-stránku zo Slovenska:

http://www.trains.hu/eur/4520-sk/front.htm

Obsah:
- Pantográfi a nakladny vlak na linia Trnava - Kúty
- BRKS vozidla
- para a Karpulka v Rohožnike
- Google rušeni na linia Nitra - Topolčany
- nakladné vlaki na linia Lužianky - Zlaté Moravce

RwMan
Reply on: bigmac #32664:
Už to tu objasnil M.Fundárek a bigmac, ja roky nedržím v hlave , ale bolo to tak, že komančovia si povedali že nechcú v strede mesta železnicu, tak sa postavila terajšia stanica BA-Nové Mesto a na ktorú sa pripojila trať do Dunajskej stredy, ktorá viedla na stanicu BA-Nivy(predtým BA-Nové Mesto), ďalej sa postavila trať a stanica do BA-ÚNS(ústredna nákladna stanica) s tým že bude pokračovať trať do Petržalky, kým ale nebol postavený Most Hrdinov Dukly(Prístavný most), tak sa jazdilo cez Most Červenej armády (Starý most), cez odbočku BA-Juh. Veľká škoda tejto trate, mohol to byť základ nosného dopravného systému a namiesto toho sa ten koridor použil len na dve budovy jednej trápnej banky a ešte trápnejšej poisťovne. V Petržalke mohla byť ešte väčšia stanica a všetku osobnú dopravu zo smeru Trnava a GA/DS by som stiahol cez mesto do Petržky zo zastávkami BA-Malá scéna, Nivy, Filialka, Slovany,....
Reply on: bigmac #32664:
Lakovna tam bola ked to este nebolo obite tym FeAlom, potom sa asi zmenil ucel vyuzitia. Pod nanosom zeminy tam tusim boli kolajnice. Inak jedna kolaj viedla az uplne k budove ku kotolni, asi tam vozily uhlie. Mna vtedy zaujalo ze tam nebolo ziadne zarazadlo a rozbehnutejsi vagon sa tam mohol preburat. Take nieco sa udajne stalo v Stupave, vie niekdo viac? ?
re nebulus, nivy: no takto: murovane budovy a budky ano, ale ta hala, co je dnes akymsi profilom bielej farby obita, to bol povodne kryty kanal depa. dnes tam velmi casto smetiarske scanie vidno. kde by tak z toho mohli byt nejake vykresy... uz ked to nezostalo cele, tak aspon model postavit.
Reply on: bigmac #32631:
Z depa na Nivach boli Oznamovacie a zabezpecovacie dielne ZSR. Este zaciatkom 90 rokov tam stal vodny zeriav a pri depe stalo niekolko drevenych drezin Tatra- mam aj foto. Vnutry boli kolaje a niekolko voznov sluziacich ako sklady. V depe bola lakovna zabezpecovacej techniky. Smetiari boli vedla. Dielne sa teraz tusim volaju Ante sro.
Reply on: S499.1023 #32641:

Nad tym silne uvazujem. Uvidime...
martin fundarek: vdaka za info. ale ten oznacnik mi aj tak lezi v zaludku. inak stavadlo zst.juh stale existuje, kusok od staveniska mostu kosicka, je z neho nejaky kancel.
dobru noc
Bigmac: Mame Provizorne stanicne zab. zar. "pouhych" 30 rokov, vymeny stavane zo stavadiel z 90% stavane elektromotoricky. St.2, 3, 4, 5a, 5 a 6. 23 dopravnych kolaji a skupinove odchodove navestidla bez navestenia posunu a bez privolavaciek. To asi tak v kocke. Si: Z takou vecou by som rad pomohol ale realne si to velmi predstavit neviem. Ale berte to, ze rad pomozem!
Reply on: bigmac #32657:
Tak dobrú noc. ?
Reply on: bigmac #32657:
ved pockaj mam dennu, mozno ked niekdo vyglajzne tak sa stretneme. myslel som inac v sirokom casovom obdobi
bmko. vdaka za pozvanie, ale aj spat treba, bo rano nastup.
Reply on: bigmac #32649:
ved prid ku mne na net
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bigmac #32649:
Trať za Starým mostom a futbalovým štadiónom urobila dlhý pravý oblúk do západojuhozápadného smeru (popod ten oblúk jazdili busy 27 a 28), pokračovala popri Krasovského ulici a ľavým oblúkom sa dostala na dnešnú trasu.
Reply on: bigmac #32649:
Presné dátumy bohužiaľ nie, iba roky. Tie podrobnosti o návestidlách som tam nenašiel, je to zamerané skôr na samotné mosty, ale veď popozeraj si to sám a uvidíš, čo tam všetko je. ?
re esicko: a mas tam nejake slusne zabzar, alebo tam visi tabula s drevenou releovkou a o budku oprety sluzobny bicykel, aby na veksle daleko nebolo...
emo, mosty:
stale mi to totiz nesedi s tym oznacnikom na nasype pred malou scenou snd. hlavne vzdialenostne
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: KVKV #32613:

Prevádzka trate zo Starého mosta na Nivy skončila niekedy v roku 1976 alebo 1977. Vtedy bola vybudovaná preložka popri Prístavnej ulici na ÚNS. Jej teleso je dodnes badateľné východne od Košickej. Prístav a vlečky boli odvtedy zaústené do žel. siete cez odbočku Bratislava Juh. Po tejto trati však osobné vlaky nejazdili - "doprava toho času zastavená". (Premávka z Nív smerom na Filiálku skončila, myslím, o niečo neskôr.)
Ďalšie preloženie nastalo po postavení Prístavného mosta - vtedy skončila premávka vlakov cez starý most.
Sieť vlečiek môžete nájsť napríklad na http://www.rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapbc.htm.
Reply on: BMko #32648:
ja simulatory ovladat viem a pevne verim zeby som si poradil aj v reali (v simulaciach nezvyknem robit ani chyby a najdlshie som to vydrzal neakych 9 hodin v kuse 😃 ) v poslednom case sa hravam s usekom plzen - cheb 😃
sranda by mohla byt ale aj obzriet si (v reali) aj tie starsie typy stavadiel ktore je mozne vidiet vyobrazene na strankacha ktore sa tiez este pouzivaju 🙂
emo, mosty: mozne to je, nemam sa tam ako dostat, som len na wape. snad si to nevymysleli. mna by skor zaujimalo, dokedy starym mostom jazdili vlaky a odkedy do konca prevadzky sa to pouzivalo ako vytazna kolaj. su tam aj nejake presne datumy?
taktiez take drobnosti ako kde bolo vchodove navestidlo pre nivy, potom kde malo predzvest, kade ta trat bola presne trasovana medzi mostom a petrzalskou zst. matna predstava na zaklade este matnejsich spomienok by aj bola... vdaka za tip, pozriem si to

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.